Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

24.5.2004 18:26

Se on helvetin katu-uskottavan näköstä kun paahtaa skopukalla täysissä mp-kamoissa kenkiä myöten... :D
Yhdellä meijän koulussa on rukan (lue: helvetinkallis) ajotakki, ja ajelee se päällä PeVettinsä kanssa, näyttää hienolta... :)

24.5.2004 18:28

LieTo kirjoitti:Yhdellä meijän koulussa on rukan (lue: helvetinkallis) ajotakki, ja ajelee se päällä PeVettinsä kanssa, näyttää hienolta... :)


Hah, ajotakkihan maksaa melkein mopoa enemmän.

24.5.2004 21:48

tietenkin pitäis olla semmonen hillitty takki, ei semmonen mis lukee kypärän kokosilla kirjaimilla ÄMPEE ASU selässä...
siis jos mopolla ajaa, varsinkin skodulla...

24.5.2004 22:02

Tommosen takin hommasin

http://www.bering.fr/base/boutiques/5/p ... 887125.jpg

On muuten ihan älyttömän hyvän tuntunen päällä ja tänää koeajoin ton takin niin ainakin piti tuulta hyvin. Ja uskon että ei tule sade keleilläkään mitään ongelmia.

24.5.2004 22:11

näyttäis ihan laatu takilta... sopii varmasti hyvin yhteen tuonon kanssa.

mä etsin jotain sellasta mikä on niinku musta, mutta siin on semmonen vaalee hiekanvärinen ja valkonen poikkiraita rinnan päällä jotka jatkuu sitten siitä hihoihin...

onko tietoa valmistajasta, mallista tai hinnasta kenelläkään?

5.6.2004 21:17

JA VITUT sanon mää ! mäen ite nää mitään järkee ostaa mitään 1000€ scotin ajovarusteita ja takkeja yms.. pelkät shortsit ja t-paidat siittää kesä helteellä.. ja talvella toppa housut, pitkät kalsarit, ja kaikkii 10 collagee päällekkäin yms.. ottakaa relax senkin rikkaat ei tarvi tulla pällistelee jos ei oo mitää ihan uutta amis scoboo tai derbii et hei oox osdannu don niiq gäydettyn ? ja vetää röökii samaa aikaa. :retee: .. se on aika pellee niiiiiiq ! ja menkää ajelee jonnekki hollywooii niitten kalliitten ajovarusteitten kaa ja hienoitten puheitten.. rupee pikkuhiljaa vituttaa mun yks rikas frendi joka kehuu niinkun IHAN kokoajan sen tavaroita ja kertoo hintoja ja mä ostan nyt hyvän monkeyn ja sen monkeytä paremman ni se sano että TOI ON RUMA OSTA EES HIENOMPI.. PISSSSSIIIIIXMI FUCKIN RULEEEEEEZZ !!!! SAATANAN RIKKAAAAAAT PASKAT !!! KUOLKAA JA JÄTTÄKÄÄ MASSIT MULLE :twisted: !

5.6.2004 21:45

Ai, että sun shortsit ja t-paita ihan siittää? Äh, ei mitään ajokamoja tai vaatteita ollenkaa, alasti on paras ajaa.

5.6.2004 21:52

Ihan tavalline takki päällä mennää täl hetkellä, mut varmaan ens syksynä viimeistään jonkullainen ajotakki tulee. Tosiaankaan ei ole mitään 1000€ IXS:ssä tarkotuksena ostaa, vaan joku halpa perustakki.

