Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Meinaatko hankkia kevarin mopon jälkeen?

Kyllä
1668
55%
En, ajan mopolla autokorttii asti.
1370
45%
 
Ääniä yhteensä : 3038

Re: :.:

4.1.2006 18:10

serlock kirjoitti:ajaa sitä 125km/h ilma pelkoa poliiseilta;)


120km/h ;)

4.1.2006 18:28

Jos saan hyvän kesätyöpaikan ja osaset loksahtaa kohdalleen voin ehkä hankkiakkin kevarin. Se on kuitenkin aika epätodennäköstä, säästän luultavasti rahat vaan autoon/isompaan pyörään.

4.1.2006 19:02

Piikki on tallissa jo :)

4.1.2006 19:16

Eiköhän se joku supermoto piikki varmaan tuu ens syksynä :).

4.1.2006 19:35

Aprilia rs -05 on veljellä joka sitten siirtyy minulle tänä vuonna tuossa syssyllä kun synttärit on.
Jos tosin mahdollista ja saan porukoilta luvan myydä Riejun+RS ja ostaa uuden 125cc niin sen kai teen.

4.1.2006 20:08

Makrus kirjoitti:Aprilia rs -05 on veljellä joka sitten siirtyy minulle tänä vuonna tuossa syssyllä kun synttärit on.
Jos tosin mahdollista ja saan porukoilta luvan myydä Riejun+RS ja ostaa uuden 125cc niin sen kai teen.
mitäs järkeä -05 Rs on vaihtaa pois? :D

4.1.2006 20:28

Jos haluaa ajaa vaikka Mitolla? :)


tai nelarilla

4.1.2006 21:02

-Cdi- kirjoitti:
Makrus kirjoitti:Aprilia rs -05 on veljellä joka sitten siirtyy minulle tänä vuonna tuossa syssyllä kun synttärit on.
Jos tosin mahdollista ja saan porukoilta luvan myydä Riejun+RS ja ostaa uuden 125cc niin sen kai teen.
mitäs järkeä -05 Rs on vaihtaa pois? :D


Jos vaikkapa tarvitsee rahaa autoon?

4.1.2006 21:29

Pärrääjä kirjoitti:
-Cdi- kirjoitti:
Makrus kirjoitti:Aprilia rs -05 on veljellä joka sitten siirtyy minulle tänä vuonna tuossa syssyllä kun synttärit on.
Jos tosin mahdollista ja saan porukoilta luvan myydä Riejun+RS ja ostaa uuden 125cc niin sen kai teen.
mitäs järkeä -05 Rs on vaihtaa pois? :D


Jos vaikkapa tarvitsee rahaa autoon?

kannattaa lukee toi Makruksen viesti loppuun ;)

4.1.2006 23:09

Kevari kävi kyllä mielessä kun mopolla jäin kiinni, ja vielä isän ehdottamana :D Mut haaveet tyssäsi siihen kun 2 päivää eteenpäin tuli soitto poliisiasemalta, jossa kerrottiin että mopokortti lähtee käsistä 1kk ajaksi, sekä kevarikorttia saa odotella vuoden lisää :( That's it !

Btw: Aika tasainen tuo äänestys ! :o

5.1.2006 0:14

Kyllä se kevari pitää ostaa esim just ton takia ^^

5.1.2006 0:32

Kyllä se piikki on, ensinnäkin säästää bensoissa ku nelari piikki vie jonkun 3-4 litraa ja tuo mun husse vie melkein kuus litraa sadalta, lisäks kun mullakin koulumatkaa melkein 20km nii on se ihan mukava huitasta piikillä kun pääsee vähän nopeempaa eikä tarvii kokoajan kyttiä pelätä, kallista puuhaahan se on mutta kyllähän tässä on kohta vuoden päivät säästetty ja joka viikko teen töitä ja luultavasti keväällä olis jo varaa.

5.1.2006 14:52

Kyllä 2-tahti koneen saa kuluttamaan siihen 4-6l välille 100km. Ainakin apriliat ku ostaa raven. Asiaa :D Niin meinasin ostaa kevarin ku ei mopolla jaksa ajella missään sivua paikkakunnilla ku on matkat ja kaikki pitempiä kuin kaupungissa. Saat vielä ajella rajotusten mukaan ja laillisesti...

5.1.2006 15:54

Ittekki tarvii kemmua alkaa kattelee .Nelari himottas vähäisen bensankulutuksen takia .Kakstahdit taas tehojensa ja saa meneen helposti .Kiikarissa on joku kyykky esim.Aprilia rs,Derbin Gpr,Sachs Xtc,Honda Cbr,Honda Nsr tai si joku supermoto Hussen Sms ,Aprilia Mx tai jos jonkun kivan nelarin löytäs .Mitään kisaenskaa en osta ,kun kokoajan mäntää vaihtamassa .Itsekkin tossa luin noista vakuutuksista,että aika kalliit ne on ,ettei mitään ihan vanhaa kemmua kannata ostaa ,kun parissa vuodesaa menny vakuutuksiin pyörän verran rahaa .

5.1.2006 15:57

Aika tiukkaa tekee tuo äänestys :D

Itse EN piikkiä hommaa...
Viimeksi muokannut Markuss päivämäärä 5.1.2006 16:08, muokattu yhteensä 1 kerran