Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Meinaatko hankkia kevarin mopon jälkeen?

Kyllä
1668
55%
En, ajan mopolla autokorttii asti.
1370
45%
 
Ääniä yhteensä : 3038

18.6.2008 21:26

Piikin hommaan jos rahat saan kerättyy. En sitte saanukkaan sitä "varmaa" kesätyötä, joten tiukille menee.

18.6.2008 21:43

Mullekki tulee tossa piikkine iha kadulle. Piti tulla kesäl joku nelari kun ei meinannu rahat riittää. Sain oppisopimuspaikan ja laitan ens vuoden alussa 09 kotarin. Kukaan ei sponssaa missään vaiheessa, ite maksan kaiken ajokamoja bensoja ja vakuutuksia yms hilppeitä myöten. Luulisin että osaan arvostaa pyörääni.

18.6.2008 21:56

jape112 kirjoitti:Mullekki tulee tossa piikkine iha kadulle. Piti tulla kesäl joku nelari kun ei meinannu rahat riittää. Sain oppisopimuspaikan ja laitan ens vuoden alussa 09 kotarin. Kukaan ei sponssaa missään vaiheessa, ite maksan kaiken ajokamoja bensoja ja vakuutuksia yms hilppeitä myöten. Luulisin että osaan arvostaa pyörääni.
Kyllähän siinä on ihan erilainen fiilis kun on omilla rahoilla ostanut :P. Mulla nyt porukat ton Apikan sponssas mutta ei se mun suhtautumista tohon pyörään muuta, pidän kuin kukkaa kämmenellä. Mua lähinnä vituttaa sellanen kun joku sano että "no ihan sama, porukat sen makso.".

18.6.2008 22:21

Itsekkin joudun aivan kaiken itse maksamaan, vakuutukset, pyörän, bensan jne. Koko ikäni ole säästänyt kun ei ole mitään kunnon käyttökohdetta tullut, mutta kevari olisi hyvä sellainen. Ja nyt jos ensi kesänä menee vielä kesätöihin niin kyllä sitä rahaa jonkin verran tulee, ja viikonloppuhommia sitten kesäloman jälkeen.
Kyllä sitä sitten varmaan arvostaa kun kaiken itse maksaa. Tunnen joitain mopoilijoita, joilla vanhemmat maksavat mopon, vakuutuksen, bensat ja kaiken, ja nämä mopoilijat eivät sitä omaa mopoa kovin arvosta.

Mopoa korkeintaan vanhemmat olisivat hiukan sponssanneet, mutta kevaria ei ikinä. Riparilahjaksi veli sai mopoon kesän bensat, joten täytyy kysyä että voisinko minäkin saada kevarille siksi yhdeksi kesäksi sellaisen järjestelyn, myöhäisenä riparilahjana. En kyllä usko että onnistuu...

18.6.2008 22:23

kaveri sai just kevarin ja ajelin sit sen kaa. Tuntu kyl manki entistä lussummalt ku meikä sahas siin kaasu pohjas 65-70 ja sit kaveri vetäs kevaril ohi tost noi vaa :P
E: Joo ja itekki joudun kevarin ite ostaa. Kattoo ny jos vanhemmat vois jotai vähäc sponssaa..

18.6.2008 22:32

Itellä sponssaa ainakin sen verran että maksoivat mopon ja nyt kun myyn sen nii saan rahat. Kortin ja vakuutukset myös maksaavat. :) ja loput kevariin menevistä rahoista menee omasta kukkarosta.

24.6.2008 16:13

Tyhmään aikaan vastasin tähän koska on jo kevari :D

24.6.2008 19:53

kevarin ostin ja tyytyväinen olen. vakio mopolla on perseestä ajaa ja viritetystä saa sakot ja verot ja ajokiellon ja ihottuman (wtf) jne. Kevarilla on hienompi runnoo :D

25.6.2008 1:55

Tästä moposta ihan hyvät rahat saisi ja joulujen sun muitten juhlapäivien jälkeen sitä rahaa voisikin moposta saatujen rahojen lisäksi olla. Siihen 500-1000e jostain töistä niin siinä alkaa olemaan kevari kun porukat sen kortin suostuvat maksamaan.

Kevari ei siis vielä ole ollenkaan varma, mutta ei siitä nyt vielä tartte huolia.

25.6.2008 2:08

Kylhän se kevari on mopon jälkee pakko hommata, niin leluja nää 50cc pelit.
Kotaria sit alle ku kortti tulee taskuu... =)

25.6.2008 2:49

Kyllähän se häätyy jonkunäkönen räppänä hommata..

25.6.2008 9:13

Voi kun oliskin rahaa. :D Eipä tule kesää ei ilman massia...

25.6.2008 12:05

Mahtokohan olla näil foorumeil se jätkä joka tuli leijuu kemmul eile :D äijä päristeli siihe mun vieree ajelee ja sit pikkase vääns kaasuu ja ohi. Kyl otti päähä :D

25.6.2008 12:51

Kyllä aattelin piikin hommata... Ei sitä jaksa mopolla 3 vuotta.

25.6.2008 13:11

Sillon kun ei ollu viel mopoo aatteli et ''tällä mennää kolme vuatta''
Ne ketkä sanoo et kevari on ''porvareiden lelu'' kahdeksi vuodeksi, niii ei ole. Ei se loppujen lopuksi niin kallis ole käytettynä (vtr. uudet mopot)

Ja onhan se pakko hankkii ''kun kaikki muutkin hankkivat'' :D