Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

3.10.2009 1:10

Sinisalon Tiger-takki,Sinisalon ajohanskat, HJC krossi ja Smithin lasit :) mun mielestä housuilla ei oo varsinaisesti välii vaikka tietenki ajohousut suojaa paremmi ja pitää tuulta ja vettä.

4.10.2009 19:24

Mitä mieltä ootte tuosta motonetin MTX ajotakista, pitääkö vettä ja tuulta suht hyvin? Hinta kun ei kovin päätä huimaa. :roll:

10.10.2009 19:49

Onko kellään kokemuksia, millasia olis mopo käyttöön vai onko liian raskaat tms.?
http://store.allright.eu/fi/mg_fi/ajova ... 00056.html
http://store.allright.eu/fi/mg_fi/ajova ... 00856.html
Ja onko kesällä liian kuuma tai talvella kylmä?

11.10.2009 15:56

M2R Revelation X2 crossikypärä, Scott 83X lasit hopeapeililinsseillä, Sinisalon Falcon ajotakki ja -housut, Alpinestarsin Ridge ajokengät, Richan ajohanskat ja Alpinestarsin Dual hanskat. Sitte löytyy viel ARC:n crossi, joku random crossi ja joku umpipotta... Ajofarkut ja parempi takki ja housut pitäs ostaa joskus...

13.10.2009 18:39

Joku rossipotta ja tänää ostin uued lasit, scotit:D

14.10.2009 14:15

Ostin eilen talveksi mp-asun fury takin http://www.mc-scatter.com/fury-takki-mu ... 30706.html . Kaupassa tuntui ihan hyvältä, mutta nyt olin jonkun tunnin päällä ulkohommissa ja takki tuntui liian lyhyeltä. Kun kyyristyy kunnolla esim. kenkiä laittamaan tulee selkä näkyviin. Ajaessa tuntui hyvältä, mutta ei oikein arkikäyttöön hyvä.

Kuuluuko noitten olla noin lyhyviä vai otinko liian pienen eli kasvaako pituus jos otan xl tilalle xxl. Soitin sinne ja pienen nirpottelun päätteeksi suostuvat vaihtamaan. Isukki ei innostu jos ajetaan vajaat 100km uusiksi eikä takki parane.

14.10.2009 18:46

Jurr kirjoitti:Ostin eilen talveksi mp-asun fury takin http://www.mc-scatter.com/fury-takki-mu ... 30706.html . Kaupassa tuntui ihan hyvältä, mutta nyt olin jonkun tunnin päällä ulkohommissa ja takki tuntui liian lyhyeltä. Kun kyyristyy kunnolla esim. kenkiä laittamaan tulee selkä näkyviin. Ajaessa tuntui hyvältä, mutta ei oikein arkikäyttöön hyvä.

Kuuluuko noitten olla noin lyhyviä vai otinko liian pienen eli kasvaako pituus jos otan xl tilalle xxl. Soitin sinne ja pienen nirpottelun päätteeksi suostuvat vaihtamaan. Isukki ei innostu jos ajetaan vajaat 100km uusiksi eikä takki parane.

ei noi ajotakit oon tarkotettu mihinkää normi käyttöön

14.10.2009 18:47

Halkes airoh steltin lippa :( no onneks ei sillee et ois menny kahtee osaa ja ton sai aika hyvi liimattuu :)

14.10.2009 19:37

tot0 kirjoitti:mun mielestä housuilla ei oo varsinaisesti välii vaikka tietenki ajohousut suojaa paremmi ja pitää tuulta ja vettä.

maanantaina huokasin helpotuksesta ku oli ajohousut päällä ko kaaduin. Ei oo kiva aatella mite ois käyny jos ei ois ollu niitä päällä ko niihin tuli nyrkin kokonen reikä ja niitten alla oli viel yhet housut mitkä hajos. Ei auennu polvi sen pahemmi, onneks.
Mut siis, itellä on Scottin Blouson ajotakkina, MTX:n ajohousut (jotka on nyt siis entiset), MTX:n motocross hanskat, IXS:n nahkahanskat ja THH:n umpipotta peilivisiiril ;) ja viel prisman nahkatumput! :lol:

15.10.2009 16:01

myydääks missää airoh stelttiin varaosii? Paljoha maksais lippa? Tuli pieni halkeema siihe nimittäi :( kyl sen sai liimattuu ja laitoin tarran päälle viel mut ois se kivempi jos ois iha ehjä

16.10.2009 18:19

Tänään tuli Turun Allrightista ostettua MP-asu;n Charger takki, MP-asu;n Vision hanskat, Mp-Asu;n kauluri ja HJC FS-10 kypärä ;) On tosiaan hyvä kauppa, mukavaa palvelua ja tinkittyä sai paljon hinnasta :seko:

24.10.2009 13:47

Mulla on joku yoko-takki, makso 5e jossain kierrätyskeskuksessa? :lol: Paljonkohan sellane maksaisi uutena? Kypäriä kaksinkappalein VCan umpikypärä ja Boerin crossikypärä senkään hinnasta en tiiä mitään?
Olisi mukavaa jos joku voisi kertoa paljonko tuo yoko takki, ja boeri kypärä n. maksaa?

28.10.2009 17:47

Mitkä olisi hyvät ajohanskat nyt kylmillä keleillä, mieluiten lyhytvartiset?

28.10.2009 20:06

Yazer kirjoitti:Mitkä olisi hyvät ajohanskat nyt kylmillä keleillä, mieluiten lyhytvartiset?

nahkahanskat.

28.10.2009 20:25

SuZuKi!1! kirjoitti:Mulla on joku yoko-takki, makso 5e jossain kierrätyskeskuksessa? :lol: Paljonkohan sellane maksaisi uutena? Kypäriä kaksinkappalein VCan umpikypärä ja Boerin crossikypärä senkään hinnasta en tiiä mitään?
Olisi mukavaa jos joku voisi kertoa paljonko tuo yoko takki, ja boeri kypärä n. maksaa?


Honkkarista noi kaikki yhteensä jotain 60€