Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Mitä moposi sinulle merkitsee?

Kulkuväline paikasta A paikkaan B.
361
16%
Himo-kiesitykseen ja viritys/tuunaus vekotin.
402
18%
Molempia.
1435
64%
Ei ole mopoa.
42
2%
 
Ääniä yhteensä : 2240

3.2.2009 22:15

Toi on kyllä enemmänki runo :eek:

3.2.2009 22:20

NRG:llä pääsen paikasta A paikkaan B hymy naamalla ja suhteellisen varmasti.
TKR:llä pääsen paikasta A paikkaan X ja takaisin vielä suurempi hymy naamalla ja silmät vuotaen vettä vauhdin takia. Saan myös selkäni ruvelle keulimalla kaasusta ympäri. Sit ottaa päähän kun jotain hajoaa mutta se kuuluu tuuninkiin.

1.4.2009 22:48

jkoljo kirjoitti:NRG:llä pääsen paikasta A paikkaan B hymy naamalla ja suhteellisen varmasti.
TKR:llä pääsen paikasta A paikkaan X ja takaisin vielä suurempi hymy naamalla ja silmät vuotaen vettä vauhdin takia. Saan myös selkäni ruvelle keulimalla kaasusta ympäri. Sit ottaa päähän kun jotain hajoaa mutta se kuuluu tuuninkiin.

hyvä puhe :lol: ite käytän mopoo huviajeluissa ja paikasta A paikkaan B ajamisee. kyllähä sil on mukava vedellä kaupungis rinkii kesällä ku aurniko paistaa ja on yli 20 astetta lämmintä :D

2.4.2009 18:09

OzzY^^ kirjoitti:hyvä puhe :lol: ite käytän mopoo huviajeluissa ja paikasta A paikkaan B ajamisee. kyllähä sil on mukava vedellä kaupungis rinkii kesällä ku aurniko paistaa ja on yli 20 astetta lämmintä :D


juu sama homma :D paikasta toiseen pääsee nopeeta ja sit tää rinkiä kaupungil :D

2.4.2009 18:48

Mopo on mulle kulkuväline, tosin kiva joskus ärsyttää ihmisiäki sillä.

2.4.2009 21:00

Palexd kirjoitti:Mopo on mulle kulkuväline, tosin kiva joskus ärsyttää ihmisiäki sillä.

Naapuruston mummot tykkää. ;)

2.4.2009 21:12

Ei ole vielä mopoa mutta siihen tarkoitukseen että pääsee ajaa paikasta a paikkaan b ;) ja et voi rällää kamujen kaa

3.5.2009 20:20

Jollainhan kouluun pitää mennä,? mutta myös kaikki pommittaminen/tuunaus/virittäminen 8)

3.5.2009 21:40

Eikös kouluunkin meno ole paikasta A paikkaan B?

4.7.2009 20:58

Aina on mopot kunnos, ja niitä on mukava tuunata yms :D

4.7.2009 22:59

Pingpongin suurin merkitys tulee lähitulevaisuudes oleen se, että pääsen sillä ihmisten ilmoille täältä jumalan selän takaa.
Viimesen kuukauden aikana oon lähinnä vaan kruisaillu sillä minne sattuu, mut oon huvittuneena pannu merkille, et sit ku oikeesti tarvisin sitä siihen paikasta toiseen liikkumiseen, niin en käytä sitä vaan polkupyörää...

5.7.2009 18:02

Jatkan mun ky**** :nolo:

5.7.2009 19:17

Nooh. tällä hetkellä mukavinta on tuunaaminen ja virittäminen.Tietenki mukava käydä välillä esittelemässä mopoa muillekki :D

5.7.2009 20:17

Itellä tulee sekä huviajelua ja ajoa paikasta toiseen. Tuleehan sitä välillä myös laitettua, mutta pääasiassa kulkuväline kun täältä korvesta pitkä matka joka paikkaan. :D

5.7.2009 21:04

Kulkuväline tuo mopo on minulle. Pystyy liikkumaan paikasta A paikkaan B, toki välillä huviajeluakin tulee varmaan harrastettua. ;)