Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

En
462
21%
Kyllä
1697
79%
 
Ääniä yhteensä : 2159

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

9.12.2012 22:16

Mä olen ollut helvetin tyytyväinen mun Riejuun! Ostin se viime Heinäkuussa 6700km mittarissa, nyt on 9600km ja täytyy sanoa että on helvetin luotettava peli! Vikoja ei ole kuin muutama ja yksikään ei haittaa ajoa. 1. Bensavalo ei toimi =D mutta onneksi on varatankki. 2. Vilkuissa on jotain häikkää mutta ne eivät ole mopossa pakolliset joten nakkasin ne irti. Kulutus on kurittomana sopiva ja kiihtyy kivasti kurittomana.
Ainut asia mikä harmittaa on se että täytyy keväällä luopua tästä koska tulee kevaria talliin.

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

12.2.2014 13:04

Viime kesäksi hankittu Derbi Atlantis Bullet on karu mutta hintaisekseen todella hyvä ostos. Euro-mopo, Piaggion reipas kone, hyvä ja tilava ajoasento, todella maltillinen kulutus ja ketterä ajettava. Luotettavuus on myös ollut kympin arvoista kun mopo kesti nikottelematta 1500 km ajoa kahden vuorokauden sisään. Kaasu pohjassa noin 33 tuntia "putkeen".

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

20.2.2014 0:38

Kyllä, olen tyytyväinen. Mopossani kaikki mitä tarvitseekin ja mitään oleellista ainakaan ei hajalla. Käytönjälkii sun muita löytyy mutta eipä siinä. Sain kuitenkin mielestäni suhteellisen hyvään hintaan, mutta sitä en paljasta.

Mopohan on siis Derbi DRD Limited 2008. :D

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

20.2.2014 23:37

Pääasiassa en, mutta senhän tietää koska kiinalainen.
Laiska, osat on heiveröisiä, joutuu tekemään / ostamaan vahvistettuja osia, ja jotkin osat suunniteltu typerästi. Hyvää tässä on sähköt, ei ole ollut vikoja ollenkaan ja kaikki toimii, valot ihan jees, kuluttaa vähän eikä ole jättänyt välille.. Pari kertaa pukannut öljyt pihalle :D Pidän myös tukevasta rungosta ja siitä ettei mopo heilahda noin vaan esim rekan ajaessa ohi.
Omasta mielestä ihan huiput äänet koska 4t :)


Mopona toimii siis Apollo Orion RX50