Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

7.10.2009 21:24

Voiks painepesurilla rikkoo mitää?

7.10.2009 21:24

metko kirjoitti:Voiks painepesurilla rikkoo mitää?


Ei, mutta tarrat lähtee jos liian lähellä piät sitä painepesurin päätä.

8.10.2009 16:23

millähä noi deeteen vanteet sais takasi kiiltämää =o , kokeiltu kaiken näköistä liuotinta , voisko vesihiomapaperi toimia?

8.10.2009 17:07

Taukki_ kirjoitti:millähä noi deeteen vanteet sais takasi kiiltämää =o , kokeiltu kaiken näköistä liuotinta , voisko vesihiomapaperi toimia?



Vesi hioma paperilla pitäs saada kiiltämään, ainakin kaverin ruosteneet papiskan vanteet saatiin kiiltäviks :D

8.10.2009 20:02

ite pessy aina sillai et ensin huuhtelee koko mopon ja sit liuotin pesuainetta ja vahapesua ämpärii ja sit harjalla tai sienellä pesee ja sit vedellä huuhtelee ja sit kuivaan aina ja sit joskus parin viikon välein pesun jälkee vahannu =)

8.10.2009 20:17

monkeyy kirjoitti:
Taukki_ kirjoitti:millähä noi deeteen vanteet sais takasi kiiltämää =o , kokeiltu kaiken näköistä liuotinta , voisko vesihiomapaperi toimia?



Vesi hioma paperilla pitäs saada kiiltämään, ainakin kaverin ruosteneet papiskan vanteet saatiin kiiltäviks :D

Sitten vielä kiillottaa metal polishilla hionnan jälkeen ,ni eiköhän vanteet rupee kiiltämään! :P

8.10.2009 20:41

Nikodee kirjoitti:
monkeyy kirjoitti:
Taukki_ kirjoitti:millähä noi deeteen vanteet sais takasi kiiltämää =o , kokeiltu kaiken näköistä liuotinta , voisko vesihiomapaperi toimia?



Vesi hioma paperilla pitäs saada kiiltämään, ainakin kaverin ruosteneet papiskan vanteet saatiin kiiltäviks :D

Sitten vielä kiillottaa metal polishilla hionnan jälkeen ,ni eiköhän vanteet rupee kiiltämään! :P

Itellä sama vika olisko jotain 1000 vai 800 vesihiomapaperia ja veden allako hioisin.

8.10.2009 20:44

teikku96 kirjoitti:Itellä sama vika olisko jotain 1000 vai 800 vesihiomapaperia ja veden allako hioisin.


Pikemminkin melkeen 2000ois hyvää?? Ite oon ainaki hionu..
Juuh suihkutat vettä päälle ja hiot, älä päästä pintaa kuivaksi ;)

8.10.2009 21:18

monkeyy kirjoitti:
teikku96 kirjoitti:Itellä sama vika olisko jotain 1000 vai 800 vesihiomapaperia ja veden allako hioisin.


Pikemminkin melkeen 2000ois hyvää?? Ite oon ainaki hionu..
Juuh suihkutat vettä päälle ja hiot, älä päästä pintaa kuivaksi ;)

Vesiletku hiljaiselle vanteen päälle, niin ei tartte koko ajan ruiskia vettä.

8.10.2009 21:52

Mä ainakin kun pesin painepesurilla, kyllä sieltä sen verran kovaa potki että taaksepäin vähän tahto heilahtaa kun liipasinta paino ja ihan läheltä vedin niin ei tarrat liikahtanukkaa :)

18.10.2009 20:03

Tropicalll kirjoitti:Mä ainakin kun pesin painepesurilla, kyllä sieltä sen verran kovaa potki että taaksepäin vähän tahto heilahtaa kun liipasinta paino ja ihan läheltä vedin niin ei tarrat liikahtanukkaa :)




:lol: Painepesuri vie miestä. Eihän ne tarrat lähe kuha ei kauaa samas kohti pidä-
Viimeksi muokannut monkeyy päivämäärä 19.10.2009 15:43, muokattu yhteensä 1 kerran

19.10.2009 15:22

monkeyy kirjoitti:
Tropicalll kirjoitti:Mä ainakin kun pesin painepesurilla, kyllä sieltä sen verran kovaa potki että taaksepäin vähän tahto heilahtaa kun liipasinta paino ja ihan läheltä vedin niin ei tarrat liikahtanukkaa :)




:lol: Painepesuri mie miestä. Eihän ne tarrat lähe kuha ei kauaa samas kohti pidä-

itel ainaki lohkes tarra swingist ku vedin liia lähe :D lt

19.10.2009 16:57

*HeGe* kirjoitti:
monkeyy kirjoitti:
Tropicalll kirjoitti:Mä ainakin kun pesin painepesurilla, kyllä sieltä sen verran kovaa potki että taaksepäin vähän tahto heilahtaa kun liipasinta paino ja ihan läheltä vedin niin ei tarrat liikahtanukkaa :)




:lol: Painepesuri mie miestä. Eihän ne tarrat lähe kuha ei kauaa samas kohti pidä-

itel ainaki lohkes tarra swingist ku vedin liia lähe :D lt

Lähteehän ne tarrat irti jos läheltä vetää ja kovalla paineella. Itse oon aina vetäny tarpeeksi kaukaa ja sopivalla paineella ni ei ole lähtenyt yhtään tarraa irti.

19.10.2009 17:55

kun laitatte tarroja niin peskää ja puhdistakaa tärpätillä paikka johon tarranne laitatte pysyy ihan varmasti ainaki itellä. tarrat ei oo ikinä lähtenny irti ku ite oon pessyt, mutta kun kerran kokeilin piruuttani kärcherin ammatti pesurilla runkopalkissa olevaa tarraa niin sain sen kyllä lohkeilemaan :D
ja toiseks käyttäkää järkeä tehossa ja etäisyyksissä ku pesette niitä mopojanne, tarpeeks tehokkailla painepesurilla saatte vaikka rungon malin poies (omassa pesurissani hiekkapuhallus ominaisuus :D )

19.10.2009 21:15

Mä sain tol L&T kuorma-auto pesulan painepesurilla koko saatanan mopon kaatumaan, kaveri kerkeks onneks väliin :DD Et kyllä sieltä paineella tulee ja ei oo tarrat lähteny vaikka melko läheltä ampu :lol: