Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

6.6.2004 20:41

vasta- tai sivutuulessa on inhottava ajaa... kerran ajelin ihan kaikessa rauhassa ja kuuntelin musaa samalla, niin tuulenpuuska tuli sivulta ja huomasin olevani vastaantulijan kaistalla, olin meinaa vähän väsynyt ja muuta kivaa...

onneks ei tullu ketää vastaa. nonii, takas aiheeseen

7.6.2004 0:20

Jos pitemmälle ajolle lähen nii vedän ajotakin niskaan... muuten yleensä farkkutakin kanssa ajelen.

Ei sitä ajotakkiakaan tosin oo mopolla ajoon ostettu, se on sitä varten ku oon faijan kyydissä isommalla pyörällä... ettei tarvi tulla porvariks haukkumaan, vaikkenmä ny siitä nii loukkanntuiskaan :roll:

19.6.2004 23:46

Noniin nyt tuli ostettua kunnon ajotakki. IXS hinta 280€ tingin 224€. Kuva löytyypi galleriasta. Kyllähän tommonen on hyvä olla, kun on suojat ja kaikki

20.6.2004 0:07

Isännällä on gold wing ja mä oon tietenki täysillä hengessä mukana ja mulla on semmonen ajotakki missä lukee takana "Gold Wing" :retee:
Nii samakai sitä on pitää samalla ku ajaa mopolla :roll:

20.6.2004 11:32

mä ostin tossa just jonkun näkösen tuulipuvun, takki ainankin kestää ihan hyvin viimaa, sateesta ei oo viel tietoo...

30.6.2004 21:42

jusq kirjoitti:JA VITUT sanon mää ! mäen ite nää mitään järkee ostaa mitään 1000€ scotin ajovarusteita ja takkeja yms.. pelkät shortsit ja t-paidat siittää kesä helteellä.. ja talvella toppa housut, pitkät kalsarit, ja kaikkii 10 collagee päällekkäin yms.. ottakaa relax senkin rikkaat ei tarvi tulla pällistelee jos ei oo mitää ihan uutta amis scoboo tai derbii et hei oox osdannu don niiq gäydettyn ? ja vetää röökii samaa aikaa. :retee: .. se on aika pellee niiiiiiq ! ja menkää ajelee jonnekki hollywooii niitten kalliitten ajovarusteitten kaa ja hienoitten puheitten.. rupee pikkuhiljaa vituttaa mun yks rikas frendi joka kehuu niinkun IHAN kokoajan sen tavaroita ja kertoo hintoja ja mä ostan nyt hyvän monkeyn ja sen monkeytä paremman ni se sano että TOI ON RUMA OSTA EES HIENOMPI.. PISSSSSIIIIIXMI FUCKIN RULEEEEEEZZ !!!! SAATANAN RIKKAAAAAAT PASKAT !!! KUOLKAA JA JÄTTÄKÄÄ MASSIT MULLE :twisted: !


nii tai sit sä vaa meet töihi ja tienaat ite rahas etkä tuhlaa heti kaikkee mitä porukoiltas saat mihinkää mässyy tai tunge palikoneisii..

30.6.2004 23:14

jusq kirjoitti:JA VITUT sanon mää ! mäen ite nää mitään järkee ostaa mitään 1000€ scotin ajovarusteita ja takkeja yms.. pelkät shortsit ja t-paidat siittää kesä helteellä.. ja talvella toppa housut, pitkät kalsarit, ja kaikkii 10 collagee päällekkäin yms.. ottakaa relax senkin rikkaat ei tarvi tulla pällistelee jos ei oo mitää ihan uutta amis scoboo tai derbii et hei oox osdannu don niiq gäydettyn ? ja vetää röökii samaa aikaa. :retee: .. se on aika pellee niiiiiiq ! ja menkää ajelee jonnekki hollywooii niitten kalliitten ajovarusteitten kaa ja hienoitten puheitten.. rupee pikkuhiljaa vituttaa mun yks rikas frendi joka kehuu niinkun IHAN kokoajan sen tavaroita ja kertoo hintoja ja mä ostan nyt hyvän monkeyn ja sen monkeytä paremman ni se sano että TOI ON RUMA OSTA EES HIENOMPI.. PISSSSSIIIIIXMI FUCKIN RULEEEEEEZZ !!!! SAATANAN RIKKAAAAAAT PASKAT !!! KUOLKAA JA JÄTTÄKÄÄ MASSIT MULLE :twisted: !

Ja viestin idea oli..? Sossunrahat riitä ostamaan pojalle ajokamoja..? Kannattaisko pyytää iskää tai äiskää menemään töihin..?

30.6.2004 23:35

jusq kirjoitti:JA VITUT sanon mää ! mäen ite nää mitään järkee ostaa mitään 1000€ scotin ajovarusteita ja takkeja yms.. pelkät shortsit ja t-paidat siittää kesä helteellä.. ja talvella toppa housut, pitkät kalsarit, ja kaikkii 10 collagee päällekkäin yms.. ottakaa relax senkin rikkaat ei tarvi tulla pällistelee jos ei oo mitää ihan uutta amis scoboo tai derbii et hei oox osdannu don niiq gäydettyn ? ja vetää röökii samaa aikaa. :retee: .. se on aika pellee niiiiiiq ! ja menkää ajelee jonnekki hollywooii niitten kalliitten ajovarusteitten kaa ja hienoitten puheitten.. rupee pikkuhiljaa vituttaa mun yks rikas frendi joka kehuu niinkun IHAN kokoajan sen tavaroita ja kertoo hintoja ja mä ostan nyt hyvän monkeyn ja sen monkeytä paremman ni se sano että TOI ON RUMA OSTA EES HIENOMPI.. PISSSSSIIIIIXMI FUCKIN RULEEEEEEZZ !!!! SAATANAN RIKKAAAAAAT PASKAT !!! KUOLKAA JA JÄTTÄKÄÄ MASSIT MULLE :twisted: !
Fuck'n teiniX!!! :twisted: Helevata, nyt iski himo saada joku hieno musta peilivisiiri pamppers kypärä, mutta ei oikeen talous salli.... prkl. Pitää vähä oottaa.:(

1.7.2004 11:36

Mulla kävi aika hyvä tuuri kun olin käymässä saksassa niin serkku möi mulle vanhan moottoripyöräilypuvun 50€ ja oli uutena maksanu ihan vitusti.. se päällä ajellessa ei kylmä tule, mutta kesällä on helvetin mukava ajella munasillaan!

1.7.2004 11:48

onko isäntä kokeillut? noh, nahkapuku pitää vettä ainankin... :D

1.7.2004 17:59

Yleensä drymax takkii ja housui, ei sit haittaa jos vähän satelee, mopoo varten en tosiaankaan rupee mitää prätkävarusteit ostaa mis o kaikki suojat

12.12.2004 14:17

viel on juu normaali takki ajaessa päällä mut ku rahatilanne on parempi ni vois ostaa ihan kunnon ajotakin, ei kummiskaan mitään yoko turbomegasuoja rotsia, tollanen alpinestarssin t-stunt airflow takki ois aika jees, hinta oli jotai 245€.. vissiin...

12.12.2004 18:57

yokon akotakki päällä, sain sen ilmaiseksi vakuutusthtiöltä, kun oli lähtenyt pala kyynärpäästä...

12.12.2004 19:56

Joku tuulitakki, farkut, skedekengät ja nahkahanskat ja tietysti kypärä. Ei mopoon mitään ajotakkeja tarvii...

12.12.2004 20:37

itellä on ajohanskat, tuulitakki, kypärä ja jos on kylmä ilma niin ajohousut.