Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

23.1.2009 17:02

peksa93 kirjoitti:Kaverilla on tollanen derbin mopomönkijä. Ihan näpäkkä laite. Siinä on 2 vaihetta eteen ja pakki. Kulkeekin vielä. Kun se ohensi prikkaa siitä niin menee melkein 60 km/h jo silleen. Kun otti koko prikan pois niin meni lujempaa (53 km/h) 1. vaihteella mitä 2. vaihteella (tehot loppuu). Tommonen on kyllä talvella aivan sairaan hauska laite. Liikenne ympyrässä paino sisälle ja kaasua niin sivuluisu on taattu! :lol:

se lähtee kesälläkin sladiin liikenneympyrässä... :seko: autoilijat kattoo ;D

23.1.2009 19:08

Talvellakin aika katseen kääntäjiä varsinkin jos tota ajaa vielä oikeella asenteella. 8)
Muuten välillä puskee aika pahasti talvella nuo. Aina joskus hirveen hauskan näköne kun se mun kaveri vetää liikenneympyräs pitkäksi ja sitte ajaa niitä laitoja pitkin kun puskee. :lol:

7.2.2009 1:10

ei kellää ois myynnissä jotai halpaa kilvissä olevaa ruoskaa? sii mönkkäriä voidaan vaihtaa apikkaan mutta väliä saa antaa ja reilusti ;) saa olla vaikka ilma konetta kuha on kilvet

12.2.2009 20:18

Oisko kellään kokemusta Aeon Revo 50 cc tieliikenteen mopomönkkäristä. Semmone vika kun lyö kaasun pohjaan, vääntöä ei löydy vasta sitten ku on päässy vähän enempi vauhtiin. Hyvä että liikkeelle jaksaa lähtä, mutta hetken päästä mennään taas täysillä. Missähä vois olla vika? 8o YV:lla myös.

12.2.2009 21:35

Aven kirjoitti:Oisko kellään kokemusta Aeon Revo 50 cc tieliikenteen mopomönkkäristä. Semmone vika kun lyö kaasun pohjaan, vääntöä ei löydy vasta sitten ku on päässy vähän enempi vauhtiin. Hyvä että liikkeelle jaksaa lähtä, mutta hetken päästä mennään taas täysillä. Missähä vois olla vika? 8o YV:lla myös.


katoppa rullat variaattorista ne voi olla jumissa/kuluneet neliöiksi... ja tuohan on normaali vika jos ei ole viritetty sitä... ei jaksa vaan vetää :D

varaosaa

5.4.2009 22:44

niin saako tohon derbiin enään varaosia :s

6.4.2009 8:34

Xeki kirjoitti:niin saako tohon derbiin enään varaosia :s


ite hommaan motormanilta osat omaan derbiin... adly moton nimellä vain kyselen ne ja ne on halvempiaki ;)

13.4.2009 19:00

kertokaas kuristuksien paikat aeon revo 2:ssa

18.4.2009 20:58

mulla ongelma tgb hornetin kanssa,seisonut koko talven hallin pihassa ja nytten ei kipinää anna, kun virrat päälle jarruvalot ynm syttyy mutta tulppa ei saa kipinää, mittasin että puolalle ei tule virtaa missä vika :( peli siis tgb hornet 2006 50cc

18.4.2009 21:55

tumeä kirjoitti:mulla ongelma tgb hornetin kanssa,seisonut koko talven hallin pihassa ja nytten ei kipinää anna, kun virrat päälle jarruvalot ynm syttyy mutta tulppa ei saa kipinää, mittasin että puolalle ei tule virtaa missä vika :( peli siis tgb hornet 2006 50cc

vaihda tulppa?

18.4.2009 21:58

KmÖmÖ kirjoitti:
tumeä kirjoitti:mulla ongelma tgb hornetin kanssa,seisonut koko talven hallin pihassa ja nytten ei kipinää anna, kun virrat päälle jarruvalot ynm syttyy mutta tulppa ei saa kipinää, mittasin että puolalle ei tule virtaa missä vika :( peli siis tgb hornet 2006 50cc

vaihda tulppa?

jos puolalle ei tuu virtaa niin tuskin uuella tulpallakaan tulee? 8)

18.4.2009 22:00

xps_sm kirjoitti:
KmÖmÖ kirjoitti:
tumeä kirjoitti:mulla ongelma tgb hornetin kanssa,seisonut koko talven hallin pihassa ja nytten ei kipinää anna, kun virrat päälle jarruvalot ynm syttyy mutta tulppa ei saa kipinää, mittasin että puolalle ei tule virtaa missä vika :( peli siis tgb hornet 2006 50cc

vaihda tulppa?

jos puolalle ei tuu virtaa niin tuskin uuella tulpallakaan tulee? 8)

katos vaan luin vähä nopeesti läpi... :D

18.4.2009 22:03

KmÖmÖ kirjoitti:
xps_sm kirjoitti:
KmÖmÖ kirjoitti:
tumeä kirjoitti:mulla ongelma tgb hornetin kanssa,seisonut koko talven hallin pihassa ja nytten ei kipinää anna, kun virrat päälle jarruvalot ynm syttyy mutta tulppa ei saa kipinää, mittasin että puolalle ei tule virtaa missä vika :( peli siis tgb hornet 2006 50cc

vaihda tulppa?

jos puolalle ei tuu virtaa niin tuskin uuella tulpallakaan tulee? 8)

katos vaan luin vähä nopeesti läpi... :D

ehkä vähä :D mutta ite epäilisin että jotkut liitännät on hapettunu tai joku johto lähteny/revitty irti, oothan muuten varma ettei vitutuskytkin oo päällä? :lol:

18.4.2009 22:13

xps_sm kirjoitti:
KmÖmÖ kirjoitti:
xps_sm kirjoitti:
KmÖmÖ kirjoitti:
tumeä kirjoitti:mulla ongelma tgb hornetin kanssa,seisonut koko talven hallin pihassa ja nytten ei kipinää anna, kun virrat päälle jarruvalot ynm syttyy mutta tulppa ei saa kipinää, mittasin että puolalle ei tule virtaa missä vika :( peli siis tgb hornet 2006 50cc

vaihda tulppa?

jos puolalle ei tuu virtaa niin tuskin uuella tulpallakaan tulee? 8)

katos vaan luin vähä nopeesti läpi... :D

ehkä vähä :D mutta ite epäilisin että jotkut liitännät on hapettunu tai joku johto lähteny/revitty irti, oothan muuten varma ettei vitutuskytkin oo päällä? :lol:

vitutuskytkin? siis se kuminen "tutti" siinä vasemmalla puolella (?) stongassa? se vois olla syynä. Broidikin kerran yritteli kauan käynnistää tota hornettia ja ei lähteny millään ni sit huomattiin et joku oli repiny sen hätäsammutuskatkaisijan jutun irti... :D

18.4.2009 22:16

tappokatkaisin, niitähän on monenlaisia.