Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

En
462
21%
Kyllä
1697
79%
 
Ääniä yhteensä : 2159

1.2.2011 22:37

Dt:seen erittäin tyytyväinen! ostin 4000 ajettuna ja nyt jotai 12000km ja mäntä vaihdettu vasta :) ei mittää vikaa vielä :) muutaku bensahana joka nyt vaihdetttu manuaaliseksi :D

2.2.2011 0:22

ite oon ollu kyllä tyytyväinen tuohon drd pro 06een! ei mulla vaan ole ollu niitä sähkövikoja, mitä jotku kiroaa näissä derbeissä. Erityisesti tykkään drd pron jousituksesta. mitä kaverien dteillä oon ajanu niin kyllä drd pron jousitus hakkaa dten jousituksen 100-0. kulkeeki kurittomana ihan mukavasti, ja onhan se hieno! 8)

12.2.2011 14:19

Olen erittäin tyytyväinen tähän Kinroad Gy:hyn :) hyvin on kestänyt minulla, onkohan muilla jotain maanantai kappaleita?

13.2.2011 18:52

Tyytyväinen ainakin tähän mennessä. Rieju RR mopo siis. Aluksi haaveilin Rieju rrx tai yamaha dt, mut ostin sitten tämän kuitenkin. Rieju mulle sopivan kokonen ja mahtuu ajamaan 2 päälläkin ihan helposti. Mitään vikaa ei tähän mennessä oo ollu. Hyvä mopo yamahakin, ei sillä mutta ite tykkään siitä riejussa että se on vähän isompi ja helpompi huoltaa ( ei niin ahdas). En sitten tiedä kumpi on luotettavampi rieju vai yamaha.. Ainaki itellä tähän mennessä lähteny aina käyntiin viimestää viidennellä polkasulla. Mut joo, tyytyväisiä ollaan.
Viimeksi muokannut rietuke päivämäärä 2.8.2011 14:28, muokattu yhteensä 1 kerran

13.2.2011 21:57

Eikös ne mopoja olekkin? :lol: ihihih xd, mun derbi oli ainakin hyvä mopo sillonkun omistin sen vielä, ei vian vikaa ollu missään ja 5k ehdin ajaa. Se on siitä kiinni miten siitä moposta pitää huolta, miten ne kestää. :nörtti:

16.4.2011 12:39

joo kyllä mää tyytyväine oon, ainoo pulma on se että pytty kuumenee varmaa vähä liia nopeesti

16.4.2011 18:52

Liiankin tyytyväinen olin '05 Derbi X-Race R -mopooni. Ajoin 3tkm ilman mitään vikoja, ja myin sen 11k ajettuna. Toimi aina lähes täydellisesti. Ei ollu korjattavaa :(

Ainoat 'moitteet':
- Töötissä joskus kosketushäiriötä
- Liitin hapettunut => mittaristonvalot vähän sekasin
- Läpivärjätyt katteet haalistuneet auringossa
Viimeksi muokannut Motoross päivämäärä 16.4.2011 21:24, muokattu yhteensä 1 kerran

16.4.2011 19:51

Erittäin tyytyväinen toho pösöön, aluksi ajattelin jotain yamahaa mut kaveri osti sellasen ja totesin et on liian matala mulle. Jousitus pösössä parempi mitä on kaverin 06 yamahassa.

16.4.2011 20:41

Oon kyllä erittäin tyytyväine ollu toho. Ei kyllä tosta parempaa mopoa oikeen tonnilla saa ;) Toiminu iha moitteetta kokoaja ja kulkeeki todella hyvi jo kurittomana. Turbo kitin ku pistää kiinni ni vie jo kaikki koulun mopot viivois iha kuus nolla :roll: Jousituski näihi nykysii derbi rimpuloihi iha saatanan hyvä! :) Jos noitten derpien jousitusta voi ees jousitukseks kutsua.. Etupumputki ku polkupyörästä otetut :lol: Pyörähän on siis aprilia rx racing 05..

