Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

En
462
21%
Kyllä
1697
79%
 
Ääniä yhteensä : 2159

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

19.10.2012 21:36

Kannattaa kunnolla lämmitellä kone nii se ei kärsi niin paljoa ja kiihtyykin nopeammin :)

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

19.10.2012 23:18

kyllähän tuohon raharosvoon olen ihan tyytyväinen ollu lukuunottamatta niitä satoja vitutus kohtauksia ku ei ole vikaa löytyny. 6000km suunnilleen tälle kesälle rullaillu ja tielle se on jättäny kahesti leipomisen takia ja kerran ku hajos vaihteistosta laakeri ja ne monet kerrat ku pensa loppunu :D kone on tullu rempatttua joka paikka ja ei ole sen jälkeenn ollu missään mitään probleemaa.

Kerranhan tuo on varastettu ja kerran ollu mökki mopona mutta hyvimpä tuo on toiminu. :D

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

26.10.2012 10:47

Ihan tyytyväinen oon paitsi et t-pala katkes melkein heti :itku: mut nyt on kunnossa :D

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

24.11.2012 22:09

Olen tyytyväinen, vaikka välillä on pieniä ja vähän suurempiakin ongelmia ollut. DT forever!

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

24.11.2012 22:16

Olen, mutta vähän jotain pientä kivaa pientä tuningia ja peruskorjausta, et katteet kuntoon, uudet tarrat, yms. ;)

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

1.12.2012 23:47

kyllä oon derbiini tyytyväinen! takana about 3v ja 20000km ja eipä ole ollut ihmeempiä vikoja. Hyvä keulia ja kertaakaan ei ole jättänyt tielle! Talvella vaihtaa omistajaa naapuriin! :D

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

2.12.2012 3:38

Mahtava pelihän se tämä Aprilia on ollut. Ensi keväänä on aika heittää hyvästit, joku saa tästä erinomaisen ajokin.

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

8.12.2012 21:56

Tyytyväinen jo kahteen mopoon.

Ensimmäinen niistä on 2010 aprilia, jonka ostin 8tkm ajettuna. Nyt itse ajanut jonkun 4600km sillä sen jälkeen ja eipä ole muita vikoja ollut kuin että sulake aina välillä palanut kun joku johto hankaantunut reiälle. Tarkotus olis vaihtaa mäntä ja jarrupalat ens kesän ajoihin ja säätää takaiskarii vähän pehmeemmälle. Suosittelen!

Toinen on ollut alle kuukauden ja se on 2010 derbi, jolla on ajettu 5300km ja on hyvässä kunnossa ja viimeksi käynyt huollossa 4200km kohalla. On pidetty tosi siististi, kun hain niin näytti siltä että ois hammasharjan kanssa puunattu kokonaan :D Käy todella nätisti eikä mitään vikoja.

Kevääseen mennessä/ keväällä olis tarkotus joko luopua molemmista ja siirtyä kevarin kuljettajaks tai jatkaa taivalta apikalla :)
Jokatapauksessa täähän riippuu vaan siitä miten noi menee kaupaks, jos kuullostaa kiinnostavalta niin lukekaa sigun ilmotukset, ei niitä ainakaan hinnalla ole pilattu! :)

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

8.12.2012 22:06

Pakko kyllä kysyä että miks ihmeessä sulla on 2 mopoa jotka ovat kaikenlisäks käytännössä melkeen samoja? :lol:
Ja ehottomasti myyt moponrutkuttimet ja ostat kemmun :lol:

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

8.12.2012 22:12

Hommasin toisen lieväks talviprojektiks (projektin kesto oli 4h) :D käytännös iha samoja mut ajossa ihan erilaisii :D

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

9.12.2012 2:38

Johtuen renkaista uskoakseni. Sama kone ja runkohan noissa on. Keväällä menee hyvin kaupaksi, sit vaan piikkistä alle ;)

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

9.12.2012 14:55

Kylä toi Shoguni ihan mun mopo on. Ajoasento on aivan helvetin mukava ja säilytystilaa löytyy vaikka parin päivän ruokaostoksille. Mahtavat murinat löytyy ja mukavan matala että saa talvella jalat maahan jos tarvii. Sähköihin pääsee käsiksi penkin irrottamalla ja tilaa löytyy sielki. On se vaan hemmetin käytännöllinen ja prämee vehe.
Kiinankaasari on kyl harvinaisen perseestä mut ei se PHBG paljoo maksa :D

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

9.12.2012 15:11

No ensinmäiseen skootteriini (nitro) olin tyytyväinen, mutta sitten menin ostamaan tuon Räxän. No sen kanssa sai ihan kiitettävästi taisella ongelmien kanssa ja vihdoin sain tehtyä täydellisen koneremontin niin pitikin mennä myymään, ikävä on.

No Aprilian myytyä menin ostamaan tuo nykyisen Derbin, ja sen kanssa ei ole mitään muuta ollutkaan kun taistelemista vikoja vastaan. Ensimäiseksi männät paukku, noh hommasin siihen sylinterisarjan ja alkoi kestämään, mutta nyt samontein alko paukkuu alakerran laakerit, mikäs paikka se sitten lasahtaa, ei uskalla enään korjata kun tulee aina uusi vika edellesin tilalle. :lol:

Aprilian ottaisin takaisin jos voisin, koneen puolelta aivan luottopeli! Sen kanssa sai painia vain huonojen sähköjen kanssa, muuten täydellinen!

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

9.12.2012 20:53

Yam4ha kirjoitti:No ensinmäiseen skootteriini (nitro) olin tyytyväinen, mutta sitten menin ostamaan tuon Räxän. No sen kanssa sai ihan kiitettävästi taisella ongelmien kanssa ja vihdoin sain tehtyä täydellisen koneremontin niin pitikin mennä myymään, ikävä on.

No Aprilian myytyä menin ostamaan tuo nykyisen Derbin, ja sen kanssa ei ole mitään muuta ollutkaan kun taistelemista vikoja vastaan. Ensimäiseksi männät paukku, noh hommasin siihen sylinterisarjan ja alkoi kestämään, mutta nyt samontein alko paukkuu alakerran laakerit, mikäs paikka se sitten lasahtaa, ei uskalla enään korjata kun tulee aina uusi vika edellesin tilalle. :lol:

Aprilian ottaisin takaisin jos voisin, koneen puolelta aivan luottopeli! Sen kanssa sai painia vain huonojen sähköjen kanssa, muuten täydellinen!


Mul ois tollane apikka ;) Siinäpä on sähköt jo valmiiksi laitettu :P

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

9.12.2012 21:08

Tarkoitin vanhanmallin apikkaa. ;) Tuo uudenmallinen apikka on nyt sama asia kuin Derbi.