Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Mitä moposi sinulle merkitsee?

Kulkuväline paikasta A paikkaan B.
361
16%
Himo-kiesitykseen ja viritys/tuunaus vekotin.
402
18%
Molempia.
1435
64%
Ei ole mopoa.
42
2%
 
Ääniä yhteensä : 2240

Re: Moposi merkitys?

7.12.2011 22:40

kesällä toki on rentoo vedellä mopolla pilistä, en kiistä. tykkään ajella mopolla, mutta talvella se etenki jää vähäksi pakkasen ja auton vuoksi.
isompaa pärrää tekis mieli mutta ei oo varaa.

ja slerpa, minkä takia sitä pitää humpauttaa kyläpiliksellä? ite tykkään kuunnella musiikkia, mutta en tietystikkään jos on kavereita kyydissä. matka-ajossa menee sit melkeen täysillä ku yksin ajelee

Re: Moposi merkitys?

7.12.2011 23:02

ja slerpa, minkä takia sitä pitää humpauttaa kyläpiliksellä? ite tykkään kuunnella musiikkia, mutta en tietystikkään jos on kavereita kyydissä.
Tätä itsekkin mietin usein kun olen jonkun kyytissä kylärallia kiesittelemässä. Itse jos olen jonkun subbariauton kuskina(omassa autossa kun on vaan 80-luvun jotkut alkuperäiskaijuttimet), lyön mankkarit hiljaseksi jos joku on kyytissä. Aivan älytöntä touhua popittaa niitä täysillä, jolloin täytyy puhua täysillä huutamalla.

Talvella tuskin itekkään ajelen mopolla mitään sen kummempia kun noita pihassa ruopimisia, ja ehkä jonkun yhden kyläkiesin voin heittää. Kyllä vaan se +20 asteinen auto on yllättävän houkutteleva verrattuna siihen -20 asteiseen mopoon, jos pitää johonkin lähteä.

Re: Moposi merkitys?

8.12.2011 16:06

Mut voi kuulkaas, jos sattuu jonkun ihan perus amispojan subbareita kuuntelemaan, niin niissähän on äänenlaatu ihan vitusta. Ei tosiaankaan kiinnosta istua kyydissä, jos pauhaa täysillä paskalla laadulla.
Mut sitten kun sattuu olemaan kunnon vehkeet, niin siihen jää kyllä koukkuun ;)
Kokemuksesta siskon miehen Civicistä, jossa +140db painevehkeet. Siinä kun koko auto tärisee, niin aijai :lol: Tahtoo lisää :P :P

Re: Moposi merkitys?

8.12.2011 16:09

Jospa palaatte takaisin aiheeseen ennen kuin jonkun moden tarvitsee puuttua asiaan?

Re: Moposi merkitys?

8.12.2011 16:47

Joo, parempi nytten kuin liian myöhään