Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Virtuaalituunaus #4

19.5.2013 20:50

Tässä sitten joskus aijemmin tehty työ jonka nyt tein loppuun. Eturenkaan pinnojen väritys vähän meni penkin alle, koska meni niin pikseliksi että oli tosi vaikea löytyy se kohta mistä menee pinna ja kun vielä etujarrulevy sekoitti pakkaa. :s

Kuva

Mielipiteitä? Mihin kannattaa kiinnittä huomiota, missä olis parannettavaa jne.?

19.5.2013 21:09

Hienohan toi Yam4ha:n derbi on, mutta itseäni hieman häiritsee tuo pinnojen "paksuus". Muuten iha siisti :)

Tämmönen detsi värkätty tylsien iltojen ratoksi

Org.
Kuva

Tuned.
Kuva

Kommenttia saa antaa! 8)

19.5.2013 21:39

Helvetin nätti!!

Tässä tylsän iltapäivän tuotos. Edellisellä sivulla mun viestissä on orggis.
Todennäköisesti omasta moposta tulee juuri tämän näköinen!

Kuva

19.5.2013 23:34

Tehkääpä joku minulle palvelus, ja tuunatkaa jotenkin nätisti punaisella ja valkoisella Yamaha DT 50 X! Vuosimalli 2006 (ei varmaan vaikuta mutta ilmoitan kuitenki) HP-Masterin etulokarilla :) Tehoputkea ja muuta voi vääntää jos tahtoo :P

20.5.2013 0:09

Tuommosen väänsin tuossa. Alunperin oli vaan tarkotus parannella tota aiempaa, mutta siitähän tuliki ihan erilainen :lol: Mitäs pidätte?
Kuva

20.5.2013 23:28

http://idontcaree.webs.com/peugeot_spee ... ssquer.jpg
oisko kellää innostusta muokata kaikkikatteet mustiksi ja vanteet fluoripunaseks tai punaseks , sitte crossitankoo ja kromista variaattorinkoppaa ja käynnistyspolinta.

saattoi tulla vähä epäselvästi, mutta kiitos kuitenki.

21.5.2013 15:36

Voisko kukaan muokata tuohon tuota http://www.playbike.fi/store/retrotarra ... cc3ec7bc4a
tarrasarjaa? Kiitokset jo etukäteen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

21.5.2013 16:07

Jos tuut vähän pyynnössäsi vastaan ja aloitat lataamalla pohjakuvan nettiin, niin saattaa alkaa tapahtua.

21.5.2013 16:09

Sorisori :D Olin just muokkaamassa viestiä paremmaks ni ei näkyny

22.5.2013 12:29

Haluisiko joku tehdä mulle pienen palveluksen, photoshopata muutaman kuvan
Eli voin laittaa vaikka linkkejä kuvista....Ihan vain perus värin vaihtoa tarrasarjassa???

22.5.2013 15:58

Laittele yv:tä mulle niin värittelen :)

22.5.2013 16:58

Rajis- kirjoitti:Laittele yv:tä mulle niin värittelen :)

Laitettu, thanks :)

23.5.2013 11:48

Muokkailin taas vähän kotaria, kun eilen illalla nukkumaan mennessä sain hienon vision oranssittomasta kotarista.

Nyt aamulla oli sopivaa aikaa muokata, kun ei ollut koetta ja olin jo aikasin hereillä hammaslääkärin takia. Olin sitten pari tuntia jo muokannut kuvaa, kun photoshop heirjaa, ettei tukipalveluun saada yhteyttä. Laitoin ruksilla kiinni ja jatkoin muokkaamista. 10 sek myöhemmin tuli uudestaan ja samalla välähti, että nyt on kiire tallentaa. Painoin taas ruksia, photari avaa 30 uutta tabia helppiin ja photari kaatuu. Meinas tulla pieni paskahalvaus siinä kohtaa. No, avasin photoshopin ja onneks se näköjään tallentuu aika ajoin automaattisesti, vaan pari kohtaa piti tehdä uudestaan.

Ainoa asia mikä vituttaa tässä(kin) kotarissa, etten noita keskiöitä osaa tehdä hyvän näköisiksi... Muuten katteiden maalaaminen mustaksi yms. maskin ja loksun vaihtaminen onnistui niin kuin pitikin.

Tässä tulos:
Kuva

Ja alkuperänen:
Kuva
Viimeksi muokannut AceFin päivämäärä 23.5.2013 15:46, muokattu yhteensä 5 kertaa

23.5.2013 12:22

On hieno ja hyvin muokattu!

Tässä on sellainen vika, ettei tässä ole vikaa.. panosta! :D

23.5.2013 15:59

Tuli tylsyydessä tehtyä tommonen crf derbi: :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.