Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Tehari vai kuriton vakioputki?

Tehari
2518
61%
Kuriton vakioputki
1588
39%
 
Ääniä yhteensä : 4106

9.4.2010 16:18

Se on jännä homma ku laittaa teharin kiinni niin eka se mopo tuntuu helvetin pirtsakalta ja parin päivän päästä se tuntuu ihan lahnalta :D

9.4.2010 16:34

powerlussa kirjoitti:Se on jännä homma ku laittaa teharin kiinni niin eka se mopo tuntuu helvetin pirtsakalta ja parin päivän päästä se tuntuu ihan lahnalta :D

Liiankin tuttu tunne. Mutta sitten kun ajelelee jonkun hitaamman mopon tahdissa jonkun aikaa, niin tuntuu taas tehokkaalta vehkeeltä. Tai sitten kun talla pohjassa lähtee kiihdyttämään ja porukan kaikki muut mopot jää kauas taakse, niin kyllä siinä väkisin tulee ajateltua että ihan kivastihan tämä lähtee

10.4.2010 17:56

Metralla tuli toi tunne ku kiihytin rekan peräs valtatie kakkosella. Puolkaasul kiihty nopeemmi ku rekka :D

11.4.2010 1:34

No se nyt ei vielä vaadi ihmeitä. Vaikka rekan veturissa saattaa olla 500 HP tehoa, voi yhdistelmän paino lähennellä suurinta sallittua eli 60 tonnia. Siitä sitten teho-painosuhteita laskemaan.

11.4.2010 12:19

Niimpä. Itsekin jonkun kerran olen valoissa lähtenyt rekan perästä liikkeelle, niin vähänkin pirteämpi vakioskootteri olisi pysynyt kiihdytyksessä mukana helposti. Jos olisi tarvetta ollut, niin teharilla nakkaisi helposti ohi.
Mutta että onko siinä mitään järkeä, on kokonaan toinen juttu

11.4.2010 14:10

Metrokitillä mennään, mutta nurtsi on vihreempää toisella puolella ja kuriton himottais :s .

14.4.2010 17:11

Tykkään kurittomasta vakiosta enemmän kun on alavääntöjäkin tallella vielä. Onhan teharitki kivoja muttei Turbokitti/Hebo. MK Thrower ja Arrow/Giannelli on mun lemppareita.

15.4.2010 21:06

Ariete^ kirjoitti:Tykkään kurittomasta vakiosta enemmän kun on alavääntöjäkin tallella vielä. Onhan teharitki kivoja muttei Turbokitti/Hebo. MK Thrower ja Arrow/Giannelli on mun lemppareita.

No eikö Arrow/Gianelli sitten ole yläkierrosputki??

15.4.2010 21:10

WnbRider kirjoitti:
Ariete^ kirjoitti:Tykkään kurittomasta vakiosta enemmän kun on alavääntöjäkin tallella vielä. Onhan teharitki kivoja muttei Turbokitti/Hebo. MK Thrower ja Arrow/Giannelli on mun lemppareita.

No eikö Arrow/Gianelli sitten ole yläkierrosputki??

On, mutta se teho ylhäällä korvaa puuttuvan väännön :D

17.4.2010 16:22

WnbRider kirjoitti:
Ariete^ kirjoitti:Tykkään kurittomasta vakiosta enemmän kun on alavääntöjäkin tallella vielä. Onhan teharitki kivoja muttei Turbokitti/Hebo. MK Thrower ja Arrow/Giannelli on mun lemppareita.

No eikö Arrow/Gianelli sitten ole yläkierrosputki??

Kyllä,mutta paremmat alaväännöt kuin turbokissä ja hiljaisempi

17.4.2010 16:24

TKssa on paremmat alaväännöt kylläkin.

17.4.2010 18:42

Ranpo kirjoitti:TKssa on paremmat alaväännöt kylläkin.

Itellä on tk ja giannelli.En tiiä sitten millasia kuri tkoita teillä on.

20.4.2010 14:39

Äh, pientä viilausta kaipas tuon kiihtyvyyden ja väännön suhteen. Eli miten vaikuttaa tuo, jos laittaisin kurittoman putken.? Tuoko paljonki vääntöä alakierroksille ja kiihtyvyyttä.? Tahtoo olla hiivatin laiska ja vääntämään.

21.4.2010 16:53

Mitenkäs tommone alakauttane TK olis kuristettavissa? Pystyykö änkänjuuresta jollain prikalla kuristamaa vai mites? Entäs yläkauttanen?

21.4.2010 17:33

Eisseri kirjoitti:Mitenkäs tommone alakauttane TK olis kuristettavissa? Pystyykö änkänjuuresta jollain prikalla kuristamaa vai mites? Entäs yläkauttanen?

Itte hitsaisin alkukäyrään jonkunäkösen holkin.