Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

12.6.2010 10:42

Ite oon pessy isän työpaikalla semmosella isolla painepesurilla. Meinaa mopokaatua kun suihkuttaa

12.6.2010 16:08

ei varmaan kannata sellasel pesuril pestä.. omast gilerast lens oikeen puolen kaikki tarrat veks kun pesin painepesuril en tietenkään suihkuttanut pesuri mopossa kiinni :D

12.6.2010 20:23

97heppatyttö kirjoitti:ei varmaan kannata sellasel pesuril pestä.. omast gilerast lens oikeen puolen kaikki tarrat veks kun pesin painepesuril en tietenkään suihkuttanut pesuri mopossa kiinni :D


Kannattaa. Mulla ei oo mitää hajonnu ku sillä pessy tarpeeks kaukaa

12.6.2010 20:38

mä aina työnnän mopon järvee tunniks ja vähän mäntysuopaa perään nii paskat irtoo. toki pieniä käynnistysvaikeuksia mutta tärkeintähän on ulkonäkö eikös?

12.6.2010 21:21

sama täällä.. ;) hyvin toimii! :D

13.6.2010 22:31

Mitenhä/millä sais hinkattua vanhojen tarrojen jälet katteesta pois? Rumasti lukee derbi maskissa, edelline omistaja oli niin _tyylikkäästi_ sen asetellukki siihe :D

13.6.2010 22:38

Derailed kirjoitti:Mitenhä/millä sais hinkattua vanhojen tarrojen jälet katteesta pois? Rumasti lukee derbi maskissa, edelline omistaja oli niin _tyylikkäästi_ sen asetellukki siihe :D

eiköhän se lähe kun hinkkaat pari tuntia veden kanssa sitä :lol: tai sitten sujautat pienen määrän bensaa rättiin ja hankaat 8)
Viimeksi muokannut kisonen päivämäärä 7.4.2011 1:58, muokattu yhteensä 2 kertaa

14.6.2010 10:45

kisonen kirjoitti:
Derailed kirjoitti:Mitenhä/millä sais hinkattua vanhojen tarrojen jälet katteesta pois? Rumasti lukee derbi maskissa, edelline omistaja oli niin _tyylikkäästi_ sen asetellukki siihe :D

eiköhän se lähe kun hinkkaat pari tuntia veden kanssa sitä :lol: tai sitten sujautat pienen määrän bensaa rättiin ja hankaat 8)


Bensalla saat hyvin ainaki kiillon katteista pois..

14.6.2010 16:14

Ite pesen aina kuuma painepesurilla moottorin ja renkaat, loput hinkkaan rätillä ja vedellä :D puhdasta tuleee ;)

22.6.2010 18:22

Gallerias kuvaa, miten toimii tuo cars:in autopesu, ja pullo maksaa vaan 2.50!

22.6.2010 18:47

Yleensä katteet pesen normilla letkulla ja painepesuril joitakii tiettyi kohtia. Onse vaan kiva ku peset mopon niin seuraavana päivänä heti likainen :D.

4.7.2010 0:25

millä saisi tarroista jääneen liiman poies ilman että pilaa maalipintaa. Oon yrittäny kaiken laista muttei oo lähteny

4.7.2010 11:25

toope123 kirjoitti:millä saisi tarroista jääneen liiman poies ilman että pilaa maalipintaa. Oon yrittäny kaiken laista muttei oo lähteny

Laita johonkin astiaan kuumaa vettä, ja rasvanpoisto/liuotin ainetta ja kate sinne likoomaan. Sitten jonkun ajan päästä koitat raaputtaa sitä kynnellä varovasti poijes. Jos ei lähe, niin laita uudestaa sinne likoomaan.

4.7.2010 12:12

toope123 kirjoitti:millä saisi tarroista jääneen liiman poies ilman että pilaa maalipintaa. Oon yrittäny kaiken laista muttei oo lähteny

Ite vedin tärpätillä. Ei kai se sitä maalipintaa haittaa jos on kerran läpivärjätyt katteet. Kuivaa vain heti pois kun saanu paperilla hinkatttua tarranjäljet.

5.7.2010 23:19

Mulla liimas kaveri jonkun tarran katteeseen ja loppujenlopuks otin liuotinpesulla sen irti. Kaikki lähti eikä maalipinnassa vaurioita.