Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

28.4.2009 17:57

Mitä keinoa kannattaa käyttää Derbin pesemiseen? 8o

28.4.2009 18:01

Painepesuria ja tiukimmas olevaan paskaan liuotinpesuainetta.

28.4.2009 18:07

-vainio- kirjoitti:Painepesuria ja tiukimmas olevaan paskaan liuotinpesuainetta.


ei todellakaan mitään painepesuria... ellei halua irroittaa tarroja.

28.4.2009 18:08

DSM kirjoitti:
-vainio- kirjoitti:Painepesuria ja tiukimmas olevaan paskaan liuotinpesuainetta.


ei todellakaan mitään painepesuria... ellei halua irroittaa tarroja.
Paskat ne lähe ku tarpeeksi kaukaa pesee,ite aina pesen mopon painepesurilla.

28.4.2009 18:51

dööbi13 kirjoitti:
DSM kirjoitti:
-vainio- kirjoitti:Painepesuria ja tiukimmas olevaan paskaan liuotinpesuainetta.


ei todellakaan mitään painepesuria... ellei halua irroittaa tarroja.
Paskat ne lähe ku tarpeeksi kaukaa pesee,ite aina pesen mopon painepesurilla.

Itse yleensä otan varman päälle ja pesen letkulla, sitten pinttyneeseen moskaa laitan vaikka metallipesua.

28.4.2009 19:57

DSM kirjoitti:
-vainio- kirjoitti:Painepesuria ja tiukimmas olevaan paskaan liuotinpesuainetta.


ei todellakaan mitään painepesuria... ellei halua irroittaa tarroja.

ihan hyvi voi painepesurilla pestä, kuha ei mee iha siihe tarra reunaa kiinni suihkii :D

28.4.2009 20:07

DSM kirjoitti:
-vainio- kirjoitti:Painepesuria ja tiukimmas olevaan paskaan liuotinpesuainetta.


ei todellakaan mitään painepesuria... ellei halua irroittaa tarroja.

EIpä nuo itseltä ainakaan ole mihinkään lähteneet...
Painepesurista katsos saa säädettyä pesupaineen, taisi tulla järkytyksenä?
Järkevä pesupaine, niin ei siitä mitää hajoa/irtoa.

28.4.2009 20:10

-vainio- kirjoitti:
DSM kirjoitti:
-vainio- kirjoitti:Painepesuria ja tiukimmas olevaan paskaan liuotinpesuainetta.


ei todellakaan mitään painepesuria... ellei halua irroittaa tarroja.

EIpä nuo itseltä ainakaan ole mihinkään lähteneet...
Painepesurista katsos saa säädettyä pesupaineen, taisi tulla järkytyksenä?
Järkevä pesupaine, niin ei siitä mitää hajoa/irtoa.



Ei todellakaan hajoa eikä irtoa kunhan ei vie painepesurin päätä liian likelle tarroja.

28.4.2009 20:14

Juuri näin. ;)
Kannattaa muuten kokeilla Car-s-merkkistä liuotinpesuainetta, saa muistaakseni ainakin S-marketeista ja litran suihkepullo maksaa muistaakseni alta 5e.
Tuolla irtoaa sitkeäkin lika varsin mallikkaasti.

4.5.2009 15:55

Kyllä sitä painepesuria voi käyttää, kuhan ei suihkuta liian lähellä katteita vaan riittävän kaukana niiku tossa ylempänä mainittiin. Ja muistakaa varoa renkaan laakereita ettette suihkuta liian kovalla paineella niihin.

5.5.2009 15:24

Mites helpoiten järjestyy vanteiden pesu?
Se on vähän jäänyt ja kauhea kerros paskaa päällä ja ois mukava saada blingbling kuntoon.

5.5.2009 15:41

Kastelet ne,laitat fairia ( koska jokaiselta löytyy sitä) hierot jollai pahimmat liat ja sitte vettä.

5.5.2009 15:43

^liuotinta ja rätillä hinkkaat pois. ite oon ainakin tehny näin, ei lähe oikein painepesurilla järkevästi.

5.5.2009 15:46

Mä oon aina kanssa pessy painepesurilla eikä todellakaan ole mitkään tarrat irronnu. Itella on -06 X-Race ja hyvin tarrat pysyy ;) Paitsi tietysti jos nenä kiinni siinä katteessa hinkkaat sillä pesuriila niin ehkä sitten lähtee :lol: . Moottorin kohalta kannattaa ruiskia vähän lähempää niin irtoo isommatkin kurat.

Ja vielä noista vanteista. Kun noi alumiini vanteet pinttyy sellasiks läikykkäiksi niin se irtoo helposti kun pyydät kauniisti äidilt Pata Padan ja hinkutat sillä ja sitten huuhtelet pois. :)

5.5.2009 15:52

Itse kannatan metallipesu-ainetta, tehty tuollaisia varten. Hinnasta ei ole tietoa, mutta ei se varmasti hirvittävän kallista ole kun sitä aina tuolta meidän hyllystä löytyy.