Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

5.9.2007 19:51

Ajovarusteina toimii nyt talvitakki, jotkut faijan nahkahanskat ja farkut. Yllättävän hyvin suojaa noi hanskat vaikka ei oo edes oikeet ajohanskat.

5.9.2007 20:24

Tuli ostettuu mp-asun bullet housut. Pari kertaa oon käyttäny ja hyvältä vaikuttaa. 2-vuoden takuu ja 30 e alennusta normaali hinnasta. Mielestäni tein hyvät kaupat.

5.9.2007 20:30

Henkkis_ kirjoitti:Mielestäni tein hyvät kaupat.

Niin minäkin mielestäni, koska maksoin Richan ajotakista
50¤ :D

5.9.2007 20:47

mun "ajovarusteet" on tällä hetkellä: nahkatakki jossa ei mitään suojuksia ja maxi makasiinista ostettu kypärä. :D:D vois ostaa jonku kunnon takin ja kypärän sit kun saa kortin. mutta näillä mennään..

6.9.2007 21:14

Sawolaenen#13 kirjoitti:Onko tälläset hanskat lämpimät -15C pakkasilla? :D

Tietääkös kukaan? :D

6.9.2007 21:21

Sawolaenen#13 kirjoitti:
Sawolaenen#13 kirjoitti:Onko tälläset hanskat lämpimät -15C pakkasilla? :D

Tietääkös kukaan? :D
Mulla on noiden rinnakkaismalli gore-tex -kalvolla ja sanon, että ei ehkä pakkasille ole tuosta hanskaksi. Itse kyllä tykkään todella paljon noista ku pitävät vettä ja on tosi hyvät käteen. Joskus viiden tai kymmenen asteen pakkasilla oli vähän näpit jäässä, mutta kevät- ja syyskeleille hyvä hanska. Omien kokemusten mukaan talvella on melkein paras joku nahkainen kinnas tms.

E: Mulla siis nämä hanskat:
http://www.duell.fi/product_info.php?cP ... s_id=28307

6.9.2007 21:43

Okei, eli etsin talvkesi jotkut toiset, mutta kyllä varmaan nyt syksyksi ja kevääks noi tilaan. :D

10.9.2007 21:00

mul on tollanen 350 euron racing ajotakki kunnon suojil ja selkäpanssaril, mut käytän sitä vaan normi takkina ku en kehtaa ajaa mopol tollanen päällä, ois kyl vähä naurettavaa sori vaa, mut kunnon hanskat on ajaes kyl must.

10.9.2007 21:41

Ei kyllä mun mielestä oo mitään naurettavaa ajaa mopolla. Äitii kyllä tulee ikävä ajaa jossain +5 asteessa kouluun aamulla.

11.9.2007 15:22

ei siis mopol ajamises oo mitään vikaa mut saattaaa siin joku 1000cc supermoto kuski kattoo vähä vinoo jos jollai 16v mopojätkäl on kalliimmat ajovarusteet ku mitä sen mopo makso, no vähän kärjistetysti mut kummiski.[/img]

11.9.2007 16:15

levyjarru kirjoitti:ei siis mopol ajamises oo mitään vikaa mut saattaaa siin joku 1000cc supermoto kuski kattoo vähä vinoo jos jollai 16v mopojätkäl on kalliimmat ajovarusteet ku mitä sen mopo makso, no vähän kärjistetysti mut kummiski.[/img]
Ei se mun mielestä oo mitenkää noloo, jos huolehtii omasta turvallisuudestaan. Eikö se muka ole nolompaa pitää ihan muuten vain sellasta ajotakkia ja ajaa mopolla joku verkkatakki päällä? :P Jos mulle joku antais tollasen ajotakin (halvempikin kelpais) niin pitäisin aivan varmasti mopoillessa sitä.

11.9.2007 16:21

No tyhmäähän tällänen mutta meinasin itekkin ostaa Alpinestarsin takin. Sitten tuli mieleen kun motskaripoitsut kattoo ja nauraa ku isin pieniderbsipoju saanu uuden kalliin ajotakin :roll:

11.9.2007 18:38

okei saitte mut vakuuttuneeks pistetään se takki päälle ajaes

11.9.2007 21:05

http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=14380
Onks kellään kokemusta noista hanskoista, tollaset aattelin sittenkin tilata, kun noi on talvellakin lämpimät (?) ja vedenkestävät. :D

16.9.2007 20:12

Millasii ajotakkei porukat pitää skobal ajaessa? Ois tarkotus ostaa joku halpa takki ni mistäköhän kandeis metsästää (muualta ku lidlista tai tarjoustalosta :D)?