Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Tehari vai kuriton vakioputki?

Tehari
2518
61%
Kuriton vakioputki
1588
39%
 
Ääniä yhteensä : 4106

5.5.2008 12:22

Juustopuikula kirjoitti:Täälläpäin ei kyttii ainakaan yhtään kiinnosta ne hyväksynnät, jos toimii esim. takalipan valo miten kuuluu ni se on ihan sama et onko siin mittää hyväksyntää.. Ja sama teharis ym. kulkupuoleen liittyvis asiois..


Juu ja ne ei kyllä alistu kattoon / oo niin tyhmiä, että pelkän merkinnän katsoisivat. Elleivät sitten ole tosi hyvällä tuulella. :roll:

5.5.2008 13:06

Oma mielipiteeni on vaihteelliseen kuriton vakio (alaväännöt) ja skootteriin taas sitten tehari kun variaattori pitää koneen aina alueella kuitenkin.

6.5.2008 18:11

Klasu kirjoitti:Oma mielipiteeni on vaihteelliseen kuriton vakio (alaväännöt) ja skootteriin taas sitten tehari kun variaattori pitää koneen aina alueella kuitenkin.
no kyl se teharin kaa on paljon tehokkaampi ku kuriton. siis vaihteelliset.

6.5.2008 19:17

mbk_92 kirjoitti:
Klasu kirjoitti:Oma mielipiteeni on vaihteelliseen kuriton vakio (alaväännöt) ja skootteriin taas sitten tehari kun variaattori pitää koneen aina alueella kuitenkin.
no kyl se teharin kaa on paljon tehokkaampi ku kuriton. siis vaihteelliset.


Vittu sähän oot nokkela. Puhuttiinki _ala_väännöistä, joita ei tehareista pahemmin löydy.

6.5.2008 20:54

Creamer kirjoitti:
mbk_92 kirjoitti:
Klasu kirjoitti:Oma mielipiteeni on vaihteelliseen kuriton vakio (alaväännöt) ja skootteriin taas sitten tehari kun variaattori pitää koneen aina alueella kuitenkin.
no kyl se teharin kaa on paljon tehokkaampi ku kuriton. siis vaihteelliset.


Vittu sähän oot nokkela. Puhuttiinki _ala_väännöistä, joita ei tehareista pahemmin löydy.
aijaa :D väärin käsitys.

7.5.2008 8:04

Se on kieltämättä tosi että kun pitkään matkaan lähdetään niin kurittoman vakioputken alaväännöt on pop. Kuitenki jos alle 10km matkoja ajellaan tai sit muute vaa huvi-Racing ajelua niin kyllä TK on aika ihq juttu.

7.5.2008 20:31

latelixi kirjoitti:Se on kieltämättä tosi että kun pitkään matkaan lähdetään niin kurittoman vakioputken alaväännöt on pop. Kuitenki jos alle 10km matkoja ajellaan tai sit muute vaa huvi-Racing ajelua niin kyllä TK on aika ihq juttu.
tehareilla vaikee ajaa matkaa? eiks se pitäs olla helpopaa/hauskempaa ku voi ajaa voi kovempaa? vai onko se piikki nii korkeel että pitää ajaa täyskaasul melkee? vai mites ?

7.5.2008 21:05

mbk_92 kirjoitti:tehareilla vaikee ajaa matkaa? eiks se pitäs olla helpopaa/hauskempaa ku voi ajaa voi kovempaa? vai onko se piikki nii korkeel että pitää ajaa täyskaasul melkee? vai mites ?
Ei se vaikeeta ole mutta rupee sääliks käymään konetta kun koko aja joutuu kierroksia pitämään niin korkeella pitkiä aikoja putkeen :S TK:n alaväännöillä ei kuitenkaa enää nelosen jälkee pysty käyttämään eli vitosella ja kutosella kun tykittelee niin on oltava piikillä aina paitsi alamäissä tai sit pitää antaa aina hyytyä vähä ja pykältää pienemmälle ja sit taas antaa hyytyä.

7.5.2008 21:18

Ja jos vaikka kaverin mopo kulkee vähemmän ja on sen kans ajelemassa niin silloin se matka-ajo vasta onkin tuskallista turbokitin kans.

11.5.2008 9:32

Tällä hetkellä derbissä kuriton vakioputki, mutta hukkista ei oo tukittu. Äänestin silti teharia.

11.5.2008 13:08

Kyl se metrakitin tehari on mukava matkassakin. Kutosella pysty iha pienel pintakaasul mennä mittariin ~65km/h ku välit loppu kesken.

11.5.2008 16:10

No metrakittiä nyt ei voi edes tehariks sanoa kun sen tehokäyrä on ku vakioputkella :D Tai no saa sillä helpommin sakot ku vakiolla, muuten samanlaine ;)

ei palkovihanneksia

11.5.2008 16:17

4t tehari koska tuo vääntöä ei niinkään tehoa

11.5.2008 20:36

tehari
(gianelli)

17.5.2008 12:31

Kuinka paljon suunnilleen mopo menettää myyntiarvoaan, kun vakiputki paskotaan (otetaan kurit pois) ?