Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
16.3.2012 22:58
Kyllä tolla alkuperäselläki pärjää mutta plussaahan tuo on
17.3.2012 15:36
Touko kirjoitti:Maskin muovi mp-racingilta tai supermotocenteristä ja umpiok menee mmx umpio. Näin pääset halvimmalla.
Juu mutta lyötys polisport emx:n umpio niin meniskö se siihen maskiin?
17.3.2012 15:48
Eikös se oo sama, kuin mmx:ssä?
17.3.2012 22:36
No perhana, muistin sitten väärin
18.3.2012 15:18
Terve!
Kyselisin vaan sitä että näitä hussen massateininumerokilpiähän ei saa kaupasta valkosena? Itse en oo löytänyt ainakaan, pelkkiä mustia, varmistuksen vaan haluaisin etten sitten turhaa osta mustaa ja maalaa/pistä päälle numeropohjaa ym..
19.3.2012 17:03
Mistäs saisi ostettua kotarin etuvalon ja maskin?
20.3.2012 0:09
Saisiko skodeen laitettua jotain autonvaloaki tehokkaampaa valovirii laitettua?
20.3.2012 0:18
Varmaan jos laitat tehokkaimmat akkuvirralla toimivat lyhdyt mitä maa päällään kantaa niin todennäköisesti saa, tosin vaatii varmaan aika järeän akun penkin alle.
Jos on 55W polttimo jota mopo ei jaksa polttaa täydellä teholla, ja 35W polttimo joka palaa täysillä niin kumpi palaa kirkkaammin? Mulla on 55W H4 polttimo LMX:ssä, mutta vähän arveluttaa että riittääkö valopuolan virta polttamaan täydellä teholla, vai kannattaisko vaihtaa 35W jos se palais kirkkaammin?
20.3.2012 0:21
Ajattelin lisäreitä joita myydään autoihin. Ajattelin laittaa niitä 2*2 kpl eteen ja sitten valokupuun kans parit 100W valot.
Akku on joo aikamoinen kompastuskivi. Oisko kenties rekan akku tarpeeksi järeä? Lataisko mopon oma laturi sitä akkua jos vaa liittää liittimistä kii?
20.3.2012 0:35
Ei riitä mopon latausvirta edes kunnolla xenoneihin joten kyllä tarviit ihan helvetin järeän akun jos meinaat polttaa niitä varttia pitempään. Auton akku varmaan kestää pari-kolme tuntia ja mahtuu varmaan penkin allekkin hyvässä lykyssä. Ja sit ku akku on tyhjä nii saat ladata sitä erillisellä akkulaturilla, meinaan ei kyllä mopon sähköistä saa mitään monen kymmenen ampeeritunnin akkua ladattua järkevässä ajassa.
Mutta kellään hajua noista polttimoista?
20.3.2012 8:02
Mulla on 55w ja kyllä se palaa todella kirkkaasti, kun kaasua painat. (En siis tarkoita, että tappikierroksilla kokoajan, se riittää vähäinenkin kääntö) Joskin kyse on lisävalosta, jotain eroa?