Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

23.5.2009 19:17

Ale-ksi kirjoitti:
kas1 kirjoitti:Tänään tuli sitten ostettua tuollainen scott blouson ajotakki, on muuten pirun hyvän tuntuinen päällä! ;)


Tuollainen punavalkoinen nähtävästi kun noita "mainoksia" halusit? Itse ajatellut tuota punamustaa.

Kannattaisi varmaan lukea koko viesti, linkissä on aivan eri takki.. Se minkä aiemmin linkitin, oli iconin, mutta tuo minkä ostin oli scottin, koska tuntui niin mukavalta päällä ;)

23.5.2009 19:24

Ihan tavallinen takki ja aitoa nahkaa olevat hanskat, jotka lämmittävät hyvin. Ja kypärä tietenkin.

23.5.2009 20:57

kas1 kirjoitti:
Ale-ksi kirjoitti:
kas1 kirjoitti:Tänään tuli sitten ostettua tuollainen scott blouson ajotakki, on muuten pirun hyvän tuntuinen päällä! ;)


Tuollainen punavalkoinen nähtävästi kun noita "mainoksia" halusit? Itse ajatellut tuota punamustaa.

Kannattaisi varmaan lukea koko viesti, linkissä on aivan eri takki.. Se minkä aiemmin linkitin, oli iconin, mutta tuo minkä ostin oli scottin, koska tuntui niin mukavalta päällä ;)


Luin kyllä koko viestisi, ja tiedän kyllä ettei tuo takki jonka linkitit ole se jonka ostit, ja päätinkin kysyä ostitko tuollaisen Scottin puna-valkoisen.

25.5.2009 22:05

|{u$ki94 kirjoitti:http://www.martimotos.com/catalog/images/AGV_Airtech_Tribute_Antracita.jpg

Tosiaan tommone AGV Airtech tuli hankittua ni kertokaas ny vähä jotai käyttökokemuksia, eli ootteko tykänny potasta jne.


Mulla oli pari vuotta sitten käytössä toi. Ei se ihan huono ollut, mutta jotenkin kolho pitää päässä ja sellanen vähän heiveröisen tuntunen. Onhan se kuitenkin ihan kelpo potta ainakin mopokäyttöön.

Miksi muuten ostit noin vanhan (poistuvan) mallin? Kai sait ainakin hyvät alennukset? ;)

25.5.2009 22:15

kakkoskuski kirjoitti:Mulla oli pari vuotta sitten käytössä toi. Ei se ihan huono ollut, mutta jotenkin kolho pitää päässä ja sellanen vähän heiveröisen tuntunen. Onhan se kuitenkin ihan kelpo potta ainakin mopokäyttöön.

Miksi muuten ostit noin vanhan (poistuvan) mallin? Kai sait ainakin hyvät alennukset? ;)

No eipä mulla nyt niin väliä mikä potta on. Joo saatin muistaakseni joku viiskymppii alennusta.

29.5.2009 19:17

Tänään tuli sitten peilivisiiri ja takki saksasta. Aika näpsäkän tuntuinen takki ja visiiri on hieno.

2.6.2009 9:18

Mulla on dainese potta, scotin 89xi special edition lasit ja axon takki.

19.7.2009 18:43

Mul on robinhoodin ajolasit ja V-can kypärä,
Ja sellain Nitro potta,
sekä Hoflerin nahkahanskat

20.7.2009 0:12

Löytyy scott sandiego series ajohanskat,hjc:n kypärä ja scotin lasit. ajotakki vielä pitäis ostaa.

20.7.2009 0:37

Moren ajotakki(tulossa sweepin raptor), HJC:n CLX potta(airoh dome fear tulossa), Smithin lasit(Thorin enemyt pistetty jo tilaukseen), ajohanskoja ei oo mut foxit tulee, ajokenkinä toimii globen skeitit ;)

20.7.2009 14:41

AGV RC5 pottana, ajolasit ProGrip 3200 (tulossa), ajohanskat täytyy jossain vaiheessa tilata, samoin ajotakki.

26.7.2009 1:06

En nyt vielä varsinaisesti aja, mutta itselläni on bandit fighter peilivisiirillä ja ostan nahkatakin kun kortin saan.

26.7.2009 17:28

Kannattaa aina pitää ajaessa semmoista kypärää, jossa on visiiri tai lasit mahtuu. Tänään taas tuli koettua sen hyöty, nimittäin hiekkatieltä tultuani asfaltille ajoin jonkin matkaa ja renkaaseen juuttunut kivi sinkosi päin naamaa, onneksi oli visiiri edessä. Kuului nätti napsahdus ja kivi tuli kovalla vauhdilla, ilman visiiriä olisi tullut suoraan silmään tai otsaan. Kannattaa aina olla suoja edessä.

27.7.2009 2:24

Pitäisi omastakin moposta pestä tuo visiiri, aika mähläinen. Mutta jotenkin se on vaan mukavampi se viiman tunne naamassa, kun on visiiri auki...

27.7.2009 3:02

Tepitin kirjoitti:Pitäisi omastakin moposta pestä tuo visiiri, aika mähläinen. Mutta jotenkin se on vaan mukavampi se viiman tunne naamassa, kun on visiiri auki...



Hehe, juu itsekin sitä sen takia pidän aina auki, pari kertaa on tullut päin naamaa jotain roskaa tieltä, ei onneksi kiviä. Saman päivän aikana visiiriin lensi myös kivien lisäksi varmankin yhden ajon aikana 4 muutakin roskaa, hyvä kun oli visiiri edessä.