Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Meinaatko hankkia kevarin mopon jälkeen?

Kyllä
1668
55%
En, ajan mopolla autokorttii asti.
1370
45%
 
Ääniä yhteensä : 3038

28.4.2004 15:27

Piikin ostan, Aprilia RS:n siis. Tänään alkaa teoriatunnit autokoulussa :D Pitäisi se Räsä löytää pian. Kallistahan tuo on kyllä... Mutta kyllä iskä sponsoroi myös :D Maksaahan siinä sitten kunnon ajovarusteetkin ja vakuutukset kivan osan... Mutta onhan piikillä paljon mukavampi ajaa kuin Pevetillä :D

28.4.2004 15:49

Juu kyllä kevaria pitäisi hankkia, ensi vuoden puolella varmaankin..ei jaksa todellakaan mopolla ajaa 18 asti. :-? Ja piikkiin rahat revitään myymällä mopo, kesätyörahat ja loput tietenkin tietenkin pappa betalar.. heh..

Vielä ei oo varmaa tietoo minkälaista olisin hankkimassa. Ite haluaisin hommata jonkun kyykyn (esim. vaikka hakis saksasta aprilia RS:än, se jopa onnistuisi kun tuo isä on ennenkin sieltä tuonut kaikenlaista, autoja mm.), se vaan että isä ei haluaisi minulle sellaista kustantaa. Ilmeisestikkin pelkää että kosautan sillä rekan kylkeen tai jotain.. Jostain syystä olisi mielummin ostamassa enska piikkiä, kyllähän se minullekkin tietenkin käy, joku ktm exc olisi erittäin makoisa.. Huono puoli vaan on että ei löydy rahaa ,eikä mielenkiintoa ruveta vaihtelemaan niin korkeaviritteiseen vehkeeseen joka ikisen ajon jälkeen mäntää, (noei aivan, mutta kuitenkin aivan liian usein niitä joutuisi vaihtelemaan). :\

Ja nyt sitten iskä olisi varmaan ostamassa jotain helvetin nelari enskaa mulle, siihen kohtaan minä kyllä sanon stop. Ensinnäkin tehottomia suurinosa ja sitten vielä iskä esittelee jotain ihan saatanan rumaa kaiken lisäksi. Hohhoi... Jos ei kerta mäntiä huvita ruveta vaihtelemaan niin saatana se RS:ä alle sitten. Seuraavaksi varmaan rupeaa tarjoamaan jotain customia. Siinä vaiheessa muutan venäjälle ja muutan nimeni sergeiksi.

28.4.2004 16:26

Noi hellanlettas ku isipappa oikeen tyrkyttää sulle pyörää eikä mikään kelpaa.

28.4.2004 17:40

Piikki tulee alle.... Luultavimmin cagiva raptor :wink:

28.4.2004 17:41

Pärrääjä kirjoitti:Piikki tulee alle.... Luultavimmin cagiva raptor :wink:

Se on vitun hieno nakupyörä!

28.4.2004 18:25

Haxu kirjoitti:
Pärrääjä kirjoitti:Piikki tulee alle.... Luultavimmin cagiva raptor :wink:

Se on vitun hieno nakupyörä!
Onhan se... :D

Kävin juuri ekalla teoriatunnilla piikkikorttia varten... :D Helppoa asiaa! :)

28.4.2004 18:53

Kyllä se piikki oli pakko saada. Ei jaksanu enää millään ajella räxällä. Ei se piikki nyt niin mahottoman kalliiks tuu, ellei osta uutta & kalleinta pyörää.

28.4.2004 19:20

Sanokas paljon piikin pitäminen tulee maksamaan vuodessa.. siis nyt ekana vuonna kun pitää tehä kortti ja ajovarusteet (ei piikin hintaa) ja sitten seuraavana vuonna..

28.4.2004 20:05

ei mitään piikkejä :retee: aerox on sen verran hyvä vehje :wink:

28.4.2004 20:14

Joopa, joo..
Eli, ite ostan todennäkösesti kevarin, koska en todellakaa kehtaa ajaa tolla tigrulla johonki 18v asti EI TULE KUULOONKAAN.
Mut sitte jos mulla ois joku DT, RX, TZR, RS, Mito tjsp, mopo ni kyllä kehtaisin sitte ajaa...

28.4.2004 20:47

Ajattelin kyllä kevarin ostaa mutta finanssipuoli on vähän niin ja näin... :| Isä kyllä meinasi maksaa osan mutta luultavasti joudun maksamaan kortin itse ja varmasti piikistäkin suuren osan, kattoo ny...

28.4.2004 20:50

Spine^ kirjoitti:mä en todellakaa aio autoa hankkia. isompi pyörä vaa syksyllä. auton saa kuitenki AINA ku haluu lainaks mutsilt tai faijalt.

Mäkin meinasin tollei että ostas jonku Yamaha thundercatin tai kuussatku ceparin ja sit jos tarvii ni lainaa porukoitten autoa. Mutta sitten tajusin että talvella olis oma auto ihan hyödyllinen.

Todennnäköisesti ostan piikin joka tulee olemaan Honda NeStoRi. Ekan kerran kun näytin netistä kuvia siitä isille niin isi kysy että mikä lepakkomopo tuo on?
Sit ekan kerran isi oli käyny kattoo sitä niin se sano että ihan asiallinen peli se on.

29.4.2004 18:08

Aika äkkiä siihen mopon nopeuteen kyllästyy :roll: , että pitäis saada
nopeempi prätkä alle... :wink:

29.4.2004 18:19

kyllä siihen piikkiinkin äkkiä kyllästyy, mitä oon kavereiden kommentteja kuunnellut :P

no muutaman vuoden päästä xr taikka xt alle :retee:

29.4.2004 18:28

Ei tule piikkiä.