Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

19.10.2008 14:20

itellä iha arc crossi kypärä ja jotku foxin lasit ja tulipahan tuossa joku aika sitten ostettuu MP-asun takki eikä miusta ole mikään huono ajatus ostaa mopoiluu varten kunnollista takkii ku voihan sitä käyttää sitte vuoden päästä kemmullakii ajaessa

19.10.2008 16:02

Multa löytyy yks vanha Sinisalon kangas/nahkatakki, Menzzo nahkatakki, SIDI kengät, kolme umpipottaa, yks crossipotta ja Scottin lasit. Umpipotista pitäs päästä jo eroon, halvalla lähtee jos kiinnostaa :) Yks niistä on joku random ja kaks Stingiä, Stingeihin löytyy multa kans peilivisiireitä. Vähä kärsineitä kaikki..

19.10.2008 18:42

Japa. kirjoitti:kypärä oli 110e, lasit 37e ja hanskat 17e

Mistäs ostit, lasit nimittäin kiinnostais?

Entäs ku oisin tilaamassa tuolta http://www.fc-moto.de sivulta kypärää, niin miten on, onko porukka tilannu tuolta itse, onko kokemusta tavaran toimituksesta ja toimitusajasta?

20.10.2008 21:57

Tamburiini kirjoitti:
Japa. kirjoitti:kypärä oli 110e, lasit 37e ja hanskat 17e

Mistäs ostit, lasit nimittäin kiinnostais?

Entäs ku oisin tilaamassa tuolta http://www.fc-moto.de sivulta kypärää, niin miten on, onko porukka tilannu tuolta itse, onko kokemusta tavaran toimituksesta ja toimitusajasta?

enduro-store.de ja sieltä palkista bekleidung ja brillen sillee:D

1.11.2008 22:02

stringit

1.11.2008 22:13

deeteemies kirjoitti:stringit

oot varmaa koomine näky ku ajat :lol:

1.11.2008 23:58

tokkopa

Kypärä

11.11.2008 21:33

Tietääkö joku myydäänkö suomessa ONealin kypäriä ?
Jos tietää ni mis ?

13.11.2008 17:53

Minii^ kirjoitti:Tietääkö joku myydäänkö suomessa ONealin kypäriä ?
Jos tietää ni mis ?

Ei taideta missään myydä, kaverikin haki jenkeistä oman monster energy pottansa, joka on ONealin tekeleitä.

13.11.2008 19:09

93syntyny93 kirjoitti:
Minii^ kirjoitti:Tietääkö joku myydäänkö suomessa ONealin kypäriä ?
Jos tietää ni mis ?

Ei taideta missään myydä, kaverikin haki jenkeistä oman monster energy pottansa, joka on ONealin tekeleitä.

okei joo nii vähä arvelinki :D

14.11.2008 17:17

Ostakaa hyvät ajolasit peililinssillä! http://www.motot.net/galleria/kuva360863

17.11.2008 20:03

En jaksanu lukee kaikkii sivuja, ni olis pieni kymysys. Käytättekö mopolla ajaessanne hanskoja, vai pidättekö vain pottaa päässä? Entä riittääkö ihan perustakki ja farkut mopolla ajamiseen kesäsin?
Kiitos jo etukäteen :P

17.11.2008 21:12

Itse ajelin hupparilla, silloin tällöin t-paidalla ja varmaankin aina farkut jalassa. Hanskoja en kesällä käyttänyt, mutta syksyllä rupesi olemaan jo pakolliset, kun sormet jäätyivät.

17.11.2008 23:13

|{u$ki94 kirjoitti:En jaksanu lukee kaikkii sivuja, ni olis pieni kymysys. Käytättekö mopolla ajaessanne hanskoja, vai pidättekö vain pottaa päässä? Entä riittääkö ihan perustakki ja farkut mopolla ajamiseen kesäsin?
Kiitos jo etukäteen :P

Ainaki minä käytän hanskoja ympäri vuoden koska pidemmän päälle alkaa hiertää käsiä ilman hanskoja. (varsinkin crossilla ajaessa) Ja kyllä kait nuo riittää ihan hyvin... Ite käytän kevyttä ajotakkia ;)

18.11.2008 0:06

Yazer kirjoitti:Itse ajelin hupparilla, silloin tällöin t-paidalla ja varmaankin aina farkut jalassa. Hanskoja en kesällä käyttänyt, mutta syksyllä rupesi olemaan jo pakolliset, kun sormet jäätyivät.

Muuten samalla tavalla, paitsi en vieläkään käytä hanskoja, enkä aio käyttääkkään. Ehkä harkitsen jotain ohuita hanskoja, kun sormet alkavat muuttua sinisiksi. :D