Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Mitä moposi sinulle merkitsee?

Kulkuväline paikasta A paikkaan B.
361
16%
Himo-kiesitykseen ja viritys/tuunaus vekotin.
402
18%
Molempia.
1435
64%
Ei ole mopoa.
42
2%
 
Ääniä yhteensä : 2240

30.11.2008 22:36

Eiköhän se oo perseenraahain, kuten useimmille.
Munanjatkehan on se toinen vaihtoehto mut eipä tost roinast oo siihen =D

7.12.2008 15:18

Mulle se on vähän kaikkee :D Mut yleensä pitkille matkoille jos ei pyörää jaksa tuolt ottaa

17.12.2008 1:14

Ranpo kirjoitti:Mulle se on vähän kaikkee :D Mut yleensä pitkille matkoille jos ei pyörää jaksa tuolt ottaa

Mitä tarkottaa pitkät matkat?;D Mulla tuli nyt torstaista tähän päivään päivittäistä pakollista ajoa +40km TET-paikkaan:P

tällähetkellä naisen korvike :D

Mun korvikkeella on kuukautiset :(

17.12.2008 18:37

Kaljan hakuun ihan passeli vehje :)

17.12.2008 22:54

naisen korvike

17.12.2008 23:51

päivittäinen orjani liikkumiseen.

27.12.2008 23:56

Onhan tuolla nyt helpompi mennä paikasta toiseen ku esim. pyörällä... Samalla voi vähä leikkiä ;)

1.1.2009 19:28

muuten menis kyl pyöräll mut ku on nii keskel mettää et on 16km kaupunkiinki matkaa nii pakko se on mopoll :D

1.1.2009 22:24

Kouluun meen (15km, eri paikkakunnal ni ei saa sitä bussikorttia koulult) ja joka päiväseen liikkumiseen.. 5vuotta pyöräilyä harrastanu ni ei pyörällä kulkemine enää oikee inspaa : D

18.1.2009 21:40

Molempia. MBK:lla taitetaan matkat ja tuntsa on sitten viritystä ja leikkimistä varten.

18.1.2009 21:49

Silmäteräni.

24.1.2009 0:28

Mopo on minulle rakkain kpine tässä maailmassa :D

24.1.2009 1:15

Olwi kirjoitti:
Ranpo kirjoitti:Mulle se on vähän kaikkee :D Mut yleensä pitkille matkoille jos ei pyörää jaksa tuolt ottaa

Mitä tarkottaa pitkät matkat?;D

No yli 10km ja sillee, muuten pyörä tuolta kätee ja sillä. Joskus jos kaverillaki on mopedi ni silloin myös oma mopedi käyntii :)

3.2.2009 18:19

Moponi on intohimoni, silmäteräni ja ylpeyden aiheeni. Sen avulla voin rentoutua. Mikäpä sen parempaa, kuin mennä virittelemään, puunailemaan tai muuten vaan viettämään laatuaikaa mopon kanssa? Saati sitten se tunne, kun on juuri saanut jotain uutta viriä kiinni ja pääsee testailemaan ensimmäistä kertaa. Tai sitten ihan vain se, kun pääsee ajelemaan. Parhaimmillaan ajonautinto on tietysti kesällä, mutta on niitä hienoja ajokelejä talvellakin. Kuten joku täällä joskus totesi: Koskaan ei ole huono ajokeli, on vain puuttellisia varusteita. Vaikka keskustaankin on matkaa vaivaiset pari kilometriä, olisi vaikea kuvitella elävänsä ilman mopoa. Tästä voimme todeta että moponi on minulle paljon muutakin, kuin pelkkä siirtymäväline paikasta A paikkaan B. Tunturini ei petä, eikä jätä. Sitä ei pysäytä mitkään sääolosuhteet. Se on luotettava kulkuväline, mutta minulle myös paljon enemmän.

3.2.2009 19:23

Pappis79 kirjoitti:Moponi on intohimoni, silmäteräni ja ylpeyden aiheeni. Sen avulla voin rentoutua. Mikäpä sen parempaa, kuin mennä virittelemään, puunailemaan tai muuten vaan viettämään laatuaikaa mopon kanssa? Saati sitten se tunne, kun on juuri saanut jotain uutta viriä kiinni ja pääsee testailemaan ensimmäistä kertaa. Tai sitten ihan vain se, kun pääsee ajelemaan. Parhaimmillaan ajonautinto on tietysti kesällä, mutta on niitä hienoja ajokelejä talvellakin. Kuten joku täällä joskus totesi: Koskaan ei ole huono ajokeli, on vain puuttellisia varusteita. Vaikka keskustaankin on matkaa vaivaiset pari kilometriä, olisi vaikea kuvitella elävänsä ilman mopoa. Tästä voimme todeta että moponi on minulle paljon muutakin, kuin pelkkä siirtymäväline paikasta A paikkaan B. Tunturini ei petä, eikä jätä. Sitä ei pysäytä mitkään sääolosuhteet. Se on luotettava kulkuväline, mutta minulle myös paljon enemmän.

Ihan kun jostain mainoksesta :lol: