Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Tehari vai kuriton vakioputki?

Tehari
2518
61%
Kuriton vakioputki
1588
39%
 
Ääniä yhteensä : 4106

20.7.2009 19:22

itellä on ainaki leovince ja välit 12/62 ei ehkä kulje lujaa mut kyl kiihtyy nii perkeleest, ei musta leovince mikää huono putki oo kun taas tk ehkä tehokas mut paska ajaa ku pitää kokoaika yläkierroksilla ku ei mitään vääntöö alakiekoil, no mut kaikil on omat mielipiteensä :D

20.7.2009 19:23

zzakkeee-- kirjoitti:itellä on ainaki leovince ja välit 12/62 ei ehkä kulje lujaa mut kyl kiihtyy nii perkeleest, ei musta leovince mikää huono putki oo kun taas tk ehkä tehokas mut paska ajaa ku pitää kokoaika yläkierroksilla ku ei mitään vääntöö alakiekoil, no mut kaikil on omat mielipiteensä :D

Jep, itsekkin tykkään niistä alhaisistakin väännöistä, mutta kyllä se kuitenkin mukavaa että se mopo kuitenkin mukavasti kulkee.
Kohta kun pääsisi testaamaan Leovinceä 15/65 väleillä.

20.7.2009 19:31

Ja kyllähän oikeil väleil saa leollaki huiput lähentelee jotai 90km/h ittellä menee omaa mittarii 70 5 vaihteel vinguttamatta.

20.7.2009 19:47

Minä nyt en edes tarvitse mitään hirveitä nopeuksia. Kunhan on sellainen mopo, että pysyy hyvin autojen perässä, eikä tarvitse koneen huutaa.

20.7.2009 21:18

Tepitin kirjoitti:Minä nyt en edes tarvitse mitään hirveitä nopeuksia. Kunhan on sellainen mopo, että pysyy hyvin autojen perässä, eikä tarvitse koneen huutaa.

Hmm tuskin sä kyllä maantienopeuksissa leolla pysyt autojen perässä? :)

20.7.2009 21:27

suiza_ kirjoitti:
Tepitin kirjoitti:Minä nyt en edes tarvitse mitään hirveitä nopeuksia. Kunhan on sellainen mopo, että pysyy hyvin autojen perässä, eikä tarvitse koneen huutaa.

Hmm tuskin sä kyllä maantienopeuksissa leolla pysyt autojen perässä? :)

Millään mopolla ei pysy perässä maantienopeuksissa. Ellei sitten ole isompaa pyttyä kiinni.

20.7.2009 21:48

Tarkotin lähinnä tätä aluetta missä ajelen, eli enimmäkseen 60km/h-alueita. 60km/h kulkevalla mopolla vaan ei pysy perässä.
Ja olisihan se kiva, ettei aina tarvitsisi toisia mopoja ohitellessa niin pitkää matkaa vinguttaa, varsinkin jos se toinen mopo kulkee vaikka 55km/h.

putki

20.7.2009 22:31

minkä merkkinen putki mun kannaattaa laittaa derbi senda x race:iin? passaako metrakitin thrower derbi senda x race:iin? tiedättekö? 8)

20.7.2009 22:52

hullu motoristi kirjoitti:minkä merkkinen putki mun kannaattaa laittaa derbi senda x race:iin? passaako metrakitin thrower derbi senda x race:iin? tiedättekö? 8)

Ehkäpä vähän vääräalue, mut tottakai derbiin sopiva metrakitti käypi sun x-racees. Ja se, mikä putki kannattaa laittaa on pitkälti makuasia :roll:

23.7.2009 13:05

onkoha tää ny oikee alue mut iha sama, eli mitäs luulette mikä voi olla kun vaihde vapaalla kierrättää piikille nii piikillä pätkii sillee ihmeellisest sit taas ajossa se ei tee sitä ainakaa isommil vaihteil, enkä tie se on putkirunkosii tarkotettu ja se ei kunnol sopinu pytyn pakoaukkoo ja se vuotaa pikkasen mut ei paljoo, voiks se sit siit johtuu? :nörtti:

23.7.2009 14:33

kyllä teharilla isommat nopeudet saa mutta vakio putkella suht hyvät alaväännöt yleensä samoilla väleillä teharilla 88km/h vitosella ja kurittomalla vakioputkella n.80 kutosella ;)

23.7.2009 17:15

ostakaas turbokitin änäri 8) http://www.mototalli.net/89274

23.7.2009 17:26

zzakkeee-- kirjoitti:ostakaas turbokitin änäri 8) http://www.mototalli.net/89274



Miten tuo liittyy aiheeseen? -.-

23.7.2009 18:36

Touronen kirjoitti:
zzakkeee-- kirjoitti:ostakaas turbokitin änäri 8) http://www.mototalli.net/89274



Miten tuo liittyy aiheeseen? -.-


Must tääl on kyl ollu ennenki vähä OT:tä?

Nojuu

28.7.2009 13:03

Tehari tottakai mutta voi jäädä helpommin kiinni. Jos se tehari nyt sattumoisin saattaa olla semmonen kromattu kyttämagneetti...