Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Ajovarusteet

20.5.2004 22:37

tämmöstä topiccia en löytäny, että laittakaa lukkoon vaan jos tämmönen jo on.

eli: oliskohan ihan sairas ajatus ostaa joku kunnollinen ajotakki mopoiluun?

kun ei oikeen hotsittais ajella tuol kun talvi "water resistant" takista tulee woda läpi, eikä se kovinkaan paljon ajoviimaa vastaan auta...

kyllähän sellanen takki kustantaa, mut jos on massia niin olisko ihan tyhmää ostaa joku kohtalaisen hyvä ajotakki missä olis ainankin olka- ja kyynärpää suojat?
suojais sitten samalla vähän tota kaatumisen varaltakin.

että kertokaas mielipiteitä ja että millasia takkeja käytätte ajaessa sun muuta sen semmosta.

20.5.2004 22:38

ei mopon kanssa käytetä muita ajovarusteita kun pottaa. ite laitan sään mukaan takin, kalsarit, sukat ja hanskat ja hyvinhän silleen on selvitty

20.5.2004 22:40

kyllähän sitä on selvitty, mut välil käy kans niin et tuleekin vettä niskaan kun on hepposet varusteet päällä...

ihan sillä mielellä tätä vaa kyselen...

20.5.2004 22:45

Ite käytän tavallista lautailutakkia viileemmällä ja vähä kevyempää lämpimämmällä. Ja farkut/tavalliset housut/verkkarit. Ongelmia ei oo ilmenny. Ja ite en ainakaa mitään yyber motottakkia kehtais käyttää... :roll:

20.5.2004 22:47

Normaalit kamppeet yleensä kalsarien kaa... Ja takkina on nahkatakki. :retee: Tulee semmone spuge olo ku on se pääl muttei se haittaa yhtää! Eipähä tuu tuuli/vesi/kylmä läpi! Tosi hyvä takki. Oon kyllä harkinnu ostaa jonku vähä paremman takin.

20.5.2004 22:48

mä oon suunnitellu sellasta hillittyä mustaa missä menee valkonen ja sininen raita rintakehän yli ja siitä hihoihin... se ei näytä sellai yhtään mototakilta, mut onpa kuitenki samat ominaisuudet...

20.5.2004 22:51

Vaikuttaa kovasti siltä, että sä haluisit sen takin, niin mikset ostais...?

20.5.2004 22:54

finanssi politiikka viel vähän hakusessa...

20.5.2004 23:00

Ihan "normaalit" vaatteet päällä myös ajaessa

20.5.2004 23:04

Pilotti päällä, keli kun keli! :D

20.5.2004 23:07

Tavalliset vaatteet ajaessa. Tietenki jos sataa tai viilee keli niin takki kanssa.

20.5.2004 23:10

crusty kirjoitti:Pilotti päällä, keli kun keli! :D


ennen pelotti, nyt on pilotti

21.5.2004 0:13

Talvella endurokamppeet toimii. Saappaat oon kuitenkin jättäny yleensä poies...

21.5.2004 1:25

jaa jaa... mulla ei oo kyllä talviajo suunnitteilla, jotenka tarvittais vaan nyt viileempien kelien ajaks parempaa takkia... ja sateen kestäviä housuja.

niitä olis tarvittu viime syksynä, kun hölmönä ajoin melkeen uuteen vuoteen saakka...

21.5.2004 1:31

cpi_pwr kirjoitti:niitä olis tarvittu viime syksynä, kun hölmönä ajoin melkeen uuteen vuoteen saakka...

Kuinniin hölmönä? Hölmönä et ajanu koko talvea...

Ja itse aiheeseen liittyen, niin en mä mopolle mitään ajokamppeita rupeis ostamaan.