Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Tehari vai kuriton vakioputki?

Tehari
2518
61%
Kuriton vakioputki
1588
39%
 
Ääniä yhteensä : 4106

23.2.2009 14:20

Kai se on kurittomalla kivempi ajaa, mutta teharilla menee täyzii! ;)

12.3.2009 8:26

Kyl se vakiopalikalla parempi ajaa matkaa.. Ajettii kaverin kans semmone 35km matka minä kyydissä naapurikaupunkiin turbokitti kiinni :lol: 5 ei noussut kierrokset enään yhtään vaikka kuinka koitti, ja nelosella piti huudattaa kokoajan piikki loppuun ettei hyydy sitten vitosella jne. Kyl vakioputkella on parempi matkaa puottaa :nörtti:

15.3.2009 18:02

Mulla olis myytävän 1300 kilsaa ajettu derbin putki, eniten tarjoavalle.. 8)

15.3.2009 20:57

Kuriton vakioputki <3. Kukaan viälä tullut ohi teharimopoillansa <3. Älkää ottako herneitä nenään <3.

16.3.2009 17:55

V1sdeus kirjoitti:Kuriton vakioputki <3. Kukaan viälä tullut ohi teharimopoillansa <3. Älkää ottako herneitä nenään <3.

Mitäs tehareita siellä päi o ku ei kurittomasta mee ohite..?

16.3.2009 18:01

Ak^ kirjoitti:
V1sdeus kirjoitti:Kuriton vakioputki <3. Kukaan viälä tullut ohi teharimopoillansa <3. Älkää ottako herneitä nenään <3.

Mitäs tehareita siellä päi o ku ei kurittomasta mee ohite..?
sitä minäki mietin. kyl mun tk:oo menis ohitte... ehkä..

16.3.2009 18:20

mbk_92 kirjoitti:
Ak^ kirjoitti:
V1sdeus kirjoitti:Kuriton vakioputki <3. Kukaan viälä tullut ohi teharimopoillansa <3. Älkää ottako herneitä nenään <3.

Mitäs tehareita siellä päi o ku ei kurittomasta mee ohite..?
sitä minäki mietin. kyl mun tk:oo menis ohitte... ehkä..


Ainaki joku TK DRD Racingi, TK X-Treme ja TK XPS. Täälläpäin ei näköjään tueta muutakuin (T)urpokittejä. Ei oo porukka tajunnu viä et kuriton Beta on tykkivehje. Tosin kyllä nyt menisitte ohi heittämällä, kun tuli laitettua kuri takasin Betaan, kun sivareita ruennu näkyy iha liiaks :itku:. Ei sitten herneitä nenään, eihän?

Rakkaudella,
Betarider

16.3.2009 19:48

Kyllä voisin lyödä vaikka vetoa että turbokitillä mennään betasta ohite heittämällä jos halutaan :lol: Ei tästä sen enempää. Kyllä se tehari on ihan omaa luokkaansa kuritonta vastaan.

16.3.2009 21:56

Ak^ kirjoitti:Kyllä voisin lyödä vaikka vetoa että turbokitillä mennään betasta ohite heittämällä jos halutaan :lol: Ei tästä sen enempää. Kyllä se tehari on ihan omaa luokkaansa kuritonta vastaan.

kyllä mä vien kurittomalla kamelii jossa kuristamaton pytty ja gianellin putki ;) se ei taidas olla kyllä ihan säädöissä:D samalla jätkällä oli suzuki s jossa oli 80cc malossi yms ja se jäi niin helvetin kauas:D ei ollu sekään oikein säädöissä :D tais olla siinä se syy miks ne jäi :D

16.3.2009 22:46

Mut yleesä kuriton -80 ja tehari 90++ ja t3harissa piikki parempi. Tosin voihan se beta olla jo ihan ''tykki'' kurittomana, joten betaan varmaan riittää jo kuriton :)

17.3.2009 14:57

mbk_92 kirjoitti:Mut yleesä kuriton -80 ja tehari 90++ ja t3harissa piikki parempi. Tosin voihan se beta olla jo ihan ''tykki'' kurittomana, joten betaan varmaan riittää jo kuriton :)


Ainakin seittipena ja Altsi saanut lähemmäks +90km/h lukemia ja kuulemma se Ollikin valkosella Betalla. Ja nuo siis GPS:siin. Mutta ei ne mopon huiput niin tärkeitä ole, sama se meneekö 80 vai 90. Itellä menee ny 60 ku iskältä tuli palautetta, että kevaria ei heru, jos mopolla törttöilen.

18.3.2009 15:45

mbk_92 kirjoitti:Mut yleesä kuriton -80 ja tehari 90++ ja t3harissa piikki parempi. Tosin voihan se beta olla jo ihan ''tykki'' kurittomana, joten betaan varmaan riittää jo kuriton :)

meneehän sunkin mbk sen 85km/h kurittomana sopivalla suuttimella tietenkin ;)

18.3.2009 16:33

KmÖmÖ kirjoitti:
mbk_92 kirjoitti:Mut yleesä kuriton -80 ja tehari 90++ ja t3harissa piikki parempi. Tosin voihan se beta olla jo ihan ''tykki'' kurittomana, joten betaan varmaan riittää jo kuriton :)

meneehän sunkin mbk sen 85km/h kurittomana sopivalla suuttimella tietenkin ;)
Viime kesällä, lähes täydelliset säädöt ja spectraa (sama ku sigma) niin 77.6 oli huiput 13/50 väleil. ei ne vaa mene sen kovempaa... tsori

18.3.2009 17:11

mbk_92 kirjoitti:
KmÖmÖ kirjoitti:
mbk_92 kirjoitti:Mut yleesä kuriton -80 ja tehari 90++ ja t3harissa piikki parempi. Tosin voihan se beta olla jo ihan ''tykki'' kurittomana, joten betaan varmaan riittää jo kuriton :)

meneehän sunkin mbk sen 85km/h kurittomana sopivalla suuttimella tietenkin ;)
Viime kesällä, lähes täydelliset säädöt ja spectraa (sama ku sigma) niin 77.6 oli huiput 13/50 väleil. ei ne vaa mene sen kovempaa... tsori


Kumma kun täällä poliisit pääsee 79km/h tutkaan ajettuna kurittomalla ja katittomalla detsonilla, 11-48 rattaat. :roll:

18.3.2009 22:42

ja mä vedin noilla samoilla vakio väleillä 11-48 niin 85 gps:sään :)