Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Tehari vai kuriton vakioputki?

Tehari
2518
61%
Kuriton vakioputki
1588
39%
 
Ääniä yhteensä : 4106

30.1.2007 15:39

<SuNdE> kirjoitti:
Salmis kirjoitti:Tehari totta helvetis, vakioputket on gaggoja :(
Teharis miehekkäämmät äänet ja saa tehoja pikkasen paremmin ulos =)


sillon kun asiat on niin että isi maksaa :)


Tässäkin tilanteessa itse maksoin putkenkin. :D

30.1.2007 15:48

latelixi kirjoitti:Kyllä se kuriton on parempi. Ei paljon tehoissa jää teharille ja herättää paljon vähemmän huomiota.


En tiiä susta, mut mulla ainaki kurittomalla vakioputkella ja turbokitillä iha vitullinen ero.

30.1.2007 17:10

p/ kirjoitti:
<SuNdE> kirjoitti:
Salmis kirjoitti:Tehari totta helvetis, vakioputket on gaggoja :(
Teharis miehekkäämmät äänet ja saa tehoja pikkasen paremmin ulos =)


sillon kun asiat on niin että isi maksaa :)


Tässäkin tilanteessa itse maksoin putkenkin. :D

Niin muuten minäkin. Ja kaiken muunkin mopooni ostan ja maksan itse. Älä sinä tule tänne haukkumaan toisia "isi maksaa pojiksi" jos itselläsi ei vaan ole rahaa ja kadehdit toisten mopojen varusteita niin mene töihin!

18.3.2007 21:00

Kyl se tehari kivemmin potkii eteenpäin...mutta tykkään vakiosta ihan vaan alaväännön takii ;) ja esim turbo kit kilkattaa paisarista niin vitusti että ei sitä jaksa kuunnella ;) mutta sillä kyl kulkee :) eli kuriton vakio putki.

19.3.2007 0:27

Kyllä se kuriton on mukavampi... justiinsa kokeilin viikonverran metraa ja tulin siihen tulokseen että kurittomalla ajan myös poliisi ssetien vuoksi ;)

19.3.2007 12:30

Tehari, asiallisemmat pärinät ja kivemmat tehot :)

19.3.2007 15:13

turbokit on ainakin ihan pjaska, mut kyl se vaan nii menee että vanhemmissa mopoissa ei kyllä ole pelkällä teharilla mitään hyötyä (esim. suzuki pv) ellei sitten ole isompaa pyttyä kiinni :D

19.3.2007 18:15

Itse äänestin tuota kuritonta vakioputkea, sillä en ole teharia koittanut omassa DT:ssäni. Tosin sekin varmaan edessä kesällä.

19.3.2007 18:27

Weltto kirjoitti:turbokit on ainakin ihan pjaska, mut kyl se vaan nii menee että vanhemmissa mopoissa ei kyllä ole pelkällä teharilla mitään hyötyä (esim. suzuki pv) ellei sitten ole isompaa pyttyä kiinni :D


Tarkoitat kai korkeaviritteistä pyttyä? Hekoheko...

5.4.2007 14:43

HattiWatti kirjoitti:Tehari!!! teharissa on suurempi riski jäädä kiinni mut kyllä kurittomallakin on riski jäädä kiinni! jos jäät kytille kiinni teharilla ja joudut jostain syystä laittamaan noku putken kiinni nii sit vaa heittää putken kiinni joka on 99% jossain nurkassa lojumassa ja jos jäät kytille kiinni kuristamattomalla nii joudut ostamaan uuden kuristetun putken joka maksaa paljon sit huomaatkin et hupsista keikkaa tehari ois tullu huomattavasti halvemmaks...

esim. 2:
Jos ja kun sä myyt mopos ja siinä on kuristamaton putki kiinni niin voi olla että ostaja haluaa noku mopon ja voi maksaa siitä jopa enemmän kuin kuristamattomasta
jos sulla on taas tehari kiinni sit vaa irti ja noku putki kiinni ja se on sillä selvä ja teharin saa myytyä erikseen hyvään hintaan pois!

:D tulipas sekava. no jos ette saa selvää nii jättäkää suosiolla lukematta...
ei sitä kurii tarvi porata paskaks.sen voi kato vaan napauttaa irti sieltä(ainakin mun gilerassa(derbissä) ) ko se on siitä sylinterin ja putken välissä.ko ottaa putken irti se melkein tippuu siitä ;)

5.4.2007 15:47

Kuriton vakioputki.. vaiko sittenkin tehari.. ;)

6.4.2007 13:32

Ennen dikkailin teharista kun kulki salee eniten, nykyään ihan ajomukavuuden takia tyhjennetty vakio ;).

6.4.2007 14:39

No omas riejus kyl toi vakio putki kurittomana potkii 92km/h asti ja koskaan en oo teharii siinä pitäny enkä tuu pitääkkään ;D

6.4.2007 14:41

Hupso kirjoitti:No omas riejus kyl toi vakio putki kurittomana potkii 92km/h asti ja koskaan en oo teharii siinä pitäny enkä tuu pitääkkään ;D


nii mittariin :wink:

6.4.2007 16:42

<carbon> kirjoitti:
Hupso kirjoitti:No omas riejus kyl toi vakio putki kurittomana potkii 92km/h asti ja koskaan en oo teharii siinä pitäny enkä tuu pitääkkään ;D


nii mittariin :wink:
Jos siihenkään. ;)