Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

auttoivatko vanhemmat mopon ostossa?

kyllä
2619
81%
ei
607
19%
 
Ääniä yhteensä : 3226

21.7.2009 23:35

Ja masai maksaa uutena sen about 1500..
Tässä oli kämminä se, etten ollut vielä 15. Ja vanhemmat oli sanoneet, että kun täytän, niin sitten mennään mopokaupoille. Ei auttanut kuin kiittää ja olla olevinaan iloinen :D
2 viikon jälkeen sekin meni kuukaudeks huoltoo, ku kaasari hajos (tyyppivika) ja ei ollut varaosia saatavilla. :roll:

22.7.2009 1:17

Shape kirjoitti:Uudestahan tässä tais olla kyse, kun Tun'R kertoi hakeneensa kauppoja jossa myydään masaita.

Nojoo, mutta puhuin nyt yleisesti tästä skootterit versus vaihteelliset -asetelmasta-

22.7.2009 1:39

Muuten omasta mielestä tuntuu, että jos vanhemmat kustantavat koko mopon, nii suurimmaksi osaksi ostavat uuden sellaisen. Vois siitä laittaa galluppia alkuun joku arvon modeista tai ketjun aloittaja.

22.7.2009 12:36

Shape kirjoitti:Muuten omasta mielestä tuntuu, että jos vanhemmat kustantavat koko mopon, nii suurimmaksi osaksi ostavat uuden sellaisen. Vois siitä laittaa galluppia alkuun joku arvon modeista tai ketjun aloittaja.

Suurimmalla osalla taitaa näin olla, tunnen kyllä myös monia joilla vanhemmat ovat käytetyn ostaneet.

22.7.2009 13:15

Mulla vanhemmat kustansi 2 kolmasosaa, ja käytetty Derbi tuli ;) .

22.7.2009 18:12

2/3 kustansi vanhemmat ja uus tuli. Nyt kyllä kaduttaa, olis kannattanu ostaa käytetty, nii olis jääny rahaa enempi kotkaa. Nyt joudun ottaa jonku -07 kotarin (kai).

22.7.2009 18:35

v1sdeus kirjoitti:2/3 kustansi vanhemmat ja uus tuli. Nyt kyllä kaduttaa, olis kannattanu ostaa käytetty, nii olis jääny rahaa enempi kotkaa. Nyt joudun ottaa jonku -07 kotarin (kai).

Joudut ottamaan? 07 kotarin?


...

22.7.2009 18:36

Gesytsi kirjoitti:
v1sdeus kirjoitti:2/3 kustansi vanhemmat ja uus tuli. Nyt kyllä kaduttaa, olis kannattanu ostaa käytetty, nii olis jääny rahaa enempi kotkaa. Nyt joudun ottaa jonku -07 kotarin (kai).

Joudut ottamaan? 07 kotarin?


...



Katsos hän haluaa vain parasta!

Itseäkin kadututtaa ku menin tuon evon hommaamaan :/.. Olis pitäny joku 1000€ ruoska ostaa.. Olis sit saanu vähä uudemman piikin.

22.7.2009 18:49

Gesytsi kirjoitti:
v1sdeus kirjoitti:2/3 kustansi vanhemmat ja uus tuli. Nyt kyllä kaduttaa, olis kannattanu ostaa käytetty, nii olis jääny rahaa enempi kotkaa. Nyt joudun ottaa jonku -07 kotarin (kai).

Joudut ottamaan? 07 kotarin?


...

Niin? Töitähän senkin eteen joudun tekeen. Nyt tehty kohta kuukausi taimistolla rikkaruohojen kitkentää ja mainostenjakoo viä edessä. Jos hyvä munkki käy, niin saan -09 tai -010 kotkan/temmin, kun iskää himottais myös mp:llä ajelu.

22.7.2009 19:26

v1sdeus kirjoitti:Niin? Töitähän senkin eteen joudun tekeen. Nyt tehty kohta kuukausi taimistolla rikkaruohojen kitkentää ja mainostenjakoo viä edessä.


Nou herneitä, en ole olettanutkaan että pappa betalar- tapaus olis kyseessä. Lähinnä sen takia erehdyin postaan ton viestin että en _henk.koht._ koe -07 pyörää mitenkään vanhaksi, vaan ottaisin avosylin vastaan niin tuoreen roottoripyörän.

24.7.2009 1:38

Suurimmaksi osaksi vanhempien rahoilla mopolla luukutan, maksoin itse moposta 2/3, mutta huollot, tarvikkeet yms menee äidin piikkiin. Bensat maksan pääosin itse, riippuu maksankö käteisellä vai kortilla. Jos kortilla, itse, jos käteisellä, luultavasti äidin laskuun. Tosin eipä tuohon ole pahemmin tarvinnut ostamisen jälkeen investoidakaan, yksi huolto ja bensaa lähinnä. Sakot luonnollisesti maksan itse jos sellasia napsuu, ei tosin vielä ole onneksi tullut, eikä ainakaan virisakkoja näillänäkymin ole tulossakaan kun en viritä. ;)

24.7.2009 10:59

difiCa kirjoitti:....eikä ainakaan virisakkoja näillänäkymin ole tulossakaan kun en viritä. ;)
Nyt on asenne kohdillaan. (Y) :)

29.11.2009 21:04

Yamaha aeroxin sain valitettavasti uutena rippilahjaksi, tämän jälkeen piti ostaa omilla rahoilla supersportti mikä toimii.

29.11.2009 21:17

Mopostani en penniäkään maksanut. Ajamisen suurimmaksi osaksi kustannan ite ja osat mitkä hajoutuu omista virheistä.

29.11.2009 21:32

Mopon maksoin itse ja bensatki maksan ite. Paitsi kesällä aina kun ajoin nurmikon niin iskä lupas kustantaa tankillisen bensaa, ja nyt kun vaihdoin autoon talvirenkaat, saan yhden tankillisen iskän piikkiin. Mutta muuten kyllä maksan itse bensat.