5.6.2004 22:48

Lämpimillä säillä ajelen fleece-paita päällä, ja sellaset fleece-hanskat kädessä. ON lämmin varustus. Eikä haittaa vaikka vähän vettä sataa. :wink:

6.6.2004 10:33

jusq kirjoitti:JA VITUT sanon mää ! mäen ite nää mitään järkee ostaa mitään 1000€ scotin ajovarusteita ja takkeja yms.. pelkät shortsit ja t-paidat siittää kesä helteellä.. ja talvella toppa housut, pitkät kalsarit, ja kaikkii 10 collagee päällekkäin yms.. ottakaa relax senkin rikkaat ei tarvi tulla pällistelee jos ei oo mitää ihan uutta amis scoboo tai derbii et hei oox osdannu don niiq gäydettyn ? ja vetää röökii samaa aikaa. :retee: .. se on aika pellee niiiiiiq ! ja menkää ajelee jonnekki hollywooii niitten kalliitten ajovarusteitten kaa ja hienoitten puheitten.. rupee pikkuhiljaa vituttaa mun yks rikas frendi joka kehuu niinkun IHAN kokoajan sen tavaroita ja kertoo hintoja ja mä ostan nyt hyvän monkeyn ja sen monkeytä paremman ni se sano että TOI ON RUMA OSTA EES HIENOMPI.. PISSSSSIIIIIXMI FUCKIN RULEEEEEEZZ !!!! SAATANAN RIKKAAAAAAT PASKAT !!! KUOLKAA JA JÄTTÄKÄÄ MASSIT MULLE :twisted: !


Riehu mitä riehut mut kaikki ei välttämättä osta ajovarusteita sen takia että ne voisi esitellä niitä toisille. Niillä katos on suojaavakin vaikutus

6.6.2004 10:44

lugeri kirjoitti:
jusq kirjoitti:JA VITUT sanon mää ! mäen ite nää mitään järkee ostaa mitään 1000€ scotin ajovarusteita ja takkeja yms.. pelkät shortsit ja t-paidat siittää kesä helteellä.. ja talvella toppa housut, pitkät kalsarit, ja kaikkii 10 collagee päällekkäin yms.. ottakaa relax senkin rikkaat ei tarvi tulla pällistelee jos ei oo mitää ihan uutta amis scoboo tai derbii et hei oox osdannu don niiq gäydettyn ? ja vetää röökii samaa aikaa. :retee: .. se on aika pellee niiiiiiq ! ja menkää ajelee jonnekki hollywooii niitten kalliitten ajovarusteitten kaa ja hienoitten puheitten.. rupee pikkuhiljaa vituttaa mun yks rikas frendi joka kehuu niinkun IHAN kokoajan sen tavaroita ja kertoo hintoja ja mä ostan nyt hyvän monkeyn ja sen monkeytä paremman ni se sano että TOI ON RUMA OSTA EES HIENOMPI.. PISSSSSIIIIIXMI FUCKIN RULEEEEEEZZ !!!! SAATANAN RIKKAAAAAAT PASKAT !!! KUOLKAA JA JÄTTÄKÄÄ MASSIT MULLE :twisted: !


Riehu mitä riehut mut kaikki ei välttämättä osta ajovarusteita sen takia että ne voisi esitellä niitä toisille. Niillä katos on suojaavakin vaikutus

Mutta köyhän miehen nahkapuku,joka kaikilta meiltä löytyy vakio-varusteena,on paras ajopuku :wink:

6.6.2004 11:39

Ihme-Jannu kirjoitti:Ai, että sun shortsit ja t-paita ihan siittää? Äh, ei mitään ajokamoja tai vaatteita ollenkaa, alasti on paras ajaa.

nyt alanki tajuta et miks nimes on "ihme-jannu".... :retee:

6.6.2004 16:53

lol, äsken ajettiin niin kaveri ajotakkeineen valitti että on kylmä, ite painoin farkkutakki päällä ja just sopivan lämmin oli.

6.6.2004 17:08

olkku1987 kirjoitti:lol, äsken ajettiin niin kaveri ajotakkeineen valitti että on kylmä, ite painoin farkkutakki päällä ja just sopivan lämmin oli.
No ei tuolla voi kylmä tulla vaikka lasti ajais, onhan siellä ainaki +15.

6.6.2004 17:49

no täälläpäin olikin aika vitunmoinen tuuli.