Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

auttoivatko vanhemmat mopon ostossa?

kyllä
2619
81%
ei
607
19%
 
Ääniä yhteensä : 3226

17.3.2009 23:06

ite ostin mopon omilla rahoilla ja pappa betalar sitte puolet bensoista ja vakuutuksen. öljyt sun muut huollot pitää tietysti ite maksaa :(

29.3.2009 18:56

ite maksoin 1/3.

29.3.2009 19:16

Vanhemmat maksoivat ensimmäisen moponi kokonaan, Nitrosta maksoin itse 4/5, Samurain maksoin itse kokonaan ja seuraavan maksan myös itse. Isä on maksanut joitakin osia ja aika paljon bensaa ja öljyä.

29.3.2009 19:40

möpöö kirjoitti:Iskä osti minulle tässä 2 päivää sitten rieju rrxän, ja ehto oli että minun piti kokata yksi ilta:D ja minähän otin diilin tietenkin vastaan,,,, joo ja tota minä kokkasin pakastepizzan heille:D

vittu mitä lellimistä :D kermaperseet.

30.3.2009 21:35

Kaikki moporahat on omasta selkänahasta revitty. Myös osat ja vakuutukset. 8o

2.4.2009 18:45

Tunti sitten ostin Dalttonin ja maksoin kokonaan ite.

2.4.2009 20:33

Iskä ostanu molemmat mopot ja vakuutukset, ite maksan bensat, osat yms. ja mopon hintaa maksan aina vähä pois töillä ja sit rahalla.

2.4.2009 22:42

Ukki osti ton 2400e Gilera SMT:en mulle. Iso-isäntä tykkää nostalgioida omistakin mopoiluista vanhalla kunnon Soliferilla joten kai se nyt lapsenlapsellekin oli ostettava oma mopo. ;)

Ajokamat, bensat ja huollot menee omasta pussista, joten kesätöihin kuukaudeksi.

3.4.2009 0:35

V1sdeus kirjoitti:Ite maksoin 1/3 Betasta ja vanhemmat loput. Ehtoina oli:

1. Älä viritä (Beta meni yhessä vaiheessa +80km/h, nykyään joku 60km/h)
2. Ei talvella slickseillä (onse kiva vetää slickseillä perä vierellä, nykyään nastat alla)
3. Ei ilman korttia ajoa (ja kuka ei muka olisi ajanut mopolla ilman korttia?)

Ensin olit kova jätkä. Ajoit olevinaan kahdeksaakymppiä pirkalla. Sit vedit luisussa ja oletettavasti kaaduit kun hommasit nastat? Tai sitten kaikki nuo kolme asiaa, kun ovat muuttuneet vanhempien ehtojen mukaisiksi, johtuu siitä, että tais isi antaa pikkupeelolle keppiä?

3.4.2009 14:14

että tais isi antaa pikkupeelolle keppiä?


tai jopa heppiä

4.4.2009 13:36

Misanthor kirjoitti:
V1sdeus kirjoitti:Ite maksoin 1/3 Betasta ja vanhemmat loput. Ehtoina oli:

1. Älä viritä (Beta meni yhessä vaiheessa +80km/h, nykyään joku 60km/h)
2. Ei talvella slickseillä (onse kiva vetää slickseillä perä vierellä, nykyään nastat alla)
3. Ei ilman korttia ajoa (ja kuka ei muka olisi ajanut mopolla ilman korttia?)

Ensin olit kova jätkä. Ajoit olevinaan kahdeksaakymppiä pirkalla. Sit vedit luisussa ja oletettavasti kaaduit kun hommasit nastat? Tai sitten kaikki nuo kolme asiaa, kun ovat muuttuneet vanhempien ehtojen mukaisiksi, johtuu siitä, että tais isi antaa pikkupeelolle keppiä?


Missäs vaiheessa olin kova jätkä?

1. Ei isukki keppiä antanut, totesi vain, että kevaria en saa, jos mopolla törttöilen.
2. Ostin nastat (omilla rahoilla) siksi, että olisi turvallisempaa ja välttyisin sakoilta. Ja mitä sitten jos kaaduinkin nastoilla? Slickseillä olisin kaatunut enemmän.
3. Miten ajetaan ilman korttia, jos on jo kortti? Tuolloin ei vielä ollut ja täytyhän sitä päästä kokeileen.

Taidatkin olla oikein kunnolla tyhmä, en ole ennen tavannut näin kateellista tai muuten vain henkisesti lapsen tasolle jäänyttä henkilöä. Ja niin, aina ei mene nallekarkit tasan, turha tulla tänne poraan, jos toisten isukit osaavat kasvattaa ja toisten eivät. Luultavasti olet ns. vapaan kasvatuksen tulos.

E: Joo tosiaan, kun lukee edellisiä viestejäsi, huomaa kyllä, että ei ole kaikki kaljat korissa. Ja btw, oletettavasti olet kohta 22-vuotias ja tulet vittuilemaan mopopoikien foorumille :lol:.

´fiftfifti

5.4.2009 17:36

Porukat makso puolet.

6.4.2009 9:49

Matas kirjoitti:Porukat makso puolet.

okey,kiitos tiedosta

6.4.2009 14:40

pekkako kirjoitti:
Matas kirjoitti:Porukat makso puolet.

okey,kiitos tiedosta

öö??

ja varmaa maksan vähintään1/3

8.4.2009 18:38

Kaikki mun 3 mopooni oon ite maksanu