Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

5.2.2006 20:39

SuizaPV60cc kirjoitti:
||jamppa|| kirjoitti:
SuizaPV60cc kirjoitti:kertokaas millaset ajolasit kannattas ostaa,mahdollisemma halvat :D


mulla on scotin 83x on ihan hyvät ja halvat hinta 29-39¤niitä saa duelilta

linkki?


Linkki? Ei hyvää päivää jätkät,vähän omatoimisuutta peliin. Mitä jos kirjottaisit vaikka googleen duell? Sieltä niitä linkkejä löyty n.10 600kpl. Koitappa ite jos onnistuis.

5.2.2006 21:32

scatterilta tilasin scottin kirkaslinssiset lasit alle kakskymppii, entiiä onko enää jäljel. Hyvänlaatuset näyttää olevan

edit: http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?products_id=6753

5.2.2006 21:51

Richa Le Mans ja AGV RC-5 Pro, scottin jotkut hyvät lasit ja ajohanskoja kattellaan..

8.2.2006 10:29

Mjuu, oon käyny kattoos. 50e hintaa, onko paha.
Ko yks kaveri sano että saa halvemmallakin, mut...
Käydää varmaa yhe kaverin kanssa ostaas täs jokupäivä. :)

8.2.2006 12:02

tietääkös kukaan mimmoset ne easyn moto hanskat on ?

Pitäs saaha vähä tietoa että onko lämpimät ja kandeeko ostaa vai jätänkö suosiolla väliin ?

8.2.2006 16:02

Richa' kirjoitti:
SuizaPV60cc kirjoitti:
||jamppa|| kirjoitti:
SuizaPV60cc kirjoitti:kertokaas millaset ajolasit kannattas ostaa,mahdollisemma halvat :D


mulla on scotin 83x on ihan hyvät ja halvat hinta 29-39¤niitä saa duelilta

linkki?


Linkki? Ei hyvää päivää jätkät,vähän omatoimisuutta peliin. Mitä jos kirjottaisit vaikka googleen duell? Sieltä niitä linkkejä löyty n.10 600kpl. Koitappa ite jos onnistuis.

on koitin mutten löytäny

kiitos Nidown

8.2.2006 16:05

Held Thunder punamusta tekstiilitakki suojilla, 179e, sitte HJC CS-10 150e + 54 sininen visiiri joka on tulossa, ja sitten vielä lidlin ajohanskat :P

8.2.2006 16:32

SuizaPV60cc kirjoitti:on koitin mutten löytäny

kiitos Nidown


En tiedä sitten kenen silmillä katoit mutta mulle tuli googlesta yli 10000 osumaa,heti ensimmäisenä linkki duellin sivuille.. ;)

9.2.2006 20:27

Nyt varmaan tarkoitettiin sitä ettei kyseisiä laseja löytynyt sivuilta. Useimmat asiat kyllä löytää, kun viitsii hetken etsiä ja omaa edes kuta kuinkin toimivat näköelimet. Ehkä voimme päättää offtopicin tähän.

11.2.2006 2:02

Zoikkeli kirjoitti:
dude_90 kirjoitti:Mää ainakin vedän krossia ilman kypärää ku jos sattuu vetäsee lipat nii vituttaa ku tulee kalliseen kypärään naarmuja ihan suotta :) Ja vauhtia ei ole meidän rossiradoilla paljon paskaakaan niin. Mutta muuten sitä toki pitää ja kannattaa pitää!


Mieluummin mä otan ne naarmut kypärään ku omaan päähän jos kaadun 250cc täydes menos!


Joo, mutta mulla on PV ja se on 50cc melkeinvakio. Vauhtia rossiradalla parhaimmillaan ehkä 20km/h ja ilmalennot 10cm korkeita. Ja kiviä ei paljoa ole, suurimmaksi osaksi sellasta hiekkarantahiekkaa.
Että vähän eriluokan rosseista puhutaan :)

11.2.2006 9:20

Zephir0th kirjoitti:Held Thunder punamusta tekstiilitakki suojilla, 179e, sitte HJC CS-10 150e + 54 sininen visiiri joka on tulossa, ja sitten vielä lidlin ajohanskat :P


Aika huijjausta toi 150¤ tosta kypärästä, mä sain sen 72¤.

14.2.2006 18:47

Richa' kirjoitti:
SuizaPV60cc kirjoitti:
||jamppa|| kirjoitti:
SuizaPV60cc kirjoitti:kertokaas millaset ajolasit kannattas ostaa,mahdollisemma halvat :D


mulla on scotin 83x on ihan hyvät ja halvat hinta 29-39¤niitä saa duelilta

linkki?


Linkki? Ei hyvää päivää jätkät,vähän omatoimisuutta peliin. Mitä jos kirjottaisit vaikka googleen duell? Sieltä niitä linkkejä löyty n.10 600kpl. Koitappa ite jos onnistuis.


linkista en tiiä ostin duelin luettelon kautta

3.3.2006 19:58

Monet näyttää olevan mopoilussa ajovarusteita vastaan. Siis takkeja ja housuja. Mull on ihan kunnon kamat aina päällä, kunnon takki, housut, kengät, hanskat. Eikä se ollenkaan oo hölmöä. Muuten, niis näyttää aika snygeilt.
Ne on hyvä olla joss kaatuu, se kaatuminen ei aina johdu omasta virheestä.... Niin on paras olla kamat vaa, joss jotai tapahtuis

3.3.2006 20:07

Mullaki on kaikki mutu oikeita ajovarusteita, paitti kengät on armeijan vanhat ratsastus saappaat, mutt aonhan niissäki aika kovat kärjet ja ne on nahkaa.
Mikä ihmeen snygeli?

4.3.2006 12:22

Fight 2 kirjoitti:
Zephir0th kirjoitti:Held Thunder punamusta tekstiilitakki suojilla, 179e, sitte HJC CS-10 150e + 54 sininen visiiri joka on tulossa, ja sitten vielä lidlin ajohanskat :P


Aika huijjausta toi 150¤ tosta kypärästä, mä sain sen 72¤.
Sen hinta aleni samassa liikkeessä 120e:hen 2vk siitä kun olin ostanut, prkl:P mutten sitä kyllä alle sadan euron ole missään nähnyt ?!?!