Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Tehari vai kuriton vakioputki?

Tehari
2518
61%
Kuriton vakioputki
1588
39%
 
Ääniä yhteensä : 4106

30.7.2006 21:29

Jacques kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin olen asiasta. :) Mutta jos joku välttämättä tehoa haluaa ja rahatilanne on heikki niin sitten on vaihtoehtona ottaa kurit pois vakioputkesta. Mutta sanotaan näin, että kun mopon myynnin aika joskus koittaa niin on vaikea saada myytyä kuritonta mopoa. Ja loppujen lopuksi uuden vakioputken ostaminen voi tulla jossain tilanteessa kalliimmaksi kuin teharin ostaminen. Joten harkitkaa kurien pois ottoa vakioputkesta. ;)

Empä menis sanoon et vaikee myydä kuritonta. Kun myy erikseen teharin voi saada enemmän rahaakin ku et antas mopon mukana. Tossa omas derbis (pakoputkes) on ainaki helppo kuristus: yks prikka pakoputken alus, jonka saa kyllä ihan helposti takas jos haluaa. ;)

21.11.2006 21:14

tehoputki niin saa lisää vauhtii ja kiihtyvyyttä ja maukeemat äänet :D

21.11.2006 21:37

sampakoski kirjoitti:
Jacques kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin olen asiasta. :) Mutta jos joku välttämättä tehoa haluaa ja rahatilanne on heikki niin sitten on vaihtoehtona ottaa kurit pois vakioputkesta. Mutta sanotaan näin, että kun mopon myynnin aika joskus koittaa niin on vaikea saada myytyä kuritonta mopoa. Ja loppujen lopuksi uuden vakioputken ostaminen voi tulla jossain tilanteessa kalliimmaksi kuin teharin ostaminen. Joten harkitkaa kurien pois ottoa vakioputkesta. ;)

Empä menis sanoon et vaikee myydä kuritonta. Kun myy erikseen teharin voi saada enemmän rahaakin ku et antas mopon mukana. Tossa omas derbis (pakoputkes) on ainaki helppo kuristus: yks prikka pakoputken alus, jonka saa kyllä ihan helposti takas jos haluaa. ;)

HAHHA Riejus 3 pulttii auki ja sul on kuri kouras :D

21.11.2006 21:40

riejun hyvä puoli harmi vaan et ne hepataan kiinni ku tuuan maahan vaikkei meekään kauvaa irotaa niin vitutaa toi...

21.11.2006 21:49

Ne jotka haluu ulkonäköö/ääniä ja ei pelkää poliisia niin ottavat varmasti teharin

21.11.2006 22:20

tehoputki, ilman sitä ei mistään tule mitään :(

21.11.2006 22:29

Tehari. Vaikka ehkä olisi luumu tehari niin silti se aina tuntuu tehokkaammalta kun vakioputki.

22.11.2006 20:14

Tehari tottakai. Kulkee paljon paljon paremmin, eikä nuo poliisitkaan täällä niistä välitä, jos ajaa muuten pykälien mukaan.

22.11.2006 21:43

Onhan se tehari varmaan parempi :)

23.11.2006 10:38

Eikö tehari kannata ottaa vasta kun on isompi pytty kun 50cc nimittäin jostain oon kuullu et teharilla ei tee mitää ku 50cc kone ei jaksa kiertää niin ylös että siitä ois jotain hyötyäkin. Eli kuristamaton putki 50cc mut 60cc ja ylöspäin nii sitten tehari.

23.11.2006 11:24

Mutterilinko kirjoitti:Eikö tehari kannata ottaa vasta kun on isompi pytty kun 50cc nimittäin jostain oon kuullu et teharilla ei tee mitää ku 50cc kone ei jaksa kiertää niin ylös että siitä ois jotain hyötyäkin. Eli kuristamaton putki 50cc mut 60cc ja ylöspäin nii sitten tehari.


Kerro toki lisää mutua.

23.11.2006 13:14

Mutterilinko kirjoitti:Eikö tehari kannata ottaa vasta kun on isompi pytty kun 50cc nimittäin jostain oon kuullu et teharilla ei tee mitää ku 50cc kone ei jaksa kiertää niin ylös että siitä ois jotain hyötyäkin. Eli kuristamaton putki 50cc mut 60cc ja ylöspäin nii sitten tehari.


Esson baarissa taas juttu lentäny.

23.11.2006 16:39

Ok kiitos valaistamisesta olen paha nyt taas yhessä asiassa viisaampi.

23.11.2006 16:40

Tehari.
Ja ei siitä kyllä johonkin vakio PV:hin kovin paljon ole hyötyä.

24.11.2006 12:26

tehari vaan jos ei ole eriksee irrotettavaa kuristusta esim. alkukäyrä. teharilla saa enemmän tehoja irti ku kurittomalla tosin alavääntö ei ole usein samaa luokka kun kurittomassa putkessa. mua se ei haittaa ku on sellanen ruuvveil irrotettava kuri se on eri jos on tollan hukkis