Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Montako rengasta teillä kuluu vuodessa?

Ei Yhtään.
807
40%
1-2
908
45%
2-4
174
9%
4-6
129
6%
 
Ääniä yhteensä : 2018

7.2.2010 11:37

proppu kirjoitti:
BigPaaryna kirjoitti:Burnaako kaikki mopopojat vai onko se säästävä ajaminen vaan niin "homoa" tjsp :lol:

E: 12tkm med samat nappulat, hyvin pintaa.

Kaikki burnaa siks ku se on niin jännää. :D Vittu kun tubelessit on niin homot että niitä ei saa ite vaihdettua niin ei voi polttaa noita nurkassa olevia renkaita.


Sawaa nyt ei paljo tarvinnu burnata ku meni lukkoon aina jarrutuksessaki :D

8.2.2010 19:28

proppu kirjoitti:
BigPaaryna kirjoitti:Burnaako kaikki mopopojat vai onko se säästävä ajaminen vaan niin "homoa" tjsp :lol:

E: 12tkm med samat nappulat, hyvin pintaa.

Kaikki burnaa siks ku se on niin jännää. :D Vittu kun tubelessit on niin homot että niitä ei saa ite vaihdettua niin ei voi polttaa noita nurkassa olevia renkaita.

burnaaminen on sitte jännää jos isi maksaa kumit tai muuten on vaan massia pistää sauhuaan :lol:
kyllä ne on tubelessitki väännetty monet kerran päälle ite..

9.2.2010 23:09

proppu kirjoitti:
BigPaaryna kirjoitti:Burnaako kaikki mopopojat vai onko se säästävä ajaminen vaan niin "homoa" tjsp :lol:

E: 12tkm med samat nappulat, hyvin pintaa.

Kaikki burnaa siks ku se on niin jännää. :D Vittu kun tubelessit on niin homot että niitä ei saa ite vaihdettua niin ei voi polttaa noita nurkassa olevia renkaita.




Voisitko hieman tarkentaa että miten noi tubelessit on niin homot ettei voi muka itse vaihtaa :eek: ??

11.2.2010 21:01

Ite en ainakaan tykkää kun vanteet menis kieroo... Juu ei tarvii alkaa sanoo, että et vaan osaa.

11.2.2010 23:50

Ei tarvikkaa :D

12.2.2010 0:08

Miten ne vanteet saa kieroon ku vaihtaa tubelessit alle?

12.2.2010 13:26

Viime kesänä 10 ja ens kesänä tavote 20-30...

12.2.2010 21:25

Hariz kirjoitti:Viime kesänä 10 ja ens kesänä tavote 20-30...


Eihän toi ole tavote eikä mikää varsinkaa tollasellä pyörällä :lol:

14.2.2010 11:23

En bonjannu tota vanteet kieroon juttua nimittäin keewaysta tubeless kumit lähti irti ja sai vielä paikolleenkin ilman minkäänlaisia työkaluja :o
Ja viime vuonna meni yks takanakki..

15.2.2010 23:17

Matas kirjoitti:En bonjannu tota vanteet kieroon juttua nimittäin keewaysta tubeless kumit lähti irti ja sai vielä paikolleenkin ilman minkäänlaisia työkaluja :o
Ja viime vuonna meni yks takanakki..


Kiinalaista laatua :lol:

15.2.2010 23:28

Viimekesänä kulu vakiotakanakki.

8.3.2010 15:55

mulla ei oo menny yhtää rengasta/kumia 4 vuonna

8.3.2010 20:10

sika1 kirjoitti:
proppu kirjoitti:
BigPaaryna kirjoitti:Burnaako kaikki mopopojat vai onko se säästävä ajaminen vaan niin "homoa" tjsp :lol:

E: 12tkm med samat nappulat, hyvin pintaa.

Kaikki burnaa siks ku se on niin jännää. :D Vittu kun tubelessit on niin homot että niitä ei saa ite vaihdettua niin ei voi polttaa noita nurkassa olevia renkaita.

Voisitko hieman tarkentaa että miten noi tubelessit on niin homot ettei voi muka itse vaihtaa :eek: ??

No ei ne sit oo jos ne saa ite vaihdettua. Tuntus vaan et ne on saatanan tiukassa ja oon lueskellu et se kannattaa jättää suosiolla väliin.

25.3.2010 22:46

proppu kirjoitti:No ei ne sit oo jos ne saa ite vaihdettua. Tuntus vaan et ne on saatanan tiukassa ja oon lueskellu et se kannattaa jättää suosiolla väliin.

Ei niissä ole mitään sen vaikeempaa ku sisäkumillisessakaan, ennemmin helpompia kun ei tarvii sitä sisäkumia varoa !

29.3.2010 20:48

Viime vuonna taisi mennä joku 14 yhteensä PV:n ja hussen ja popparin kans.



Voin sanoo että helppoa on vaihtaa tubeless rengas. Popparista vaihtanut 4 kertaa kotona ruuvareitten kanssa ja hyvin pysyivät ilmat.

Tubeless rengas o helppo täyttää kun laittaa lattiaan päin yks reuna ja toinen seinää vasten ja polvella painaa ylhäältä niin johan täyttyy hienosti ;)