Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

31.5.2007 13:35

Farelonil kirjoitti:Btw: joku kaipaili sitä TM:n vertailua.. Kyl' löytyy
Ei vaan kellään olisi iha skannattavana sitä, kun siel lehdessä se oli paljon tarkemmin

31.5.2007 15:27

Löytyy testi, pistä yv:tä jos kiinnostaa.

Ja tossa oli puhetta kuristuksista, ei mxu:ta ainakaan saa kulkemaan kuin max. +5km/h ilman kureja. Rattaita vähän vaihteleee niin voi saadakkin vähän enemmän huippuja

31.5.2007 15:51

Isoveljel on TGB Hornet 50 niin siin ei kulma ole mitään muit kuristuksii kuin katalysaattori ja jos sen ottaa pois tulee max 5km/h lisää. Rattaita vaihtamalla sen saa kyllä kulkeemaan vähän yli 55km/h. Tuolla olis keskustelua myös mopomönkkäreist: http://www.sammysatv.com/keskustelu/

23.7.2007 19:58

onks kellään ollu ongelmii tollasen silver fox mönkijän mittarin kans? Ostin just tommosen ja mittari vispaa matka-ajossa 20-90km/h välillä. Voikos sen jotenkin kalibroida uudestaa?

entäs onkos tässä mönkijässä jotain isompia kuristuksia?

13.8.2007 19:50

onko atv50 tieliikenne mönkkärist mitä kokemuksia

5.10.2007 12:39

Itelläni sattuu olemaan CPI Crab, vm 03-04, vakio ja kiihtyy ihan sopivasti vakioks ja kyllä sillä pelleillä jaksaa.:D
Ajaminen täyttä unelmaa, ei nimittäin kaadu vaikka ajat millasesta hiesusta tai liukkaista kohdista, niin metsissä kuin maatielläkin. Ei tuo metsäänkään leivo, jos vain poluilla pysyy.;)

Miinuksena hieman liian pienet tehot ja huiput, joita vois toki olla enemmän kun 45km/h mitä tuo menee. Joku 60-70 olis passeli.

Turvallisuudesta en kovin tiedä sanoa, kokeneemmalla kuskilla ei nää pelit kaadu mutta ekakertalaisilla on se jokin piilevä taito saada kaatumaan liian jyrkällä käännöksellä.:D

18.10.2007 19:36

Tuli ostettua Linhai ATV 50 mopomönkijä. Tehoja ei hirveästi löydy, aika laiska kiihtymään koska 4t. Missä tuossa on kurit, että saisi kulkemaan noin 55-60.

22.10.2007 13:20

Sanokaapa kannattaako mun vaihtaa minun Gilera RCR:rrä mopomönkijään. Sellaisella olisi varmasti mukava ajaa talvella, vai? Muutenki kiinnostaisi tuollainen mönkijä.

22.10.2007 21:27

maxter43 kirjoitti:Sanokaapa kannattaako mun vaihtaa minun Gilera RCR:rrä mopomönkijään. Sellaisella olisi varmasti mukava ajaa talvella, vai? Muutenki kiinnostaisi tuollainen mönkijä.


Kokemusta on 110cc mönkijällä ajosta talvella ja ainakin se on hauskaa, kyllä tuo 50cc:kin menee. myy gilera suoralla ja ostat jonkun halvan mopomönkijän.

23.10.2007 9:37

Teemu.H kirjoitti:
maxter43 kirjoitti:Sanokaapa kannattaako mun vaihtaa minun Gilera RCR:rrä mopomönkijään. Sellaisella olisi varmasti mukava ajaa talvella, vai? Muutenki kiinnostaisi tuollainen mönkijä.


Kokemusta on 110cc mönkijällä ajosta talvella ja ainakin se on hauskaa, kyllä tuo 50cc:kin menee. myy gilera suoralla ja ostat jonkun halvan mopomönkijän.


Vai kannattaisko vaihtaa suunnilleen samanarvoiseen mopomönkijään? Sellaiseen uudenkarheaan?

23.10.2007 9:50

Et varmaa mitää _hyvää_ uutta mopomönkkärii saa.

Onks kellää kokemusta yamahan mopomönkkäreist?

2.11.2007 19:10

Mikko P kirjoitti:Turvallisuudesta en kovin tiedä sanoa, kokeneemmalla kuskilla ei nää pelit kaadu mutta ekakertalaisilla on se jokin piilevä taito saada kaatumaan liian jyrkällä käännöksellä.:D


Kyllä semmonen kaatu vaikka olis enemmänki ajanu:P mäpä sain semmosen kaatuu suoralla hiekka tiellä:D (ei tullu mattapintakypärää yhtää naarmuu vaik meni "katolleen" kaurapeltoon.) Toi TGB hornet 50 lähtee muuten komeesti sladiin hiekalla vain pienel jalkojen heilautuksel:D

2.11.2007 19:38

KKhaiRRy kirjoitti:Et varmaa mitää _hyvää_ uutta mopomönkkärii saa.

Onks kellää kokemusta yamahan mopomönkkäreist?


Mistäs sä sellasen ajatuksen oot saanu päähäs että yamaha tekis muka mopomönkkäreitä ?

13.11.2007 19:49

Hehheh aika mukava peli tuo CPI Crab. Meillä on tommone tuol (jonka saa rekisteriin) ja kävin sil vähä pyörittelee. Ilmeisesti tohon saa 70cc:tä. Onko tos kureja missää?

Ois mukava talvipeli perjantaisin ilta-ajoille.

lol

15.11.2007 2:08

eli eikö ne kaikki mopot ja muut paskat mee sen 45-50 vakiona ja pitää olla harvinaisen paska kuski ellei saa perää sivuu ja turha alkaa inisee et homo ei osaa ajaa 2 renkaal ni pitää ostaa mönkiä koska 2 pyöräsiä on ollut ja tulee lisää
ps.mönkiäl pääsee helpost kahel renkaal ajaa :D