Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Tehari vai kuriton vakioputki?

Tehari
2518
61%
Kuriton vakioputki
1588
39%
 
Ääniä yhteensä : 4106

28.10.2005 13:05

Johnny^B kirjoitti:Ainaki mä kannatan kuritont vakio putkee koska hyvin toi mun pösö tuntuu menevän pelkällä holkin poistolla =)

Jos sulla ei oo kokemusta ku toisesta pelkästään ni sillon melkeenpä turha edes äänestää. Vai onko tämän tarkoitus edes äänestää kumpi on mielestäni parempi vai kumpi minulla on..

28.10.2005 13:41

tehari tietenki! vaikka onki vakioputki kiinni.

28.10.2005 23:48

Vaik toi CH:n kuriton vakioputki on paras mahdollinen, niin kyllä se tehareille häviää. Iten jos ois pakko laittaa tehari laittasin Arrowin.

29.10.2005 0:19

Laadukas tehari :S Turbokitiä derbissä kokeilleena sanoisin, että sellasella en aja toista kertaa.

29.10.2005 12:31

wunderbaum kirjoitti:entäs gas gasin vakioputki? sehän on krominen :)
Vitun ruma putki, ainaki heti ku tummenee.

29.10.2005 13:23

tehari... ku ei oo mitää järkee tuhota sitä vakioputkee ite laitan heti arrowin kiinni kun oon ajanu ton sisää :D

30.10.2005 10:27

Teharin aion laittaa, vaikka vakioputkikin on jo raiskattu ajamalla vitunmoiseen töyssyyn, jossa putki raapaisi maata... Ei siihen kyllä tullut kuin naarmut ja nekin hukkaputkeen mutta harmittaa se silti kun aioin pitää vakioputken täysin ehjänä ja ostaa suoraan teharin. Mutta saahan sen vakioputken aina maalattua eikä sitä naarmua sitten edes huomaisi.

26.2.2006 16:11

No sehän riippuu ihan moposta et millaset tehot saa vakioputkella... Kyllä se silti tehari pitää olla ;)

26.2.2006 21:56

mielummi suoraan tehoputki, nii ei tarvii alkuperäis osia pilata

6.5.2006 12:52

Vuoristo kirjoitti:Jaa saattaa olla että olen todella pahasti väärässä, mutta sanotaampa nyt kuitenkin. Hiljattain jossain topicissa puhuttiin uudesta Metrakitin teharista, jossa oli kuristukset. Niin minun mielestäni paras olisi kuin laittaisi mopoon kuristetun tehoputken, rekisteröisi sen sen kanssa ja ottais siitä kurit pois. Hyödyt edellisestä olisi: Sinulla olisi yhä tallella alkuperäinen vakioputki, rekisteriotteessasi lukisi että mopoosi kuuluu tuo tehari (hyötyä virkavallan kanssa)ja sinulla olisi mopossasi tehari.


Itellä on juuri tuommoinen metrakitin putki jossa on se holkki paikallaan. kyllä sain viimesyksynä senkin putken kanssa huiput ~95 mittariin. toisaalta onhan mulla siihen vaihdettu metrakitin 50cc pytty ja 16-70 välit. mutta ei se vakioputken tehoinen todellakaan ole vaikka siinä se holkki paikallaan olisi.

6.5.2006 13:06

TEHARI!!! mutta kuriton taas siitä hyvä että äänet ei niin kovat ja näyttää poliisien silmissä vakiolta ja kumminki tehoa jonku verran mutta tehari silti! :)

6.5.2006 13:18

Tehari

6.5.2006 23:43

No tehari tietysti jos on varaa! Kun viel löytäs tohon Drakonii joltain merkiltä teharin ni olis aika hubaisaa... menee se kurittomal vakiolki jonnekki.

8.5.2006 20:51

Onko teillä riejuissa nimenomaan rrx:ssä teharia? tuoko paljon huippuja lisää ja kiihtyykö hyvin? mistä ostitte paljonko makso? onko muita virejä? Onko ehdotuksia hyville tehareille semmosille jotka näyttää suuriinpiirtein vakio putkelta rejuun.

Teharit

11.5.2006 13:52

itellä on X-limit ja tehari potkii paljon paremmin kuin Kuristamaton vakio putki =)