Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

26.2.2008 19:15

On ne sitten läpivärjätyt.

Oikeestaan on aika turhaa ostaa noita maalatuille pinnoille tarkotettuja vahoja, varsinkin jos ei oo joka viikko vahaamassa. Vaikka kyllä nekin jotain saattaa muovissa auttaa, jos ei oo kovin kuluneet muovit. Mut se kestää muovissa paljon lyhyemmän ajan kun maalatussa, eikä saa läheskään samanlaista kiiltoa.

Sinuna kyllä kokeilisin jotain muovin kiillotus ainetta. Jos ei se auta vittuukaan nii sitte ihan tavallista vahaa.

26.2.2008 19:16

snoop_ kirjoitti:No onko sulla maalatut katteet?

E: Juu ei mielellään auringossa, mut voi kylmemmässäkin vahata. Ite oon vetäny jossain viidessä asteessa. Niin ja kuivalle pinnalle.
Okei aattelin et vois täl viikol viedä huoltoo et vaihtaa kesägummit ja takarattaan ja uudet ketjut ja sit jos sää suosii ni pestä viikonloppuna jos on tullu sielt huollost :)

27.2.2008 23:42

Kertokaapas vinkkejä miten saisin noi pinnat puhtaiksi. Hommasin semmosta Karhunkieltä. Todella hienoa teräslankaa. Semmosella kenties?

27.2.2008 23:45

riippuu vähä mitä oot sillä putsailemassa, mutten kyllä ainakaa katteisiin koskis sellasella.. :)

27.2.2008 23:49

ardeDT kirjoitti:Kertokaapas vinkkejä miten saisin noi pinnat puhtaiksi. Hommasin semmosta Karhunkieltä. Todella hienoa teräslankaa. Semmosella kenties?

No vanteet voit sillä jynssätä, mutta katteisiin en kyllä suosittele koskemaan karhunkielellä.

27.2.2008 23:52

mistä te katteet saitta mieleen? en maininnu niistä mitään xD. Mut pinnat tolla varmaan uskaltaA?

28.2.2008 0:04

ardeDT kirjoitti:mistä te katteet saitta mieleen? en maininnu niistä mitään xD. Mut pinnat tolla varmaan uskaltaA?

Emmää tiedä. :) Eiköhän vanteet, takahaarukan, rungon + muuta metalliosat voi sillä pestä. Koita aluks kuitenki sen verran varovasti jynssätä ettei vaan jää naarmuja siitä. :D

28.2.2008 0:15

itse pesin kesällä niin ahkerasti kun tuli käytyä pellolla leikkimässä niin huohottimestta imaisi perkele vettä vaihelaatikkoon no onneksi huomasin ajoissa niin ei välttämättä mennyt laakeritkaan

28.2.2008 16:44

Lähteekö metal polish mitenkää pois, ku sitä osu yhteen muoviosaan (ei katteeseen)ja nyt se on aika haalee?

28.2.2008 16:59

allu446 kirjoitti:itse pesin kesällä niin ahkerasti kun tuli käytyä pellolla leikkimässä niin huohottimestta imaisi perkele vettä vaihelaatikkoon no onneksi huomasin ajoissa niin ei välttämättä mennyt laakeritkaan


wtf, ei 2-tahti koneis oo huohotinta? =D

28.2.2008 17:15

En mäkää oo kuullu, itel oli mankis mut seki oli 4T :D

28.2.2008 18:33

MrSorbus kirjoitti:
allu446 kirjoitti:itse pesin kesällä niin ahkerasti kun tuli käytyä pellolla leikkimässä niin huohottimestta imaisi perkele vettä vaihelaatikkoon no onneksi huomasin ajoissa niin ei välttämättä mennyt laakeritkaan


wtf, ei 2-tahti koneis oo huohotinta? =D

On siellä suht-iso ylivuotoletku.

28.2.2008 18:39

_skyteam_ kirjoitti:Lähteekö metal polish mitenkää pois, ku sitä osu yhteen muoviosaan (ei katteeseen)ja nyt se on aika haalee?

Tinneri, bensa? Jos ei noilla lähde, niin tuskin millään:D

28.2.2008 20:18

tomm1 kirjoitti:
MrSorbus kirjoitti:
allu446 kirjoitti:itse pesin kesällä niin ahkerasti kun tuli käytyä pellolla leikkimässä niin huohottimestta imaisi perkele vettä vaihelaatikkoon no onneksi huomasin ajoissa niin ei välttämättä mennyt laakeritkaan


wtf, ei 2-tahti koneis oo huohotinta? =D

On siellä suht-iso ylivuotoletku.

no mikäs se siellä vaihteistosta lähtevä letku sitten on ainaki isä (auto mekaanikko) sano et se o huohotin
Viimeksi muokannut Ally päivämäärä 28.2.2008 20:39, muokattu yhteensä 1 kerran

28.2.2008 20:22

Sepä juuri.