16.4.2011 21:26

MiniMies kirjoitti:Oon kyllä erittäin tyytyväine ollu toho. Ei kyllä tosta parempaa mopoa oikeen tonnilla saa ;) Toiminu iha moitteetta kokoaja ja kulkeeki todella hyvi jo kurittomana. Turbo kitin ku pistää kiinni ni vie jo kaikki koulun mopot viivois iha kuus nolla :roll: Jousituski näihi nykysii derbi rimpuloihi iha saatanan hyvä! :) Jos noitten derpien jousitusta voi ees jousitukseks kutsua.. Etupumputki ku polkupyörästä otetut :lol: Pyörähän on siis aprilia rx racing 05..

Vaan viekö jokea? :) noei vie helposti... Vaikka omaaan jogiinki ollu tyytyväine, vähä vikaa ollu mut tehoa löytyy ja kestää!

Re:

25.4.2011 16:36

MiniMies kirjoitti: Jousituski näihi nykysii derbi rimpuloihi iha saatanan hyvä! :) Jos noitten derpien jousitusta voi ees jousitukseks kutsua.. Etupumputki ku polkupyörästä otetut :lol:


Omasta mielest ei derbi jousitukses ole juuri mitää moitittavaa ;) mut kukin tykkää eri asioista.. jottei mene OT nii oon ollu tosi tyytyväinen tohon mun pärrään :D

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

25.4.2011 17:59

muuten ollu tyytyväinen mut nyt meni takarenkaasta laakerit yms muut paskat, oma vikahan se oli ku kiristelin ketjuja ja vaihoin eturattaan nii kiinnitin huonosti takarenkaan kii. Siinä sit klonksu aivan helvetisti ja nopee takas kotii kattooo vahingot.

Re:

28.4.2011 19:28

Myllis- kirjoitti:Ehkä ekan viikon olin tyytyväinen tohon pvseen, mutta sitten alko vituttamaan kaiken maailman viat. Rahaa palanu lähes 400 euroa vuoden aikana, mutta siltikään ei kunnolla toimi, uusia vikoja ilmenee koko ajan.
Jos nyt olis varaa vaihtaa toi vehje toiseen

itellä meni 450e yhdessä syksyssä omaan mopoon. kylläkin ilkivallan takia ja osaamattomien korjaajien :D orioniin en ollut kovin tyytyväinen mutta ehkä seuraava on parempi. todennäkösesti sen minkä 700-800e saa ja millä pääsee. mitää romua en halua nimittäin :)

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

20.9.2011 21:07

perjaatteessa tein aika paskat kaupat ku menin vaihtamaa mun huippukunnos olevan kotari derbin raiskattuu polini xp4(tosin 13k vähemmin ajettuun), sain kyllä mukaan 7kpl kumeja:) syy kauppoihin oli kuitenkin se että poliniiin saa uuden koneen alle 300e, kun derbiin maksaa varmaan vähintään 2x enemmän, ja toinen syy oli se että tämmönen mun kaltanen ruipelo ei pahemmin tollasta derbi laivaa pystyssä pidä missää mettä reiteillä:D paska toi polini on ollu, kaikki maholliset pikkuviat löyty vaihtohetkellä, mutta suurin osa jo korjattu, olen kuitenkin tyytyväinen kauppoihin:)

anteeks jos meni vähän OT :nolo:

Re: Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

20.9.2011 21:58

Todella tyytyväinen olen ollut Huhtikuussa ostamaani Gilera SMT:hen (vm.09).

Mitään muuta vikaa ei ole ollut, paitsi, että yksi takavalon laattaliitin katkesi tärinästä, kun sillä mökillä ajoin sen 1tkm ja kun pistin ledilipan, nii on ruvennu kaasusta vilkuttaa nopeemmin vilkkuja, jatkui vaikka nyt vakiolippa kiinni.

Nyt oon 400km ajellu kaupungissa ja tänään tuli kortti, jolloin tuli noin 50km mittariin, mitään ei oo tarvinnu oikeastaan huoltaa, paitsi öljyt oon vaihtanu ja bensahanan huomasin päästävän löpöä kokoajan (Alipainehana), Sain kyllä taas uuden hanan kaverilta, vaikka samanlaisen tossa kesällä vaihdoin ja akun vaihdoin myös.