Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Tehari vai kuriton vakioputki?

Tehari
2518
61%
Kuriton vakioputki
1588
39%
 
Ääniä yhteensä : 4106

19.9.2004 21:36

No tehari todellakin vaikka mukamas metra jo vakiona, mutta teharilla huomaa ainakin piikin jatkuvan selvästi suraavallekin vaihteelle. Toisin kuin kurittomalla putkella. Tosin poliisit on jo kahdesti tullu kattoon mun teharia.
Alavääntöjä ei ns. ole :) Mutta kyllä se on niin että mopot on mopoja ja mopoissa ei oo tehoja, mutta sitähän varten viritys on olemassa :D

19.9.2004 21:43

Eiköhän se tehari oo mikä on täysvauhtien jälkeen edellä..:)

+Piikki
+Vauhit
+Ulkonäkö

-Alavääntö
-Kyttämagneetti (ei oikeestaan täällä päin kytät välitä teharista, mutta on se enemmän kun kuriton noku)
-hinta


Ja kyllähän se teharikin alhaalta vääntää paremmin kun kuristettu vakioputki :)

20.9.2004 7:21

jymi kirjoitti:Ja kyllähän se teharikin alhaalta vääntää paremmin kun kuristettu vakioputki :)
Ei tod. :D

20.9.2004 7:42

TeHari sen olla pitttääää:D

20.9.2004 12:32

Kyllähän tehari on aina parempi mut mul ei oikee oo varaa teharii ni sen takii kuriton orkkispilli

20.9.2004 13:26

No henkilökohtaisesti teharista tykkään, jos nyt puhutaan PV:stä. Jos haluan välilä vääntävämmän setin, niin isken siihen vakioputken kiinni. Joo totta tosiaan, Luhaon äänet on ihan hirveät :D Kyllä Giannellissa ja Arrowissa on paljon mukavemmat.

Räxässä ei koskaan ollut minulla teharia, siinä oli täysin tyhjätty vakioputki, ihan kivasti lähti, kun oli 70cc (vakiokaasari&välit). Siis sille setille hyvin. Siinä oli kivasti vääntöäkin. Eikä ulospäin mitään huomannut, kuin ehkä suht terävistä äänistä (änkkäri ei ollut kuullutkaan ikinä mistään villoista :D ) Jos RX olisi minulla pitempään ollut, niin ehkä olisin siihen teharin laittanut, mutta kyllä se sen puoli vuotta meni ihan hyvin sillä kurittomalla vakioputkella... :)

20.9.2004 13:33

kaikki riippuu mitä kukin haluaa.. ite valitsen teharin...

mutta mikäs vittu tossa on, ku jokanen pelkää poliiseja.. turha niistä täällä itkeä, tai älkää virittäkö.. tällä kylälläkään ei ole varmaan yhtään mopoa mikä ei menisi 70--> muuta kun tietysti tyttöjen skootterit..
eikä kukaan itke poliiseja.. jos on joku tehoratsia aika (tehoratsialla tarkotetaan.. että useampi auto ajelee kylällä rinkiä ja vahtii mopoja) ni osa laittaa vähä vakiommaks, mutta ei silti kukaan vakioks..

20.9.2004 20:09

Kuriton putki. Syynä tähän että huikeat 20€ oli putkella hintaa.

20.9.2004 21:12

^Axu^ kirjoitti:Kyllä se tehari pitää olla ;)

Ei se muuten kule :P



eikö?

itselläni on KURILLINEN noku putki, ja kyllä se kulkee... ;D

20.9.2004 21:14

Carl0s kirjoitti:
^Axu^ kirjoitti:Kyllä se tehari pitää olla ;)

Ei se muuten kule :P



eikö?

itselläni on KURILLINEN noku putki, ja kyllä se kulkee... ;D


Riippu et mihi vertaa..mulle ei riitä vielä teharikaa..ei toi paska kule viel mihkaa (100km/h)

ens kesänä pytty vaihtoon ;)

21.9.2004 22:09

Mulla kun oli vakioputkessa itsetehty alkukäyrä (ei oma tekemä), niin se oli paljon pienempi ku tehdastekoinen käyrä. Se ei ottanu minkäännäköistä piikkiä, kokoajan samaa tasaista pöpötystä.
Se oli ihan tuskaa ajaa viikko ilman teharia, ku möin entisen putken. :D

22.9.2004 15:50

itel on pvs kuriton vakio putki + omatekonen änäri

22.9.2004 15:58

on nyt kuriton nokuputki mut oon silti sitä mieltä et tehari sen pitää olla..ei vaa ny viitti pistää sellast ku on joku saatanan tehovalvonta..

22.9.2004 16:21

^Axu^ kirjoitti:ens kesänä pytty vaihtoon ;)


kaasari sit kans ;)

22.9.2004 20:41

Tääpä ei taas tähän liity mutta miten voi ottaa kuristukset pois vakio putkesta ? derbi senda r x-treme kysees