Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

auttoivatko vanhemmat mopon ostossa?

kyllä
2619
81%
ei
607
19%
 
Ääniä yhteensä : 3226

24.7.2010 16:26

Slerpa_ kirjoitti:
Just sellaset tyypit ärsyttää ku ei pidä yhtää huoltaa uusista hienoista mopoistaa sikku niil sanoo jotia ni sanoo vaa et isä maksaa, ei oo multa pois..
Minua kyllä ärsyttää semmoset enemmän, ketkä koko ajan valittavat siitä jos joku on pappa betalar. Ei sitä jaksa kuunnella kukaan.

No jos nyt joskus huomauttaa niin ei se sama asia ole kuin 24/7 valitus ja itku siitä. Mitähän sitten käy kun omaan kämppään sen pitäs muuttaa, en tiedä... Ei tajua rahan arvoa todellakaan.

24.7.2010 20:40

Ite ostin mopon ja kaikki pitää maksaa ite (bensat, vakuutukset yms)

24.7.2010 22:02

Mopon olen ostanu omalla rahalla, porukat maksaa vakuutukset mutta ite maksan bensat ja muut.. Ei ne vastustellu sen ostoa.

24.7.2010 22:10

No jos nyt joskus huomauttaa niin ei se sama asia ole kuin 24/7 valitus ja itku siitä. Mitähän sitten käy kun omaan kämppään sen pitäs muuttaa, en tiedä... Ei tajua rahan arvoa todellakaan.
Noinhan se menee. Sitten on kanssa toinen juttu että moniko täältäkin oikeasti myöntää olleensa pappabetalar? Kunnioitan niitä ketkä sen uskaltaa myöntää, eikä lesoa sillä tai vastaavaa, vaan pelkästään myöntää sen. Uskon että moni tälläkin foorumilla ketä sanoo että ostanut kaikki ja tehnyt töitä 6 vuotiaasta asti, ja kaikki maksaa itse, on oikeasti pappabetalareja, mutta ei uskalla myöntää sitä.

24.7.2010 22:14

faija maksaa bensat vakuutukset ja mopon

24.7.2010 22:44

Porukat maksanu mopot ja kaiken muun paitsi ite ostan suurimman osan osista sillon ku on rahaa.
Viimeksi muokannut Maley päivämäärä 25.7.2010 2:26, muokattu yhteensä 1 kerran

24.7.2010 23:19

Slerpa_ kirjoitti:
No jos nyt joskus huomauttaa niin ei se sama asia ole kuin 24/7 valitus ja itku siitä. Mitähän sitten käy kun omaan kämppään sen pitäs muuttaa, en tiedä... Ei tajua rahan arvoa todellakaan.
Noinhan se menee. Sitten on kanssa toinen juttu että moniko täältäkin oikeasti myöntää olleensa pappabetalar? Kunnioitan niitä ketkä sen uskaltaa myöntää, eikä lesoa sillä tai vastaavaa, vaan pelkästään myöntää sen. Uskon että moni tälläkin foorumilla ketä sanoo että ostanut kaikki ja tehnyt töitä 6 vuotiaasta asti, ja kaikki maksaa itse, on oikeasti pappabetalareja, mutta ei uskalla myöntää sitä.

No kyllä itse kehtaisin myöntää ihan rehellisesti, mutta en tajua mikä siinä olisi kehuskelemisen arvoista? Ja nyt myönnän rohkeasti että mamma betalar käytetyn aprilian :D mutta kaikki muu maksellaan itse tietty.. Eipä tuu rahaa kevariinkaan tai korttiin. En sanoisi että mulle maksettaisiin paljoa.

28.7.2010 21:05

]Noinhan se menee. Sitten on kanssa toinen juttu että moniko täältäkin oikeasti myöntää olleensa pappabetalar? Kunnioitan niitä ketkä sen uskaltaa myöntää, eikä lesoa sillä tai vastaavaa, vaan pelkästään myöntää sen. Uskon että moni tälläkin foorumilla ketä sanoo että ostanut kaikki ja tehnyt töitä 6 vuotiaasta asti, ja kaikki maksaa itse, on oikeasti pappabetalareja, mutta ei uskalla myöntää sitä.[/quote]

Kyl mä kehtaan... En leso enkä mitää mut mut mamma betalar lähes kaiken, isä maksaa osat yleensä.
Konerempasta maksoin puolet työllä....

29.7.2010 12:45

Ja melkein kaikille valittajille, kyllä kelpaisi isukin ostama mopo :roll:

29.7.2010 22:00

Mulla iskä osti mopon, koska se jää sitten veljelleni, mut ite maksan kaikki bensat ja osat.

29.7.2010 22:54

oon pappabetalar! Isä osti mopon ja piikin (tai en tiiä ottiko mun säästöistä siihen rahat...), mutta teen töitä ympäri vuoden. Ei en vie roskia ja imuroi lattioita vaan ihan muuta.

Nii ja isä maksaa bensat, vakuutukset ja osat.

30.7.2010 1:34

^limited^ kirjoitti:oon pappabetalar! Isä osti mopon ja piikin (tai en tiiä ottiko mun säästöistä siihen rahat...), mutta teen töitä ympäri vuoden. Ei en vie roskia ja imuroi lattioita vaan ihan muuta.

Nii ja isä maksaa bensat, vakuutukset ja osat.

Näistä sun töistä oon vähän lueskellut niin viitsitkö kertoa että mitä sitten teet? :roll: En epäile tai väitä mitään, mutta ihan hyvin tienaat vissiin?

30.7.2010 10:52

hassukka kirjoitti:Näistä sun töistä oon vähän lueskellut niin viitsitkö kertoa että mitä sitten teet? :roll: En epäile tai väitä mitään, mutta ihan hyvin tienaat vissiin?

Meil on maatila, nii tulee tehtyä kaikenlaista, mutta en saa mitään tiettyä palkkaa.

30.7.2010 15:29

^limited^ kirjoitti:
hassukka kirjoitti:Näistä sun töistä oon vähän lueskellut niin viitsitkö kertoa että mitä sitten teet? :roll: En epäile tai väitä mitään, mutta ihan hyvin tienaat vissiin?

Meil on maatila, nii tulee tehtyä kaikenlaista, mutta en saa mitään tiettyä palkkaa.

Sama homma itellä.

1.8.2010 2:18

Itse on maksettu, ja ihan omasta tahdosta. Olishan ne varmaan ostanu mutta tilanne on nyt se, että mopo on OMA ja MINÄ päätän itse onko se vakio vai viritetty. Minkä näköinen se on yms.

Joskus isä kysyi että onko mopo viritetty, sanoin että onhan sitä vähä. Isä tuumas vaan että hänelle se on ihan sama kuinka sitä virittelet, kunhan muistat liikennesäännöt ja ne muut ihmiset liikenteessä. Ja jos jäät kiinni niin ite maksat sakkos/verot.