Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

6.10.2006 17:20

Mulla ei oo ollu silmalasien kanssa mitään ongelmaa. Siis omistan krossi- ja umpikypärän. Kypärähupun alle on vähän hankala saada laseja mut kyl ne saa.

6.10.2006 17:53

lippalakki kirjoitti:doddii!!!

nyt tarttis apua ja toivottavasti sitä saa täältä.

eli sanokaa ny viisaampina et saako tos Airoh tyger kypärässä joka on vähän crossi ja umpikypärän sekotusta niin visiiriä auki tiedän kyllä et sen saa pois mut saako sitä vaan auki ku siin on toi lippa paikalla ku oon silmälasipäinen ja haluasin tommosen crossi mallisen kypärän mutta kun ne oikeet crossi kypärät ei oikein käy mulle.
laitan vielä sen linkin tohon niin saatte käydä katsomas.
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... ode=TY11XL

Sen visiirin saa auki, niinkuin tavallisessakin umpikypärässä.

6.10.2006 17:55

no missäs noita arai tour x kypäriä sit myydään ja hintaki olis ihan kiva tietää. pistä linkkiä :wink:

6.10.2006 19:09

lippalakki kirjoitti:no missäs noita arai tour x kypäriä sit myydään ja hintaki olis ihan kiva tietää. pistä linkkiä :wink:
www.arai.brandt.fi Rohkenisin väittää että parhaimpia crossipottia mitä rahalla saa :wink: Hintaahan liikkeestä riippuen n. 500e

24.11.2006 21:33

Olen täs suunnitellu ostaa sweepin ajotakki, onko kellään kokemuksia sweepistä, onko hyviä ja kestäviä takkeja?entä pitääkö vettä?

26.11.2006 17:13

Robbari-krossi potta progrip laseilla ja sinisalo-rossihanskat ^^

27.11.2006 16:42

Tämmöstä oon ajatellu nyt ehkä hommata. Onko kellään kokemusta kyseisestä potasta?

26.12.2006 23:54

mitkä lasit ois parhaat agv rc-5 pottaan pitäis scoteist valkata (sopivimmat)

27.12.2006 13:29

zalama kirjoitti:mitkä lasit ois parhaat agv rc-5 pottaan pitäis scoteist valkata (sopivimmat)
Suosittelen että marssit pottas kanssa scotteja myyvään kauppaan kokeilemaan. Ei tartte arpoo ;)

14.1.2007 2:04

Mitkä alpinestarsin ajohanskat ois lämpimät näin talvella ja mistä ne kannattaa tilata?

19.1.2007 10:44

Nyt kun tuon Rieju SMX Proon kaupasta haen, niin ajattelin samalla ostaa ajovarusteet. Tuohon BF Racingin camouflake takkiin ja housuihin iskin silmäni. Kellään kokemuksia niistä? Ja mielipiteitä että sopisiko ne ja Riejun uusi SMX ollenkaan yhteen?

19.1.2007 16:56

jonic kirjoitti:Tämmöstä oon ajatellu nyt ehkä hommata. Onko kellään kokemusta kyseisestä potasta?


Kävin moposportilla tossa joulun aikaan ja näin tuon kypärän siellä. Ihan asiallisen oloiselta vaikutti. Ihan siisti potta tuohon hintaan.

15.2.2007 20:25

Nostetaas ylöspäin.

Itelle ilmesty pari päivää sitten tommonen Iconin Pursuit nahkatakki. Vaikuttaa ainakin melko laadukkaalta takilta. Onko kellään kokemusta?

Ja kypäränä toimii HJC CS-12. Mopolla ajaessa ainakin ihan tarpeeks laadukas kypärä.

15.2.2007 20:26

MasterZoni kirjoitti:Nostetaas ylöspäin.

Itelle ilmesty pari päivää sitten tommonen Iconin Pursuit nahkatakki. Vaikuttaa ainakin melko laadukkaalta takilta. Onko kellään kokemusta?

Ja kypäränä toimii HJC CS-12. Mopolla ajaessa ainakin ihan tarpeeks laadukas kypärä.
Iconit on kuulemma ihan saatanan hyviä. Tosin niillä on kyllä hintaakin :D Hyvä mopopottahan tuo HJC on, ite ajoin CS-10:lla mopoiän.

15.2.2007 20:28

täl hetkel ei lövy muut ku toi airohin kypärä joka jää kakkos kypäräks. enskesänä sit luultavasti pitää investoija tonnilla ainkai varusteita ku kemmun hommaa.