Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

auttoivatko vanhemmat mopon ostossa?

kyllä
2619
81%
ei
607
19%
 
Ääniä yhteensä : 3226

8.1.2009 20:56

Amiksessa tehdään kaikki työt koulussa (ainakin meillä) ja harvoin tulee läksyjä ;)

Juu tukivat suostumalla laittamaan nimen osamaksusopimukseen. Töissä käyn aina vapaa-ajalla varsinkin kesällä, talvella niinkään ei ole töitä. Niin mikä parasta ei mopokelejäkään :)
Muutama kesäkuukaus töiden parissa -> Pärjää talven yli töitä tekemättä.
Pääsee talviunille.

22.1.2009 19:19

juu itte ostin 2 mopoa :D nyt syksyllä ostin toisen ja sitten ostin kun olin 14-15v :D porukat nii idioottei määrävät joka asiassa niin minkäs teet

28.1.2009 22:58

isukki ja äiti maksanu mopot ja piikin. mankin ostin joskus omal rahal

29.1.2009 18:08

Pappa och Mamma betalar min mopo.

29.1.2009 19:34

Isä osti mopon isoveljelleni, jonka jälkeen siirtyi toiselle isoveljelleni, ja nyt on mulla. (: Mut asun maatilalla, ja töitä tulee joka arkipäiväkin tehtyä, tunnista muutamaan, ja kesälomalla, viikonloppusin sitte melkeen koko päivä menee töissä, illalla ei oo tapana ollu töitä tehä. =) Toistaseksi vielä iskä/äiti maksaa bensat, kun ei oo korttia, niin jompikumpi hakee 20litran kanisterin, sillon tällön. (= Mut sitko kortin saa niin isoveljetkin saanu maksaa sit itte omat bensansa, kun voi käydä ite tankkaamassa ja muut ylimääräset kulut mm. sakot, osat jne. joutuu ite maksamaan.
Kevari menee aika varmasti suoraan omista rahoista, isoveljeltä varmaan ostan Miton, tämä taas osti toiselta isoveljeltäni sen... (:

29.1.2009 20:03

Astrayed kirjoitti:Pappa och Mamma betalar min mopo.

Mopo ei taida olla ruotsia ja tää on suomalainen foorumi, joten korjaappa suus.

29.1.2009 20:53

pag kirjoitti:
Astrayed kirjoitti:Pappa och Mamma betalar min mopo.

Mopo ei taida olla ruotsia ja tää on suomalainen foorumi, joten korjaappa suus.



Juup, eli kun kaikkia kiinnostaa niin isä ja äiti makso mun mopon.

29.1.2009 21:12

äipän mielest mopon vois heivata kaato paikalle , ite siis saanu maksaa koko mopedi pitäny ja osat bensoinee maksaa ja sitten tuleva pärräki joskus , töitä vaa tehä ,ei sen kummempaa

15.3.2009 15:42

Iskä osti minulle tässä 2 päivää sitten rieju rrxän, ja ehto oli että minun piti kokata yksi ilta:D ja minähän otin diilin tietenkin vastaan,,,, joo ja tota minä kokkasin pakastepizzan heille:D

15.3.2009 15:55

möpöö kirjoitti:Iskä osti minulle tässä 2 päivää sitten rieju rrxän, ja ehto oli että minun piti kokata yksi ilta:D ja minähän otin diilin tietenkin vastaan,,,, joo ja tota minä kokkasin pakastepizzan heille:D

Oot aika kallis kokki ;P

15.3.2009 17:15

Entisestä terpistä porukat makso puolet ja ite puolet,sen jälkeen kaikki oon ite ostanu ja maksanu.

15.3.2009 17:24

ite maksoin moposta 1/3 ja bensat iskä/äiti maksaa

15.3.2009 21:02

Ite maksoin 1/3 Betasta ja vanhemmat loput. Ehtoina oli:

1. Älä viritä (Beta meni yhessä vaiheessa +80km/h, nykyään joku 60km/h)
2. Ei talvella slickseillä (onse kiva vetää slickseillä perä vierellä, nykyään nastat alla)
3. Ei ilman korttia ajoa (ja kuka ei muka olisi ajanut mopolla ilman korttia?)

15.3.2009 22:32

Pearl, sanoit että kaikki on tarkkaan laskettu. Ookko miettiny et esim. puolen vuoden päästä ei välttämättä ole ollenkaan työtä tarjolla?

16.3.2009 17:18

Ite maksanu kaks mopooni kesätyö rahoil. Iskä maksaa vakuutukset ja 10l bensaa viikossa.