Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

monennella kerralla meni mopokortti läpi

1
2600
82%
2
391
12%
3
52
2%
4
8
0%
5
101
3%
 
Ääniä yhteensä : 3152

30.7.2008 0:13

Läpihän se ekalla meni, 0 virhettä molemmissa.

30.7.2008 0:51

zuidaaja kirjoitti:
dööbi pike kirjoitti:
JL- kirjoitti:Aika säälittävää? Älä vaan ikinä tule Hämeenlinnaan ajamaan.

säälittävää tai ei, liikenne sääntöjä en jaksanut opetella silloin.. ihtelle riitti että olin hyvä ajamaan silloin ja nyt.. hämeenlinnas oo ajanut jo ;)

Jos et osaa liikennesääntöjä niin miten voit kutsua ittees hyväks ajajaks? Jos osaat keulia mopolla se ei tee susta hyvää kuskia.
tiedän kyllä mkitä tarkotat.. ja käsitit mun tarkotus perän ny kyl iha vituralleen.. ei mua kiinostanu ajaa kaupungis ja autoteil.. ajelin mehtis radoilla ja muilla syrjäsemmillä paikoilla.. siitäkin jo tosin aikaa jonkin verran :) sen jäläkeen meni piikki kortti ekalla läpi ja auto korttikin tuo on jo taskus

3.8.2008 23:25

Ensimmäisellä meni.

4.8.2008 2:45

dööbi pike kirjoitti:
zuidaaja kirjoitti:
dööbi pike kirjoitti:
JL- kirjoitti:Aika säälittävää? Älä vaan ikinä tule Hämeenlinnaan ajamaan.

säälittävää tai ei, liikenne sääntöjä en jaksanut opetella silloin.. ihtelle riitti että olin hyvä ajamaan silloin ja nyt.. hämeenlinnas oo ajanut jo ;)

Jos et osaa liikennesääntöjä niin miten voit kutsua ittees hyväks ajajaks? Jos osaat keulia mopolla se ei tee susta hyvää kuskia.
tiedän kyllä mkitä tarkotat.. ja käsitit mun tarkotus perän ny kyl iha vituralleen.. ei mua kiinostanu ajaa kaupungis ja autoteil.. ajelin mehtis radoilla ja muilla syrjäsemmillä paikoilla.. siitäkin jo tosin aikaa jonkin verran :) sen jäläkeen meni piikki kortti ekalla läpi ja auto korttikin tuo on jo taskus

Jos kerta autokorttikin löytyy niin luulisi (pilkku) että osaat käyttää isoja alkukirjaimia ja pilkkuja :) Itse en pysty pistämään pilkkua (pilkku) koska näppäimistö rikki. :D

4.8.2008 3:19

OT: copypasteta sitä pilkkuu, nii mäki joudun tekee :D

4.8.2008 10:07

Just sain kortin :D 1 virhe kuvallisissa, ekalla meni. ;)

4.8.2008 12:15

Ekalla, 1 molemmis..

4.8.2008 15:36

Olen pahoillani tapahtuneesta pilkun viilaus kohdista. Äidinkieli ei ole ollut koskaan vahvinta minulle, enemmänkin käytännön asiat. Lisäksi tämä on todella vittumaista kirjoittaa makuultaan sängystä ja yrittää tökkiä jotakin helevetin pilikkua, pää asia on että saa tekstistä selvää. Vielä toisena syynä voisi olla lievä alkoholin määrä kehossa? Joten ei se pilkku sinne välttämättä ede aina löydy.

Toivottavasti ainakin sinä 93 vuonna syntynyt joka ilmeni ainakin nimimerkistäs, jaksat opetella kaikki asiat mitä siel koulus sulle eteeen lyyään ja varsinkin pilkut

4.8.2008 16:09

ekalla, 1 ja 3 virhettä :DD kuuteen asti pyörin sängyssä ku ei saanu unta, ootti niin kovasti et pääsee ajelee :DD ja siis tänäänhän se tuli :)

4.8.2008 22:11

Ekalla meni läpi 2 vko sitten. Yhteensä tuli 0 virhettä =)

4.8.2008 22:52

Ekalla meni, yks virhe kuvissa.

5.8.2008 2:24

Ekalla män, ainoa virhe oli sanallisissa.

5.8.2008 15:38

Ekalla toki.

6.8.2008 11:08

Ekalla 8)

9.8.2008 9:37

2 ja 2 virhettä :nolo: :nolo: :nolo: