Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

11.7.2004 23:16

olkku1987 kirjoitti:helvetin naurettavia vehkeitä noi mopo mönkijät. naapurilla on semmonen, ja siitä mentiin mankilla kesärenkailla ohi talvella.
joo aivan paskoja vehkeitä, ainoo on et niillä on hauska ajaa kurvit ko asfaltilla renkaat vinkuu ainaki se mönkijä mitä kaverin kans ajettiin en kyl muist merkkiä.. koittakaa saada selvää

11.7.2004 23:49

Täälläpäin yhellä papalla on tollane siin on semmone ruma "suojus" edessä ja se tuo sen S-marketin pihaan "näytille" ja valtaa 1 parkkiruudun ja istuu siin penkil ja on olevinaan niin et mä oon kingi. Ain ku näkee ton papan tekis miel hakea pevu tallista ja tulla siihe ja kysyy papalta et lähetkö viivalle kovismönkijän kanssa :D


Sit mun isän entisellä työnantajalla on (tai siis oli se pöllitii pihalta :D)
tommone 50 crab CPI mäku kävin kokeilemassa sitä meinas mennä ojaa ku se tuntu niin perkeleen kiikerältä ja epävakaalta ettei meinannu uskaltaa kääntää.... Ihan napakasti tuommone kiihty ja pakki+sähköstarttikin oli :D

12.7.2004 13:57

Kaverilla on joku Hondan monkkäri, olikohan se joku 70cc. Ihan hyvä sillä oli ajaa. Jalkavaihteet niinku mopossa tais olla siinä. En muista kovin hyvin ku siitä on aikaa joku 7 vuotta kun ajoin sillä.

12.7.2004 14:40

No voi helvata.

Ei onilla mopomönkijöillä tee mitään,mutta 4 vetosella isoll mönkijällä kju vetää talvella jonkun 500m suoranki kokoajan poikittai jos haluaa.

Ja sillä kyllä pääsere autoja karkuun mutkissa,nimim kokemusta on.


Tolla mönkijällä loppuu silloin hangessa meno kuluneilla vanhoilla nappularenkailöla kun lunta rupee tulee puskurin yli(45cm)

12.7.2004 20:51

Suiza-92 kirjoitti:Täälläpäin yhellä papalla on tollane siin on semmone ruma "suojus" edessä ja se tuo sen S-marketin pihaan "näytille" ja valtaa 1 parkkiruudun ja istuu siin penkil ja on olevinaan niin et mä oon kingi. Ain ku näkee ton papan tekis miel hakea pevu tallista ja tulla siihe ja kysyy papalta et lähetkö viivalle kovismönkijän kanssa :D


Sit mun isän entisellä työnantajalla on (tai siis oli se pöllitii pihalta :D)
tommone 50 crab CPI mäku kävin kokeilemassa sitä meinas mennä ojaa ku se tuntu niin perkeleen kiikerältä ja epävakaalta ettei meinannu uskaltaa kääntää.... Ihan napakasti tuommone kiihty ja pakki+sähköstarttikin oli :D


Onko se ukko Taavetin S-Marketin pihalla? Kerran kävin vaan Taavetissa ja siinä joku ukko lesotti mopomönkkärin kanssa. Siinä oli se "tuulisuoja"...

12.7.2004 21:13

naapurissa on 400 kuutioinen artic catti ja se kulkee jotai 90-100km/h (en tiiä tarkkaa ku on maili mittari) ajat tolla pari päivää ja meet 50cc mopomönkkärin päälle ni se on pieni ja aika laiska kuristettuna, mut se olis asiaa jos tohon 50cc olis saman lainen olemassa ku noissa uusimmissa isoissa mönkiöissä että saa nelivedosta takvetoiseksi kahvaa vetämällä ku noi mopomönkkärit on takavetosii ja ketju sellaisia :(

13.7.2004 8:59

juhoyk kirjoitti:
Suiza-92 kirjoitti:Täälläpäin yhellä papalla on tollane siin on semmone ruma "suojus" edessä ja se tuo sen S-marketin pihaan "näytille" ja valtaa 1 parkkiruudun ja istuu siin penkil ja on olevinaan niin et mä oon kingi. Ain ku näkee ton papan tekis miel hakea pevu tallista ja tulla siihe ja kysyy papalta et lähetkö viivalle kovismönkijän kanssa :D


Sit mun isän entisellä työnantajalla on (tai siis oli se pöllitii pihalta :D)
tommone 50 crab CPI mäku kävin kokeilemassa sitä meinas mennä ojaa ku se tuntu niin perkeleen kiikerältä ja epävakaalta ettei meinannu uskaltaa kääntää.... Ihan napakasti tuommone kiihty ja pakki+sähköstarttikin oli :D


Onko se ukko Taavetin S-Marketin pihalla? Kerran kävin vaan Taavetissa ja siinä joku ukko lesotti mopomönkkärin kanssa. Siinä oli se "tuulisuoja"...


Just se läski ukko joka vetää röökiä ja esittelee sitä mönkijää minkä hinnalla ois saanu hienon moposkootterin ...

13.7.2004 9:01

Suiza-92 kirjoitti:
juhoyk kirjoitti:
Suiza-92 kirjoitti:Täälläpäin yhellä papalla on tollane siin on semmone ruma "suojus" edessä ja se tuo sen S-marketin pihaan "näytille" ja valtaa 1 parkkiruudun ja istuu siin penkil ja on olevinaan niin et mä oon kingi. Ain ku näkee ton papan tekis miel hakea pevu tallista ja tulla siihe ja kysyy papalta et lähetkö viivalle kovismönkijän kanssa :D


Sit mun isän entisellä työnantajalla on (tai siis oli se pöllitii pihalta :D)
tommone 50 crab CPI mäku kävin kokeilemassa sitä meinas mennä ojaa ku se tuntu niin perkeleen kiikerältä ja epävakaalta ettei meinannu uskaltaa kääntää.... Ihan napakasti tuommone kiihty ja pakki+sähköstarttikin oli :D


Onko se ukko Taavetin S-Marketin pihalla? Kerran kävin vaan Taavetissa ja siinä joku ukko lesotti mopomönkkärin kanssa. Siinä oli se "tuulisuoja"...



Just se läski ukko joka vetää röökiä ja esittelee sitä mönkijää minkä hinnalla ois saanu hienon moposkootterin ...


Ottakaa kuva siitä ens kerralla ja laittakaa tänne se kuva si:D

13.7.2004 11:36

Eräällä tyypillä täältäpäin oli talvella sellainen E-Ton Tornado 50, sellanen automaattivaihteinen mopomönkkäri (punainen) oli kyllä helvetin luumu peli, meni sen 45 vakiona eikä kiihtynyt minnekään, sitten kun avattiin putkea se alkoi kulkemaan 15-20km/h, sitten se peelo meni porailemaan suutinta ja sitten ei toiminut ollenkaan... Hienohan sillä oli sladitella mutta ei se kaasusta sladittanut, piti jarrulla laittaa luisuun :D Ja vikoja oli enemmän kuin laki sallii, siitä hajosi esim. puola, kaasari oli vialla, käynnistysmekanismi+monta muuta osaa hajosivat... :D Ihan paska peli..

13.7.2004 11:41

Pikkurunkosta 80cc mönkijää olen joskus ajanut ja kyllä se kaasusta suttas hienosti ja kulki jotai vähä pääl 70 varmaa.

13.7.2004 12:03

Ainiin, onhan minulla tuollainen Suzuki Noppeli, asennepeli :D Pikkuvireillä tietenkin. Eihän se ole mikään mopomönkkäri, vaan tuollainen lasten lelu, mutta hauska sillä on talvella posottaa :)

http://www.bikepics.com/members/suiza83/89lt50/ Tuolla on kuvia, huomatkaa se on riiisuttu Black Edition-malli :) Pitäisi jaksaa laitella sitä, yllätäävän kiva peli kikkailla (vaikka helvetin pieni!) :D

13.7.2004 13:46

Suiza -83 kirjoitti:Eräällä tyypillä täältäpäin oli talvella sellainen E-Ton Tornado 50, sellanen automaattivaihteinen mopomönkkäri (punainen) oli kyllä helvetin luumu peli, meni sen 45 vakiona eikä kiihtynyt minnekään, sitten kun avattiin putkea se alkoi kulkemaan 15-20km/h, sitten se peelo meni porailemaan suutinta ja sitten ei toiminut ollenkaan... Hienohan sillä oli sladitella mutta ei se kaasusta sladittanut, piti jarrulla laittaa luisuun :D Ja vikoja oli enemmän kuin laki sallii, siitä hajosi esim. puola, kaasari oli vialla, käynnistysmekanismi+monta muuta osaa hajosivat... :D Ihan paska peli..


Oliko tämä äijä just ilomäki?Kyllä te teitte viisaita virityksiä. :D

13.7.2004 13:47

Täällä näin kerran kylällä sellasen kemmunkilvissä olevan mönkiän tai si se oli 250cc tai joku sellanen.OLi kyllä hieno peli.

13.7.2004 16:27

Enduro kirjoitti:
zanzzi kirjoitti:Tollanen olis pirun upee viritettynä ja kuvitelkaa niitä talven ajo ominaisuuksia vois vetää perä vinossa autoteitä pitkin eikä tartte pelätä kaatumista ja kesäl opettelee ajamaan kahdella rankaalla

Tarkotatko keulittamista?


En vaan sillee ku tääl raumalla kaks äijää vetää 150cc mönkijöillä kurveissa niinku kallistaa et esim oikeen puolen rankaat on maassa kiinni mut vasemmanpuolen rankaat ilmassa ja toisinpäin... näyttää just nätiltä..

13.7.2004 16:37

tuza kirjoitti:
Suiza -83 kirjoitti:Eräällä tyypillä täältäpäin oli talvella sellainen E-Ton Tornado 50, sellanen automaattivaihteinen mopomönkkäri (punainen) oli kyllä helvetin luumu peli, meni sen 45 vakiona eikä kiihtynyt minnekään, sitten kun avattiin putkea se alkoi kulkemaan 15-20km/h, sitten se peelo meni porailemaan suutinta ja sitten ei toiminut ollenkaan... Hienohan sillä oli sladitella mutta ei se kaasusta sladittanut, piti jarrulla laittaa luisuun :D Ja vikoja oli enemmän kuin laki sallii, siitä hajosi esim. puola, kaasari oli vialla, käynnistysmekanismi+monta muuta osaa hajosivat... :D Ihan paska peli..


Oliko tämä äijä just ilomäki?Kyllä te teitte viisaita virityksiä. :D
Ilomäki juu...