Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Meinaatko hankkia kevarin mopon jälkeen?

Kyllä
1668
55%
En, ajan mopolla autokorttii asti.
1370
45%
 
Ääniä yhteensä : 3038

3.2.2005 21:47

Derbi 3vuodeks alle ja sitte kun saan kortin niin faijan kaa saksaan :D

3.2.2005 23:48

NaZZe kirjoitti:Derbi 3vuodeks alle ja sitte kun saan kortin niin faijan kaa saksaan :D

haluutko ostaa helvetin kisakireen sykkösen q oot mopoo ettimäs :-D

4.2.2005 0:01

olis ollu tarkotus hankkia kevari kortti mutta kun on tuo matti kukkarossa...

4.2.2005 0:02

Skodee uponnu sen verran massia että en aio heti myydä pois...

4.2.2005 13:02

KoPoNe kirjoitti:Skodee uponnu sen verran massia että en aio heti myydä pois...

sen kyllä huomaa vehkeestäs ;-)

4.2.2005 13:04

;). mutta olishan sitä kiva päästellä kunnon 125:lla.. mutta eikai siinäö auta. menis aika paljon rahaa: kevarikortti, vero, ja itse pyörä ei ole halpaa lystiä varsinkaan jos haluaa kunnon pyörän.

4.2.2005 13:16

eihän se tosiaan kovin halpaa lystiä oo niiq mopoilukaan.. mut kyllä piikin ottasin jos maksais mukisematta kaikki kulut ;-)

4.2.2005 14:33

Nojaa, 18ikävuoteen saakka tulee ajeltua mopolla. Kevariin kun ei ole varaa, ja vaikka olisikin niin toi mutsi ei taas oikeen tykkää. Korttia olin suunnitellu, mutta eipä tykännyt siitäkään. Semmosta se on kun on tollanen 2-pyöräisistä yleisesti mitään tietämätön mutsi. Ei se aina mee nii tasan.

4.2.2005 16:53

ainaki yks kevari tulee toden näköisesti keväällä... iskäki on jo alkanu vihdoin suostuun siihe... noilla mopoilla ajelu alkaa tuntuun kerta niin tylsältä...

4.2.2005 18:53

Mä en ainakaan millään piikillä ajais, ennemmin ostaisin 17-vuotiaana 600cc: D

4.2.2005 19:55

Sir_Kauris kirjoitti:Nojaa, 18ikävuoteen saakka tulee ajeltua mopolla. Kevariin kun ei ole varaa, ja vaikka olisikin niin toi mutsi ei taas oikeen tykkää. Korttia olin suunnitellu, mutta eipä tykännyt siitäkään. Semmosta se on kun on tollanen 2-pyöräisistä yleisesti mitään tietämätön mutsi. Ei se aina mee nii tasan.


Jos sä oot uutena saanu ton Derbisi, niin sulla olisi riitänyt rahat korttiin, vakuutuksiin ja melkeinpä veroihinkin. Vaikka kyllä vähän ymmärryksen yli menee jos ei porukat anna piikkiä ostaa. Mäkään en ollut ostamassa kevaria aluksi, mutta sitten isoveli sai suostutelluksi :D

4.2.2005 21:01

Mä ostaTAN kevarin, maksan ite osan mutta kyllä se isi saa maksaa loput.
Se on muuten kumma että porukat ei osta kevaria koska se on tappovehje niinkuin kaverini vanhemmat ajattelevat.

4.2.2005 21:57

Gas gas piikki superi ois pakko saada. Tai sit uus räsä. Perkeleen kallis kuume tää piikkikuume. :( Mutta ainoo mahdollisuus olis lainata faijalta rahat ja maksaa ite takas, mutta se ei oo oikeen ollu innokas lainaa mulle noin paljo... Ja pitäs se duuni saada. Eli aika huonot on mahikset saada piikki.

Ja vaikka jo kesäkuussa voisin alottaa autokoulun, mutta silti...

4.2.2005 22:27

Maailma olisi paljon siistimpi jos kukaan ei ostaisi kevareita, vaan virittäisi mopoa. Kuvitelkaas nyt: Kauhee lössi aina ajelemas ja kaikilla virimopot. Kaikki aina kusessa kun kytät tulee ja kaikki aina karkuun. Sepäs olisi vasta elämää!

4.2.2005 22:58

Swifty kirjoitti:Maailma olisi paljon siistimpi jos kukaan ei ostaisi kevareita, vaan virittäisi mopoa. Kuvitelkaas nyt: Kauhee lössi aina ajelemas ja kaikilla virimopot. Kaikki aina kusessa kun kytät tulee ja kaikki aina karkuun. Sepäs olisi vasta elämää!


No njaa, kuulosti tuo aluksi mukavalta, mutta mopot ovat siihen asti vakavasti otettavia kunnes näkee rekkarikilven.

Ja jos joku ei tajunnut, niin mun mielestä se on naurettavan pieni.