Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Mopomönkijät

11.7.2004 15:33

Eli, rupesin tässä miettimään noista mopomönkijöistä, että onko kellään? Sellasia, mitkä saa kilpiin? Olen miettinyt, että ostan tälläsen 4-tahtisen isolla rungolla, mites muut? mitä mieltä? hyvät ja huonot puolet? viritys? tuning?

EDIT: Niin, ja mitkäs valmistajat noita tekee? CPI, mitkä muut? (kummallista kun CPI Crab ~2600e pakilla, ja niitä tuskin myydään paljoa, ihmeen halpa?)
Viimeksi muokannut punk- päivämäärä 11.7.2004 15:52, muokattu yhteensä 1 kerran

11.7.2004 15:50

Pieniä paskoja,ei kannata.

11.7.2004 16:01

Ainaki kymcollaki mun mielestä on mopomönkkäri... Mut eiks ihan mopo olis kuitenki asiaa??? :roll:

11.7.2004 16:06

Mustonen kirjoitti:Ainaki kymcollaki mun mielestä on mopomönkkäri... Mut eiks ihan mopo olis kuitenki asiaa??? :roll:

Niinhän se ois, muttaku tavallisia mopoja on niin paljon;)

11.7.2004 16:29

osta tommonen ku tuol
www.monkijavuokraus.info

oon käyny vuokraa tommosen ja voin sanoo et oli sairaan hyvä ajaa.
kulki 80km/h

ja toi on must kaikist hienoin mopo mönkkäri jota myydään suomes.
gas gassin mopo mönkkä on tietty hienompi mut sitä ei nähtävästi saa suomest.

niin ja tommonen maksaa 2300€

11.7.2004 17:13

VH kirjoitti:ja toi on must kaikist hienoin mopo mönkkäri jota myydään suomes.
gas gassin mopo mönkkä on tietty hienompi mut sitä ei nähtävästi saa suomest.


Oisko kuvaa tuommosesta?

Itse en löytäny.

Paljon tuommoisella Gasilla on hintaa?

11.7.2004 18:36

boin ettii siitä kassusta kuva.
mut sitä ei mun mielest myydä suomes, eli ei mitään hajuu hinnast.

11.7.2004 20:14

tommonen se gassi on
http://www.gasgasmotos.es/esp/quad/any2004/50/04q50.htm

olis kyl aik nätti.

11.7.2004 20:14

helvetin naurettavia vehkeitä noi mopo mönkijät. naapurilla on semmonen, ja siitä mentiin mankilla kesärenkailla ohi talvella.

11.7.2004 20:18

Mjoo, espoossa yhellä cp-vammasella on tollanen mopomönkijä, aivan helvetin laiska peli. Eikä sillä saa ees ajaa pyöräteillä jotka on sallittu mopoille, ei se muualla pärjää yhtään.

11.7.2004 20:55

talvellahan nuolla on just kunkku pyörittää! ei tartte nii peliätä kaatumistakaa... ;) kesäksi sitte joku normaali mopedi :D

11.7.2004 21:00

NATO-ohjus kirjoitti:Mjoo, espoossa yhellä cp-vammasella on tollanen mopomönkijä, aivan helvetin laiska peli. Eikä sillä saa ees ajaa pyöräteillä jotka on sallittu mopoille, ei se muualla pärjää yhtään.


Voihan sitä virittää. :)

11.7.2004 21:17

Tollanen olis pirun upee viritettynä ja kuvitelkaa niitä talven ajo ominaisuuksia vois vetää perä vinossa autoteitä pitkin eikä tartte pelätä kaatumista ja kesäl opettelee ajamaan kahdella rankaalla

11.7.2004 21:20

zanzzi kirjoitti:Tollanen olis pirun upee viritettynä ja kuvitelkaa niitä talven ajo ominaisuuksia vois vetää perä vinossa autoteitä pitkin eikä tartte pelätä kaatumista ja kesäl opettelee ajamaan kahdella rankaalla

Tarkotatko keulittamista?

11.7.2004 22:52

Enduro kirjoitti:
zanzzi kirjoitti:Tollanen olis pirun upee viritettynä ja kuvitelkaa niitä talven ajo ominaisuuksia vois vetää perä vinossa autoteitä pitkin eikä tartte pelätä kaatumista ja kesäl opettelee ajamaan kahdella rankaalla

Tarkotatko keulittamista?


En muuten koskis tollaseen tikullakaan, paitsi talvella tosiaan vois olla asiallinen vehje jäällä tms..vakiona sellasta ei todellaka kannata pitää, paitsi, jos olisin poliisi niin ihan päivän piristyksenä haluisin testata sitä ja pysäyttää sen, ja viä vaikka viritettynä pääästää niin lujaa että tukka lähtee =D joten on siinä omat huonotkin puolet..
ja en tiä että saako siitä mitään ajamisen iloa kun ajaa sellasella tiellä 45