Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

monennella kerralla meni mopokortti läpi

1
2600
82%
2
391
12%
3
52
2%
4
8
0%
5
101
3%
 
Ääniä yhteensä : 3152

tänäää :D

3.5.2011 22:42

meni heti ekal läpi tänää :D

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

4.5.2011 21:56

Ekalla kerralla 1 virhe liikaa kuvallisissa... :x
Noh.. huomenna uusiks koittamaan. 2h harjotellu sompsan ohjelmalla, 3 väärin SADASTA kuvallisesta, joten uskoisin että vois ehkä nyte jopa päästä virheittä :D

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

7.5.2011 14:27

Solikka_69 kirjoitti:Ekalla kerralla 1 virhe liikaa kuvallisissa... :x
Noh.. huomenna uusiks koittamaan. 2h harjotellu sompsan ohjelmalla, 3 väärin SADASTA kuvallisesta, joten uskoisin että vois ehkä nyte jopa päästä virheittä :D

Eikö ole 2vai 3 päivän väliä jos epäonnistuu täällä ainakin oli.

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

7.5.2011 14:39

Onhan se, mutta varmaan tarkoitti, että joskus aikaisemmin oli yksi virhe liikaa, ja huomenna on jo ne tarvittavat välipäivät ollu.

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

17.5.2011 16:55

kiitti tuesta tepitin :D kaikkihan ei oo niin järkeviä kun toiset :D meni mt kolmannella läpi

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

17.5.2011 21:02

Mä en oikein hiffaa mikä siinä on niin vaikeaa? Aikoinaan itse muutaman kerran harjoittelin kaverin lataamalla korttikoe-ohjelmalla ja luin teoriakirjan pikaisesti läpi. Ensimmäisellä kerralla läpi, virheet 1+1. Ja sitten jotkut yrittää sitä monta kertaa eikä pääse läpi. Tosin suoritin pelkän M-kortin, mutta oon kuullu tapauksista että sitäkin korttia yritetään joku viis kertaa.

Onkos siinä muuten mitään rajaa kuinka monta kertaa sitä saa yrittää?

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

18.5.2011 7:41

Mystisiä huhuja, että joku saanu yheksännellä vai seittemännellä. :lol: Ei siinä vissiin mitään rajaa ole. Jotkut on vain niin heikkohermosia, että ennen koetta osaa kaikki asiat, ja kokeeseen mentäessä niin pää tyhjenee.

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

18.5.2011 17:43

mun kaveri pääsi viiennellä M-kortin, mää otin MT

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

19.5.2011 18:25

Ykösel MT T:ssä 2 virhettä kuvissa 1 :)
Yks likka meiän koulust pääs vast kuuennel :lol:

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

19.5.2011 19:12

Ite pääsin vasta toisella, mutta joku oli testannu 7kertaa pääsemättä läpi,
niin oli alkannu ajamaan ilman korttia :D

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

19.5.2011 19:52

70M1 kirjoitti:Ite pääsin vasta toisella, mutta joku oli testannu 7kertaa pääsemättä läpi,
niin oli alkannu ajamaan ilman korttia :D

Kuinkas sähläri siellä sitten on ollut ku ei 7 kerrallakaan jo 5 alkaa olemaan jo aikalailla tyhmyyttä jos ei saa korttia. Tuommosia sähläreitä ei liikenteeseen jos ei panosta edes siihen testiin.

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

22.5.2011 14:13

Anonyme kirjoitti:Mystisiä huhuja, että joku saanu yheksännellä vai seittemännellä. :lol: Ei siinä vissiin mitään rajaa ole. Jotkut on vain niin heikkohermosia, että ennen koetta osaa kaikki asiat, ja kokeeseen mentäessä niin pää tyhjenee.


Näin mullakin oli,pääsin kyllä onneksi jo kolmannella läpi ni ei rahaa kulunut niin rutkasti :D
Mutta tosiaan ne kysymyksetkin vaihtuvat,joillain voi olla helppoja,joillain vaikeita... ja ne kuvalliset vaikka ne osaisikin täydellisesti liikenteessä,niin ei kaikki välttämättä kokeessa saa niitä oikein,koska rupeaa panikoimaan aikaa.

Ja sitten vielä täytyy mainita että yksi paikkakuntalainen pääsi seitsemännellä läpi,siinäkin oli maksimivirheet eli hilkulla oli :D ja kaksi viikkoa sen jälkeen sai töytäisyn autosta kun tuli kolmion takaa eteen.eli ei ole kyllä vieläkään valmis liikenteeseen,mitä olen sen kavereilta kuullut...

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

22.5.2011 14:21

Sekin vielä otti päähän kun paperihommat oli tehty mut lakkohan alko 1.6? ja mulla oli päivä sen jälkeen syntymäpäivä.jouduin siis n.kuukauden oottaa -.--.-

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

23.5.2011 20:50

Toisella, koska ensimmäisellä kerralla olin liian ylimielinen ja sain 1-3 virhettä, 1 kirjallisista ja 3 kuvallisista. Seuraavalla kerralla sain 1 virheen kirjallisista kun olin harjoitellut tarpeeksi ja sekin virhe oli aiheesta jota en ollut harjoitellut/sitä ei lukenut missään suoraan.

Re: monennella kerralla pääsit mopokortti kokeesta läpi

23.5.2011 21:24

Pag0n kirjoitti:Toisella, koska ensimmäisellä kerralla olin liian ylimielinen ja sain 1-3 virhettä, 1 kirjallisista ja 3 kuvallisista. Seuraavalla kerralla sain 1 virheen kirjallisista kun olin harjoitellut tarpeeksi ja sekin virhe oli aiheesta jota en ollut harjoitellut/sitä ei lukenut missään suoraan.



3 virhettä sallittu?