Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

auttoivatko vanhemmat mopon ostossa?

kyllä
2619
81%
ei
607
19%
 
Ääniä yhteensä : 3226

20.8.2010 16:55

Itselläni vanhemmat ja isovanhemmat maksoivat yhdessä moponi. Isäni maksaa vakuutukset ja osan bensoista. Itse joudun maksamaan suurimman osan bensoista jos ajelen paljon ja kaikki ylimääräiset osat joudun myöskin maksamaan itse.

21.8.2010 0:13

ite oon maksanu moponi.
Viimeksi muokannut peuzifani122 päivämäärä 14.12.2011 20:36, muokattu yhteensä 1 kerran

21.8.2010 12:08

Vanhemmat makso puolet moposta ja maksaa myös bensat ja vakuutukset.

1.9.2010 19:34

itse maksoin dalttonista 1250 ja vanhemmat loput osat maksan itse ja bensat lähes aina itse paitsi joskus saan mutsilta bensa rahaa vakuutukset maksaa iskä ja äiti

1.9.2010 20:00

irspaiiro kirjoitti:itse maksoin dalttonista 1250 ja vanhemmat loput osat maksan itse ja bensat lähes aina itse paitsi joskus saan mutsilta bensa rahaa vakuutukset maksaa iskä ja äiti

pisteet ja pilkut helpottaisi lukemista huomattavasti ;)

12.9.2010 18:46

Eipä ole Pösöön paljon tukea tullut, 0.5l bensaa sain kerran kun piti päästä Nesteelle tankkaamaan.
Edellisen Derbin kanssa sitten jonkun verran avustivat, kun se oli kokoajan hajalla. :roll:

14.9.2010 23:15

kiinanpommin osti porukat, maksoihan se 275€. Noh, saa nähdä missä vaiheessa leviää (vai leviääkö ollenkaan?), kyllä ne varmaan varaosat siihen sponssaa.

15.9.2010 16:40

Kyllähän ne kaikki mopedit on mulle ostaneet, osat on kyllä ite tullu ostettua kun ei ne oikeen tykkää viripalikoista, sakot ja verot kylläkin niiden piikkiin :lol:

26.9.2010 19:41

Itelle porukat makso koko mopon tosin ostivat detsin uutena isoveljelle joka ajoi sillä vuoden ennen kevaria ja mulla sama juttu. Bensat,öljyt vakuutukset on porukat maksanu. Koska menee kuulmaa hyvään tarkotukseen. Kaiken pikku thyyningin oon kyl joutunu ite maksaan :( . Kypärän sain rippi/synttäri lahajkas(samalla viikolla). Ainut homma on sit se, että kun porukat ostanu niin kiristäävät sillä et jos virität niin ens kesänä ei sitä kotardii tuu :(

26.9.2010 19:47

Faija makso mopon, bensat, öljyt, vakuutukset.. Osat maksan yleensä ite :)

19.10.2010 0:39

Porukat maksoivat moposta 2/3 ja loput itte. Huollot maksavat sekä yleiset varaosat öljyt jne, mutta ylimääräisten osien osto tuntuu sitten omassa kukkarossa. Bensanhan maksan tietenkin itse, miksipä porukoiden pitäisi menovedet maksaa, jos eivät aja mopolla? Itse kun maksaa niin tuleepahan aina mietittyy lähteekö kavereiden kanssa ajamaan turhaan, kun bensaa menee niin mielettömästi rahaa että visakin kuluu puhki.

19.10.2010 3:29

Mutsi maksoi ekasta mankista 500e. Loput on kustannettu lähinnä osamyynnillä ja vaihtokaupoilla.

19.10.2010 16:18

Aluks vanhemmat oli vähän vastaan, mutta kyllä mä sitten mopon sain ostaa. Maksoin puolet moposta. Vakuutukset vanhemmat maksaa, mutta loput maksan itse. Eli huollot, bensat ja osat omasta lompakosta.

19.10.2010 16:42

selleri kirjoitti:Itelle porukat makso koko mopon tosin ostivat detsin uutena isoveljelle joka ajoi sillä vuoden ennen kevaria ja mulla sama juttu. Bensat,öljyt vakuutukset on porukat maksanu. Koska menee kuulmaa hyvään tarkotukseen. Kaiken pikku thyyningin oon kyl joutunu ite maksaan :( . Kypärän sain rippi/synttäri lahajkas(samalla viikolla). Ainut homma on sit se, että kun porukat ostanu niin kiristäävät sillä et jos virität niin ens kesänä ei sitä kotardii tuu :(


Tossa vaiheessa ajelisin kiltisti vakiolla, jos kotaria oot saamassa :)

19.10.2010 16:52

Joo, kyllä se odottaminen palkitaan sitten kun sen kotarin saat alle.