Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

auttoivatko vanhemmat mopon ostossa?

kyllä
2619
81%
ei
607
19%
 
Ääniä yhteensä : 3226

1.4.2011 12:32

.
Viimeksi muokannut Dementikko päivämäärä 23.6.2013 23:46, muokattu yhteensä 1 kerran

1.4.2011 14:20

Mulla helpotti iskä aika paljon ton mopon ostossa, makso puolet eli 1100 € :)

1.4.2011 15:45

Ei vielä oo ees mopoa,mutta kirjotan silti...
Eli iskä tai äiskä ei anna penniäkää mopon ostoon,mutta mumma ja faari maksaaki koko vehkeen :D
Joutuu siinä ite osteleen vielä kaikenlaista nippeliä et saa hienomman ja jos virittää niin viriosat +sakot/verot maksankin ite.

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

22.7.2011 20:05

Puolet piti ite maksaa,,, tai no en ihan puoli maksoin 500 ja itse mopo maksoi 1200 :)

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

22.7.2011 21:42

Ite oon joutunu pappista lukuun ottamatta kaikki menopelit, vakuutukset osat jne. omasta pussista maksamaan..

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

22.7.2011 21:49

vanhemmat maksaneet molemmat mopot, luvanneet maksaa myös auton. bensat maksaa äiti, muut kulut isä.

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

22.7.2011 21:51

Sitten venaillaankin kateellisten mopopoikien pappabetalar-valitusta :lol:

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

22.7.2011 22:23

reaper3200 kirjoitti:vanhemmat maksaneet molemmat mopot, luvanneet maksaa myös auton. bensat maksaa äiti, muut kulut isä.

Mullekkin ovat auton sitten luvanneet maksaa ;)

Dmx^ Hyvä on ollu sitte rahatilanne sulla kun noin uudella derbilläkin ajelet :)

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

22.7.2011 23:09

^ Sama. Tai oikeastaan auto on jo ostettu, tollanen 90 luvun käppänä. Mut kyllä sillä ajelee. Saan tosin kuulemma valita 09 vm farmari tai Volvo, valinta on kyllä jälkimmäinen Porukat makselee bensat ja muut kulut, korvaan sen työnteolla. Mopot, crossit, piikki, auto, kämppä, ne on ostettu ja maksettu. Näillänäkymin jatkamaan isän firmaan.

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

23.7.2011 8:53

Noh, isäpappa ei auttanut mopon ostossa kuin yhden puhelinsoiton verran, tutun rekkafirman kautta suaatiin se mopo Suomen toisesta päästä kotiovelle. Äitiä ei kiinnosta mopoasiat pätkän vertaa.

Olisinhan minä voinut pyytää heiltä rahaa mopon ostoon, mutta itsehän tuota olen kaikki maksanut. Ehkä mahdolliseen piikkikorttiin joudun pyytämään lainaa, mutta takasihan se maksetaan. :) Osat, bensat, öljyt, ajovarusteet ja kortin(menetykset) omasta pussista. Vakuutukset on vielä vähä neuvottelun alla, mutta kattoo häntä, miten rahatilanne antaa periksi.

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

23.7.2011 9:43

Kyllä ne vähän mut tnään tulee oma depa himaa <3 :lol:

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

23.7.2011 13:01

ekan skoban isäpuoli osti ja sit ku sen kolaroin nii ostin ite toisen skoban

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

23.7.2011 13:45

Timppavaan kirjoitti:
reaper3200 kirjoitti:vanhemmat maksaneet molemmat mopot, luvanneet maksaa myös auton. bensat maksaa äiti, muut kulut isä.

Mullekkin ovat auton sitten luvanneet maksaa ;)

Dmx^ Hyvä on ollu sitte rahatilanne sulla kun noin uudella derbilläkin ajelet :)


Njoo, no voihan sen niinkin tulkita jos haluaa

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

23.7.2011 15:10

Ite maksoin kokonaan, maksoi 1250e. Ja itse maksoin myös kortin ja ajovarusteet.

Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

23.7.2011 22:09

Itse maksoin moponi vuosi sitten kesätyörahoilla ei kaikkia... ,rippirahoilla ja myin rakkaan mönkijänikin pois <3
Sitten tuli ostettua vähän huonokuntoinen mopo vaivalla hankituilla rahoilla... No nyt sekin kunnossa :)

Minun mielestäni sitten vasta on tosimopoilija kun on maksanut moponsa omasta pussistaan 8)