Tuli tuosta Kakkutukan tapauksesta mieleen kun olin joku 13-vuotias niin kaveri sai juuri m-kortin ja sitten ajoin pyörällä tien oikeeta reunaa, meinasin ylittää tien mut en ylittänykkää ( en kerenny ylittää edes keskiviivaa ) koska kaveri ei tullutkaa perässä pyörällä, vaa rupes ajamaa oikeeta reunaa autotiestä, niin olin menos sen perää ja ajoin ehk 4 metrii siin keskiviivan reunassa ja sit olin menossa tien reunaa niin takana oleva kaveri just kiihyttää mopolla ja laittaa jarrut pohjaan ja kaatuu koska tiellä oli jäätä ( mustaa jäätä ). Tästä ekana keskusteltiin vanhempien kanssa mutta ei kiinnostanu sen porukoita ja laitto poliisille jonku ilmotukse. Siitä saatiin tietää että laittovat sen mutta eipä toista viestiä tullut

Vetosivat siihen että ei pyörällä saa ajaa autotiellä, näin itekkin luulin silloin mutta ku muistin tän tapaukse vähä aikaa sit nii mietin että miks vitussa ne kehtas ilmottaa ees poliisille ku saahan pyörällä ajaa tiellä vähän matkaa, varsinki kun pyörätie oli toisella puolella tietä. Niin ja kyl meiän ystävyyssuhde kärsi tästä aika pahasti. Kyl me nykyää sentää moikataa mut eipä muuta olla sen jälkee tehty

Näin sen skoden joku aika sit ja samat naarmut siinä oli vieläki, eipä siihen muuta edes tullut silloin! Ja me jopa suostuttiin maksaa puolet maalaamisesta, ennen ku ne teki sen ilmotukse, mut jäivät sitten tyhjin käsin ku ahnehtivat ja halus mun korvaavan kaike... tiiä vaikka oltais kavereina pysytty jos oisvat suostunu siihen.
sori jos men vähä topiki ohi