Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

En
462
21%
Kyllä
1697
79%
 
Ääniä yhteensä : 2159

21.10.2005 14:16

En ole. Aina on jotain rikki tai korjattavissa ilman, että pääsisi huoletta ajelemaan. Nyt tosin ei ole mitään vikoja, joten paranee olla ajelematta niin kauan kunnes saan myytyä tuon. Ainoa este minun ja TZR välille on tuo PV. Tuppaa kypsyttämään.

21.10.2005 14:27

oikeastaan en ole
-sähköissä vikaa ei valot pala
-joskus voi käydä niin ettei lähe käyntiin, saattaa lähteekkin minuutin päästä
-tuntuu että menis hirveesti pensaa
-seisontatuki vääntyny+pultti poikki tapist

ei sen pahempaa varmaan kun tulee ny joskus huollost kun kyllästyin kun sähköjen säätämiseen. mutta kyllä pitäis ens vuonna myyä ja ostaa kevari.

21.10.2005 14:48

Mä olen ollut tyytyväinen mun super 9:siin. On ajettu jo aika paljon eikä ole ollut vielä yhtään vikaa .

21.10.2005 14:57

Derbiin oon ollu tyytyväinen... Toiminut moitteettomasti... Edellisiin en oo ollu tyytyväinen ...

21.10.2005 17:12

Pistäs lisää vaihtoehtoja, vaikkapa:
-Enemmän kuin tyytyväinen
-Kyllä, tyytyväinen olen!
-Hintansa väärti
-Nojaa, empä nyt sanoisi
-Paskan möivät
-väärä mopo

Noista olis mukavempi valita ;)

21.10.2005 17:13

totta töriset dude!

21.10.2005 19:04

En tasan ole tyytyväinen. Ottaa päähän että menin mopon ostamaan. Skootterilla tässä ajellut ja ottanut päähän niin paljon tuo vaivainen 50cc sylinteri että on ihan pakko ollut ajella lähemmäs 400 kilsaa jo tolla kevarillakin.

21.10.2005 21:21

Sykköseen oon ollu ihan tyytyväinen, paitsi se makso vähän liikaa (600e). Ässään oon ollu tosi tyytyväinen, makso 80e kun entinen omistaja ei saanu sitä käyntiin, vaihdoin siihen sykkösen vanhan tulpan ja on toiminu siitä asti :D.

21.10.2005 21:23

super1 kirjoitti:Sykköseen oon ollu ihan tyytyväinen, paitsi se makso vähän liikaa (600e). Ässään oon ollu tosi tyytyväinen, makso 80e kun entinen omistaja ei saanu sitä käyntiin, vaihdoin siihen sykkösen vanhan tulpan ja on toiminu siitä asti :D.


Voi vittu mitkä kaupat... Jäbä on oikee pisnesmies!
Noita tollasia munkkeja tapahtuu vaan niin harvoin, ne on sellasia "once in a lifetime" juttuja :D

21.10.2005 21:25

dude_90 kirjoitti:Voi vittu mitkä kaupat... Jäbä on oikee pisnesmies!
Noita tollasia munkkeja tapahtuu vaan niin harvoin, ne on sellasia "once in a lifetime" juttuja :D


Ei oo, ku oppii nuuhkimaan oikeita ilmoja ;)

21.10.2005 21:32

Gilera näytti ostettaessa ihan hyvännäköiseltä, Mutta sitten ku vähän tuli katottua "Sillä silmällä" sitä niin oli pakko hankkii tuuning-osia. :D En nyt hirveen tyyväinen ole.

21.10.2005 21:35

Sergey kirjoitti:
dude_90 kirjoitti:Voi vittu mitkä kaupat... Jäbä on oikee pisnesmies!
Noita tollasia munkkeja tapahtuu vaan niin harvoin, ne on sellasia "once in a lifetime" juttuja :D


Ei oo, ku oppii nuuhkimaan oikeita ilmoja ;)


Hmm... Aijaa... Anna mä arvaan, se on taito jota ei voi toiselle opettaa? Jos vois, saisit opetta mulle :D Jeps.. Itekki oon parit hyvät kaupat tehnyt, mutta en mitään missä oikeasti olisi säästänyt rahaa... :)

21.10.2005 21:38

Ihan tyytyväinen tohon pevuun mikä nyt mulla on.

23.10.2005 15:24

kyllä olen ollu tyytyväinen tohon pevettiin :)

ainoat viat mitä siinä on ollu ni on oikeestaan johtunu omasta tyhmyydestä...

23.10.2005 16:12

kyllähän tuo PV aluks tuntui täydelliseltä ostokselta,
mutta kun sillä on tullu ajettuu jo jtn. yli 19 000kilometriä ni alkaa vähän tuntua siltä että kannatiko tämä nyt sittenkään? =/

Ja kun vielä on tässä lähiaikoina tullu testattuu kavereiden enduroja, ja sen jälkeen lähteny ajamaan omalla pv:llä, ni on ollu aika masentunu olo, huoh!
no kuhan tuota lunta nyt alkais satamaan ni sitten tuon pv:n parhaat puolet tulee esiin =)) sillä on just kunnon rentoa leikkiä talvella, ja jos sattuu kaatumaanki ni ei tarvii pelätä että mopo olis menny basaks(tai siis lähinnä katteet)

mutta olis tuo kyllä ollu ihan kiva aikoinaan ostaa joku vanhempi enduro ja siihen tehari ja jotain pientä...

ajo-ominaisuudet on vaan niin watun hyvät noissa enduroissakin joita oon testannu,
hyvänä esimerkkinä kun oltiin ajelemassa yhtä hiekka tietä jolle oli just levitetty soraa/kuitenkin semmosia medium size:n kiviä,
no minähän siinä pv:llä jäin ku tikku paskaan kun etupää pomppi jatkuvasti ilmaan ja muutenki tuntu että jos yrittää niiden perässä kestää ni vetää kohta turvalleen
Sitten takasin tullessa vaihdettiin kaverin kanssa ajopelejä, se ajo miun pv:llä ja mie sen endurolla,
KYLLÄ oli nimittäin vakaa ajettava, ei yhtään haitannu vaikka osuinki semmosiin tavallista isompiinkin irtokiviin(pv:llä jos olis semmoseen osunu ni turvalleen ois lentäny)
niin ja ajoasento on kyllä kanssa huomattavasti parempi(minäkin kun oon kuitenkin jtn. 190cm pitkä, ei tuolla pv:lläkään oo paha ajaa, mutta eron kyllä huomaa)

mutta kaipa tuolla pv:lläkin nyt vielä rapean vuoden verran jaksaa rallii heittää, sitten siirrytään auton rattiin :P