Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Tehari vai kuriton vakioputki?

Tehari
2518
61%
Kuriton vakioputki
1588
39%
 
Ääniä yhteensä : 4106

20.6.2009 14:44

No itellä on kuriton vakioputki, ja ihan hyvi silläki lähtee, ei edes jää viivoissa esim. leovincelle, ainakaan kiihdytyksissä. Ja kyllä mulla pienen piikin ottaa vaikkei teharii olekkaan ;)

21.6.2009 22:03

topppsu kirjoitti:No itellä on kuriton vakioputki, ja ihan hyvi silläki lähtee, ei edes jää viivoissa esim. leovincelle, ainakaan kiihdytyksissä. Ja kyllä mulla pienen piikin ottaa vaikkei teharii olekkaan ;)


Kyllä leollekki jää

21.6.2009 23:30

No ite tänään laitoin giannelin kii hetkeks ja pitää kyl sanoo et ku aluks ajaa kurittomalla vakioputkella ja sit giannellilla nii se giannelli on ihan anaalista sen alaväännön takia, lähet ajaa ylämäkeä nii että kierrokset ei riitä piikille saakka nii se onki sit todella perseestä ja muutenki äänet on aivan hirveet verrattuna kurittomaan vakioputkeen että pidän ennemminki kuritonta vakioputkea kii tai sit vois hankkii metran/leovincen tai jonku muun alavääntösen teharin.

22.6.2009 1:08

Hulilupter kirjoitti:
topppsu kirjoitti:No itellä on kuriton vakioputki, ja ihan hyvi silläki lähtee, ei edes jää viivoissa esim. leovincelle, ainakaan kiihdytyksissä. Ja kyllä mulla pienen piikin ottaa vaikkei teharii olekkaan ;)


Kyllä leollekki jää


Ei jää :)

22.6.2009 1:12

Minulla ainakin lähtee jonkun verran äkäisemmin kuin kaverin kurittomalla putkella. Vaikkei sitä nyt koskaan tule mitään viivoja otettuakaan.

23.6.2009 14:06

kaveri jätti kurittomal dt:l kaikki kiihytykses :roll: taitaa olla kuskista kiinne ;)

23.6.2009 14:43

Parilla teharilla oon ite ajellu ja ihan mukavasti lähtee mut kiinnihä siitä jää jos on esim. turbokit etc mitä niitä nyt onkaan. Kavereide kurittomilla ajellu nii hyvinhä neki lähtee et kai tää on vähä kummasta tykkää ja eikös kurittomalla se keula nouse paremmin :)

23.6.2009 14:48

Riippuu ajajan mieltymyksistä tuo hytin nostaminen.

23.6.2009 14:50

Itse ainakin sain paremmin keulan nouseen metralla, kun vakioputkella josta on holkki pois.

pösö xps -05

4.7.2009 12:51

Kyl se pösös on tehoikkkain kuriton vakio putki ! melkeen sama kuin mk.vakio väleillä 77.5km/h (gps)
Vie -09 dt moric porattu ja kuriton helposti menee ohi pösö.Keulimista pitää viä harjotella....alavääntö olematon mutta piikillä mennäään... :D

4.7.2009 12:58

Touronen kirjoitti:Itse ainakin sain paremmin keulan nouseen metralla, kun vakioputkella josta on holkki pois.

Kytkinpommilla ja kunnon rykäsyllä varmaan saa mopon kuin mopon keulan nousemaan?
Eri asia sitten, saako sitä pidettyä ylhäällä ;)

4.7.2009 13:03

Sebu-- kirjoitti:
Touronen kirjoitti:Itse ainakin sain paremmin keulan nouseen metralla, kun vakioputkella josta on holkki pois.

Kytkinpommilla ja kunnon rykäsyllä varmaan saa mopon kuin mopon keulan nousemaan?
Eri asia sitten, saako sitä pidettyä ylhäällä ;)

Minulla joskus juuri kortin saaneella nousi keula ilman nykimistäkin. Yritin liian kisaista lähtöä. :/

4.7.2009 13:55

Demex kirjoitti:Kyl se pösös on tehoikkkain kuriton vakio putki ! melkeen sama kuin mk.vakio väleillä 77.5km/h (gps)
Vie -09 dt moric porattu ja kuriton helposti menee ohi pösö.Keulimista pitää viä harjotella....alavääntö olematon mutta piikillä mennäään... :D

Ai, otetaanko viivat?

4.7.2009 14:16

Demex kirjoitti:Kyl se pösös on tehoikkkain kuriton vakio putki ! melkeen sama kuin mk.vakio väleillä 77.5km/h (gps)
Vie -09 dt moric porattu ja kuriton helposti menee ohi pösö.Keulimista pitää viä harjotella....alavääntö olematon mutta piikillä mennäään... :D

Etkö oo osannu tyhjentää putkee jos noin vähä kulkee? :s

4.7.2009 14:35

Zuidaaja kirjoitti:
Demex kirjoitti:Kyl se pösös on tehoikkkain kuriton vakio putki ! melkeen sama kuin mk.vakio väleillä 77.5km/h (gps)
Vie -09 dt moric porattu ja kuriton helposti menee ohi pösö.Keulimista pitää viä harjotella....alavääntö olematon mutta piikillä mennäään... :D

Etkö oo osannu tyhjentää putkee jos noin vähä kulkee? :s

siis pelkän holkin ottamu pois