Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tee se itse

2.9.2012 12:50

Kyllä mulla meni kerran tunturi tiger montakin kilsaa ennen kuin sammu keskelle mettää. Bensahana jääny kiinni ;)

2.9.2012 14:42

Jaa ei oo pakko uskoa mutta kyllä ne ainaki yhtee suuntaan saa huiput otettua...

2.9.2012 14:54

Mun tuntsan pensaletkuun jää just sen verra pensaa et saa koneen käyntii ja lähdettyy liikkeelle :s

2.9.2012 15:08

Nii no tuo taitaa riippua kaasarista aika rajusti kans ja mite paljo ryystää bensaa :D

6.9.2012 14:06

Kyllästyin tuon öljypurkin raahamiseen tankille niin väsäsin puolen litran pullolle telineen ja sinne öljyt sitten. Mielestäni tuli erittäin kätevä! :)

Kuva

Kuva

Mielipidettä? :D

6.9.2012 16:04

Siitä jonkun helppo pölliä ittelle öljyt, mutta pakko sanoa että melko kätevä ratkaisu! ;)

6.9.2012 16:06

Eipä tuota sillain edes äkkiseltään huomaa, ellei tiedä että tuolla se on. ;) Mutta kiitos!

6.9.2012 16:35

Laita vielä jonkinlainen lukitus systeemi tuohon, ettei lähde ihan helposti jonkun pikkukriminaalin matkaan. Esim. joku remmi/vaijeri kiertämään pullon ja riippulukolla johonkin kiinni, ettei tuota voi nostaa tuosta telineestä jos lukkoa ei aukaise tms ;)

6.9.2012 20:12

No puol litraa 2t öljyä kun joku vie niin ei pitäs talouden siihen vielä kaatua :lol: Ärsyttämään se kyllä vähän pistää mutta kuiteski.

6.9.2012 20:32

Eihän se varmaan kenenkään taloutta kaadakkaan, mutta ikävä mennä tankille ja huomata ettei ole öljyä tai sen seassa on puolet vettä.

6.9.2012 21:41

Tänään taittelin kiinnike palan pellistä riejun tehoputki tulee detsiin meni muuten yllättävän pienellä palalla kohta tuhoputki kiinni 8)

22.9.2012 15:48

Itse ajattelin tehdä jäykkäperän Baotianiin ja yläkauttinen pakoputki. Se on kyllä viel kehitteillä, mut ei monella ois

24.9.2012 18:52

Tuossta tuli pähkäiltyä, että missähän sitä tuota rekisteriotetta sais viisaasti kuletettua, penkin alle ei voinu laittaa kun penkin irroittaminen ei ole helppoa kun on tuo underi eli se pitäs aina eka irroittaa..

Nooh, hetken mietittyä päädyin tälläiseen ratkaisuun! Mielipidettä? :D

Kuva

Kuva

Mielestäni oikein kätevä paikka!

24.9.2012 19:22

Helvetin hyvä idea! Helppo tota rek.otetta on kyllä lompakossaki pitää, talvella varsinki. Kesällä vaan tuli se ongelma että ku ajeli vähissä vaatteissa eikä ollu taskuja nii piti aina miettiä että mihi survon ajokortin ja paperit :lol:

30.9.2012 19:09

Onkohan tuohon drd derbiin mahdollista modata piikkisen hussen katteita mitenkään järkevän näköisesti sillä saisin halvalla talvikatteiksi? Työkalut kyllä käsissäpysyy :D